Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoekwoning te koop, hartje Randstad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoekwoning te koop, hartje Randstad

Jaja, de scheiding is nog niet helemaal rond, maar goed, mijn/ons huis zal in de verkoop moeten.
    Zo'n prachtig, fantastisch huis moet je natuurlijk als eerste gunnen aan een Gummert. Bij deze dus.

Deze in 1979 gebouwde hoekwoning in het dorp Langeraar heeft vrij uitzicht, en is recent geheel gemoderniseerd. Dankzij de centrale ligging van het dorp Langeraar zijn alle grote steden in de Randstad in enkeleauto-minuten bereikbaar. Tevens ligt Alphen aan de Rijn op enkele minuten, waar je alle voorzieningen hebt die een mens nodig kan hebben.
    Voor watersporters is er van alles te doen op de Langeraarse plassen.

De woning heeft een in 2000 geheel vervangen electrische installatie (3 fasen, 10 groepen), een gezellige woonkamer met open keuken van in totaal 55 vierkante meter, en beschikt over een open haard.

De kersen/gele keuken is voorzien van alle inbouwapparatuur (magnetron, oven, inbouwkookplaat, koelkast, afzuigkap Siemens), heeft een luxe kookeiland, en de hele benedenverdieping is voorzien van laminaat. De ramen zijn voorzien van volautomatische zonwering.

De eerste verdieping leidt naar 3 slaapkamers, waarvan de ouder-slaapkamer is voorzien van zeer luxe vaste kastenwand. De badkamer is volledig betegeld en voorzien van vloerverwarming, douche en 2-persoons hoekbad met bubbels en jestreams (Cleopatra).
    De zolder is netjes afgewerkt, wordt op dit moment gebruikt als studeerkamer, en heeft een recente combiketel, en aansluiting voor wasmachine en droger.

Verdere eigenschappen: ruime tuin op het westen, voldoende parkeergelegenheid naast de woning, vrij uitzicht op een speeltuin voor de deur, recent (2008) houtwerk buiten geschilderd.

Vraagprijs: €269.000,-- (Gumkorting bespreekbaar).

Te vinden op maps: http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl...19312&t=h&z=16
    Last edited by Kiwi; 29-10-08, 15:41.
    Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Foto's?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kiwi Bekijk bericht
      ....De ramen zijn voorzien van volautomatische zonwering.
      .....
      Dát was bekend ja! :-)

Comment

Spijtig dat je de huis moet verkopen.

Klinkt aantrekkelijk (niet voor mij hoor, heb al heel aardig hutje), maar misschien is tip om website te (laten) maken met alle gegevens/maten en foto's, dat geeft ongetwijfeld veel meer respons.
        Vragen die bij het lezen direkt bij mij opkwamen waren:
        -wat is woonoppervlakte
        -wat is grond oppervlakte
        -wat is inhoud
        -waar staan de foto's

Succes met de verkoop.

Comment

Zo, op veler verzoek maar eens wat plaatjes van mijn huis geschoten.

Gaan we, dit is dus de voorkant:

en zowaar, het huis heeft ook een achterkant!!

Behoorlijk uniek is het uitzicht. Let op, dit is het enige huis in Nederland met dit specifieke uitzicht!!! Met een speeltuin dus letterlijk voor de deur,hoe kindvriendelijk wil je het hebben?

We hebben een woonkamer!

En een keuken!!!

Drie slaapkamers, waaronder een ouder-slaapkamer met vaste kastenwand:

EN 2 kinderslaapkamers:

En, een badkamer is ook present (en lastig te fotograveren):

Meer foto's zijn er, geintresseerden zijn welkom om te komen kijken

Comment

Ha, die Kiwi;

Dus voor samenwonen is de liefde nog iets te pril?
            ;-)
            Scherven brengen gelul.

Comment

Mooi huis hoor, Kiwi! Ik wens je veel succes bij het verkopen.
              All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Lollig menneke trouwens :)
                Aprilia RSV Mille '01

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk bericht
                  Mooi huis hoor, Kiwi! Ik wens je veel succes bij het verkopen.
                  Dat lijkt me we nodig nu. Wellicht beter om het nu maar even niet in de verkoop te doen, al dat enigszins mogelijk is
                  fka v164

Comment

Och, het staat nu in de verkoop (gratis via wonex.nl), maar ik heb geen haast.
                    Biedingen boven de vraagprijs worden per direct geaccepteerd trouwens :)

Comment

Ik zou voor de verkoop wel eventjes andere foto's maken. Alle los liggende spullen opbergen (keuken/badkamer leegmaken), veel daglicht naar binnen laten schijnen etc.

Comment

Kweenie, de foto's met het menneke zijn wel leuk. Icm de speeltuin in de voortuin denk ik dat de huidige foto's heel aantrekkelijk zijn voor jonge gezinnen.
                        All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Sneu, voor je. Overigens een speeltuin voor de deur/kindvriendelijk is niet voor iedereen een juist verkoopargument! ;-)
                          ---------------------------
                          Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Och, zo sneu is het niet hoor. Dankzij de scheiding hoef ik niet meer zo in bed te liggen:
                            :-)

En de woning is nu eenmaal ideaal voor (aankomende) gezinnen, dus op die doelgroep wil ik me focussen.
                            Prijs van de woning is identiek aan de prijs voor een tweekamerappartement in Amsterdam/Amstelveen.
                            Ik zoek dus een stel die daar nu wonen, kindjes willen gaan maken, en in feite zonder bijbetalen kunnen switchen.

Comment

Misschien wat voor je neef als 'ie na zijn huidige Himalaya trip opeens burgerlijk wordt. :)

Comment

Schopje.....

Huis staat nog te koop :-) Biertje bij bezichtiging kan altijd.

Comment

los van een waarde oordeel , gezien de marktomstandigheden zou het best nog een poosje kunnen duren
                                  "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                  "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                  "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                  "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Misschien eens een makelaar nemen? (nee, de Pappies komen niet ver buiten de A10). En dan niet zo'n goedkope voor 1%. Nee, gewoon één voor 2,5 a 3% maar die er dan wel zijn/haar benen onder het lijf vandaan loopt om dat huis goed en snel verkocht te krijgen.

Dat gezeik over die crisis steeds. Iedereen denkt maar dat ze geen hypotheek kunnen krijgen of dat de huizenmarkt instort. Er is qua woningnood echt niets veranderd dan met paar maanden geleden.

Banken zijn wat strenger geworden.... Maar een hypotheek tegen normale lasten kan nog steeds.

Kiwi, mail me zowiezo even...wil je wat vragen....misschien een tip voor je.

Comment

Ha, dat Kleintje;

"Dat gezeik over die crisis steeds. Iedereen denkt maar dat ze geen hypotheek kunnen krijgen of dat de huizenmarkt instort.
                                      Er is qua woningnood echt niets veranderd dan met paar maanden geleden."

Precies; juist vanwege al die crisispraat is er inmiddels al weer een flinke vertraging ontstaan bij de start resp. oplevering van veel nieuwbouw.
                                      De enige logische conclusie is dat de schaarste dus voorlopig enkel maar groter zal worden en de prijzen daardoor niet echt hard zullen zakken.
                                      Hooguit een kleine correctie, maar dat was ook hoog tijd. Sigaar? ;-)
                                      Scherven brengen gelul.

Comment

Lekker.....niet zo'n hele dikke....

Comment

@Kiwi; Je hebt gewone mail. Ik kan nog niet wennen aan het PM gebeuren op dit forum. De "engine" van M5board is exact hetzelfde (denk ik) maar daar werkt deze handiger.... en ook van Macosx.nl

Is er een handleiding?

Comment

Een hypotheek krijg je zo als je geen schulden hebt en bijv. binnen je NHG blijft. Het valt mij eigenlijk reuze mee allemaal (we zijn al een tijdje aan 't kijken, maar hét huis zit er nog niet tussen en zijn nu pas serieus met 't hypotheekgeneuzel bezig). Nieuwbouw vind ik nu eigenlijk een vorm van risico. Ten eerste omdat je met die neukerige bouwrente zit. Dat kost je gewoon vele honderden euro's per maand bovenop je huidige maandlasten (en dat krijg je na afloop van de belastingdienst weer enigszins terug, dat wel). Maar de kans dat projecten niet doorgaan en je te maken krijgt met rare situaties dat bouwers tegen projectontwikkelaars gaan dreigen dat ze niet verder gaan, omdat ze geen geld krijgen. En projectontwikkelaars die minder woningen verkocht krijgen, omdat er minder mensen een handtekening zetten dan verwacht... en 't feit dat je niet over de prijs kunt onderhandelen. We horen volgende week vrijdag of we zijn ingeloot, maar ik neig nu weer heel sterk naar bestaande bouw. Laag bieden. We zitten niet op een schopstoel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                              Een hypotheek krijg je zo als je geen schulden hebt en bijv. binnen je NHG blijft. Het valt mij eigenlijk reuze mee allemaal (we zijn al een tijdje aan 't kijken, maar hét huis zit er nog niet tussen en zijn nu pas serieus met 't hypotheekgeneuzel bezig). Nieuwbouw vind ik nu eigenlijk een vorm van risico. Ten eerste omdat je met die neukerige bouwrente zit. Dat kost je gewoon vele honderden euro's per maand bovenop je huidige maandlasten (en dat krijg je na afloop van de belastingdienst weer enigszins terug, dat wel). Maar de kans dat projecten niet doorgaan en je te maken krijgt met rare situaties dat bouwers tegen projectontwikkelaars gaan dreigen dat ze niet verder gaan, omdat ze geen geld krijgen. En projectontwikkelaars die minder woningen verkocht krijgen, omdat er minder mensen een handtekening zetten dan verwacht... en 't feit dat je niet over de prijs kunt onderhandelen. We horen volgende week vrijdag of we zijn ingeloot, maar ik neig nu weer heel sterk naar bestaande bouw. Laag bieden. We zitten niet op een schopstoel.
                                              Excuus voor de OT Kiwi;

gisteren heb ik even een bevriende makelaar gesproken, die vertelde mij dat je met nieuwbouw héél goed moet opletten. Bouwrente inderdaad, of er überhaupt al een bouwvergunning is, ben je gedekt als het bouwbedrijf failliet gaat (want in de bouwbranche gaan ook klappen vallen) dat soort dingen. Advies was min of meer; kijk naar jonge bestaande bouw dat naar je zin is.
                                              Last edited by Tijmen; 14-11-08, 15:18. Reden: Johan Cruijff taal

Comment

Vette schop.

Eindelijk maar eens echt werk van gemaakt. Dus woning staat nu echt te koop, via een echte makelaar.

Bovendien even het één en ander wat opeknapt voor de verkoop.

Verspreid het woord, komt dat zien!

Comment

Toch al een half jaar op de markt en in vraagprijs niet gezakt. Dapper... ;-) ;-)
                                                  ------------------------------------------------
                                                  We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Huis veel mooier en beter toonbaar gemaakt. En nu pas echt in de verkoop sinds vandaag, maandag pas op Funda voor het eerst. Dus eigenlijk had de vraagprijs gewoon omhoog gemoeten. Maar ach, ik ben soms iets te aardig :)

Comment

Working...
                                                    X