Meestal zal papieren krijgen op problemen stuiten.
Anders had de eigenaar het zelf wel gedaan.
Want dan is de ambulance makkelijker verkoopbaar.
Ik vind trouwens deze uitvoering met die bult over de wielen niet fijn.
Liever de wielen naast de bak.
Makkelijker oprijden en geen problemen met verlaagde auto's.
Over het verkrijgen van papieren was ik ook al ongerust, vandaar mijn vraag.
De wielen eronder of ernaast is inderdaad een dilemma, wielen eronder is smaller, lijkt wel een voordeel, maar de MR2 is wel laag, daar heb je een punt.
"Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004
Maar het is wel lastig, ik heb mijn boottrailer ook niet laten keuren ( ondanks typeplaatje en VIN, maar geen juiste aanduiding MTM )en verkocht als stallingtrailer.
Het zal in dit geval wel uitdraaien op een individuele keuring op Lelystad....
Verstandig zijn, en afblijven van zo'n trailer zonder kenteken.....
Alhoewel; Waar weet die gast van wat het gewicht en laadvermogen is ?
Dus moet er haast een typeplaatje aanwezig zijn, en misschien zelfs een bijbehorend chassisnummer.
En dit kan bij de RDW gecontroleerd worden, of het mogelijk is een kentekenbewijs te verkrijgen.
In het ergste geval zetten ze je een nacht in de cel :):)
Mijn eerste indruk vanaf de foto's is 'zelfbouw' en dan gaat het heel lastig worden.
Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Comment