Ik heb hier nog liggen. (Na een upgrade een tijd geleden, naar kef en yamaha.)
2 maal Jamo BX-100 boxen.
Deze dus:
De woofers hebben een nieuwe rand nodig de oude is uitgedroogd. Kost ongeveer 30 euro om zelf op te knappen. (via linkje op marktplaats voor nieuwe randjes en lijm.) Wel fijne speakers, scheidingsfilter word nog wel eens gebruikt in zelfbouw projecten. Werken perfect ook nu nog, maar dat randje verpulverd als je het aanraakt.
1 Dynacord eind-versterker. 2*80W RMS. Echt veel herrie uit een oude bak.
Met leuke metertjes en beveiliging. En beugels voor rack-montage. (gaat meestal voor 50 euro op ebay.) St 2050 geloof ik.
Dit is de grotere broer, maar ziet er identiek uit.:
1 Sansui tuner. Oud strak design,zwart. TU-217 ofzo geloof ik.
Lijkt hier erg op behalve dat witte streepje links wat ik niet heb. :
1 mengpaneel met redelijk wat ingangen. Is niet helemaal meer acoustisch correct. Wel perfect voor (ouder)kind in dj fase. Er zit wat ruis in door oxidatie denk ik. (Niet merkbaar voor ongetrainde oren zoals eigenlijk 99% van nederland. ;-) ) Alecto geloof ik. Plek voor platenspelers, microfoons enz.
1 mengpaneel dynacord. Al jaren niet meer in gebruik. Moest je aanzetten met een sleutel. (vervangen door schakelaar inmiddels, de sleutel is weg, nadat het slotje waar die op paste de geest gaf.)
Allemaal Din connectors. Meer voor de oude-audio nerd.
Past wel redelijk bij de eindversterker. Maar is voor mijn gevoel nog ouder.
Type nummer zoek ik wel even op.
Alles is op te halen in Delft, ik ga er niet mee leuren. Anders gaat het met het grof-vuil mee. Mischien waag ik er nog een marktplaats advertentie aan.
Kostprijs nihil, flesje wijn/kratje bier mag.
Wil iemand meer info of foto's geen probleem dan maak ik die wel.
2 maal Jamo BX-100 boxen.
Deze dus:
De woofers hebben een nieuwe rand nodig de oude is uitgedroogd. Kost ongeveer 30 euro om zelf op te knappen. (via linkje op marktplaats voor nieuwe randjes en lijm.) Wel fijne speakers, scheidingsfilter word nog wel eens gebruikt in zelfbouw projecten. Werken perfect ook nu nog, maar dat randje verpulverd als je het aanraakt.
1 Dynacord eind-versterker. 2*80W RMS. Echt veel herrie uit een oude bak.
Met leuke metertjes en beveiliging. En beugels voor rack-montage. (gaat meestal voor 50 euro op ebay.) St 2050 geloof ik.
Dit is de grotere broer, maar ziet er identiek uit.:
1 Sansui tuner. Oud strak design,zwart. TU-217 ofzo geloof ik.
Lijkt hier erg op behalve dat witte streepje links wat ik niet heb. :
1 mengpaneel met redelijk wat ingangen. Is niet helemaal meer acoustisch correct. Wel perfect voor (ouder)kind in dj fase. Er zit wat ruis in door oxidatie denk ik. (Niet merkbaar voor ongetrainde oren zoals eigenlijk 99% van nederland. ;-) ) Alecto geloof ik. Plek voor platenspelers, microfoons enz.
1 mengpaneel dynacord. Al jaren niet meer in gebruik. Moest je aanzetten met een sleutel. (vervangen door schakelaar inmiddels, de sleutel is weg, nadat het slotje waar die op paste de geest gaf.)
Allemaal Din connectors. Meer voor de oude-audio nerd.
Past wel redelijk bij de eindversterker. Maar is voor mijn gevoel nog ouder.
Type nummer zoek ik wel even op.
Alles is op te halen in Delft, ik ga er niet mee leuren. Anders gaat het met het grof-vuil mee. Mischien waag ik er nog een marktplaats advertentie aan.
Kostprijs nihil, flesje wijn/kratje bier mag.
Wil iemand meer info of foto's geen probleem dan maak ik die wel.
Comment