Zoals in een topic elders op het forum is te lezen zal ik binnenkort mijn nieuwe Peus 207 in ontvangst mogen nemen, daarom is ook mijn huidige auto te koop zoals te lezen in onderstaande beschrijving welke over een weekje op marktplaats zal komen. Het is gewoon een nette auto met een paar kleine aandachtspuntjes, maar prima rijdt. Heb nog geen zin om de auto nu al op Marktplaats aan te bieden met aandacht van allerlei vreemde figuren, vandaar eerst hier de aanbieding tegen een Gummenprijs van € 1.500,-. Stuur gerust even een PM voor foto's....
Renault Safrane 2.0 16V RXE 188500km 1997
Keurige blauw metallic Renault Safrane 2.0 16V RXE van januari 1997. De auto moet weg wegens komst van een leaseauto. De auto is gekeurd tot midden december 2008 en voorzien van de volgende zaken:
-ABS
-Climate control (goed werkend)
-Centrale vergrendeling met afstandsbediening (beide sleutels werkend en aanwezig)
-Startonderbreking
-Airbags
-Lichtmetalen velgen
-Sprekende boordcomputer
-Elektrische ramen en spiegels
-Radio Renault cassette met stuurbediening
Kortom een heerlijke luxe en comfortabele auto welke door Volvo techniek uiterst betrouwbaar is en nog goed voor vele jaren rijplezier.
Vraagprijs € 1.650,--
Renault Safrane 2.0 16V RXE 188500km 1997
Keurige blauw metallic Renault Safrane 2.0 16V RXE van januari 1997. De auto moet weg wegens komst van een leaseauto. De auto is gekeurd tot midden december 2008 en voorzien van de volgende zaken:
-ABS
-Climate control (goed werkend)
-Centrale vergrendeling met afstandsbediening (beide sleutels werkend en aanwezig)
-Startonderbreking
-Airbags
-Lichtmetalen velgen
-Sprekende boordcomputer
-Elektrische ramen en spiegels
-Radio Renault cassette met stuurbediening
Kortom een heerlijke luxe en comfortabele auto welke door Volvo techniek uiterst betrouwbaar is en nog goed voor vele jaren rijplezier.
Vraagprijs € 1.650,--
Comment