Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Horloge: Eberhard Chrono 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Horloge: Eberhard Chrono 4

We proberen het gewoon nog een keer. :-)

Specificaties: http://www.eberhard-co-watches.ch/en...llections.html

Lijkt veel geld, maar goedkoper dan een beetje gumbak. ;-)))
    Bij interesse is een gummenprijs bespreekbaar.

Last edited by Eddieee; 22-08-08, 14:49.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

*schopje*

Wie kan ik verblijden met een mooi Zwitsers precisie uurwerk? Absolute topklasse en statusverhogend in het Gummen horloge patsdraadje. :-)))

Zelf nieuw gekocht, maar nauwelijks gedragen en dan ook nog altijd in nieuwstaat. Gaat weg ivm overcompleet.
    Komt met alle papieren en toebehoren.

Vraagprijs: 2700 euro. En speciale gummenprijs bespreekbaar.

Nog wat meer foto's:

Last edited by Eddieee; 22-08-08, 15:06.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

http://farm4.static.flickr.com/3110/...0e6447624c.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3095/...005a8d30d9.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3037/...654860ce_b.jpg
      Last edited by Eddieee; 22-08-08, 17:22.

Comment

Schitterende klokken vind ik dat, met die 4 dials naast elkaar.

Comment

En we hebben een koper!

Conform het Gummenreglement betekent het niet afzeiken van een product in de Kofferbakhandel een impliciet koopcontract. Gefeliciteerd, Taeke! :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Ehm, als het nu een gouden was geweest.. ;-)

Comment

Gaat weg ivm overcompleet

Wat bedoel je daarmee, heb je per ongeluk hetzelfde model twee keer aangeschaft ?
              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                Ehm, als het nu een gouden was geweest.. ;-)
                Een gouden!?! Dat is iets voor mensen die 40 jaar ergens gewerkt hebben.

Maar ff inhakend op Jaspers opmerking over de reglementen... wanneer kom je 'm betalen en ophalen? Niet ophalen betekent natuurlijk een slechte beoordeling het Bengel of Engel-topic. :-)

Comment

...overcompleet...

Is net zoiets als een 5e versnelling op een Cobra-lookalike, toch? ;-)
                  "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                    Gaat weg ivm overcompleet

Wat bedoel je daarmee, heb je per ongeluk hetzelfde model twee keer aangeschaft ?
                    Hahaha, nee. Kijk maar ff in het horloge draadje. Ik heb zeg maar al een complete verzameling. In ieder geval meer dan er dagen in een week zitten. Ik vind het best jammer, maar het zijn er gewoon teveel en ik heb gekozen om deze weg te doen.
                    Nogmaals, echt als nieuw, want zo vaak heb ik 'm niet gedragen. Had ik al verteld dat de 4 subdials op 1 rij een gepatenteerd ontwerp is?

Maarre, niks voor jou (na die bonus)?

Comment

Working...
                    X