Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Renault Safrane 2.0 16V RXE

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Renault Safrane 2.0 16V RXE

Zoals in een topic elders op het forum is te lezen zal ik binnenkort mijn nieuwe Peus 207 in ontvangst mogen nemen, daarom is ook mijn huidige auto te koop zoals te lezen in onderstaande beschrijving welke over een weekje op marktplaats zal komen. Het is gewoon een nette auto met een paar kleine aandachtspuntjes, maar prima rijdt. Heb nog geen zin om de auto nu al op Marktplaats aan te bieden met aandacht van allerlei vreemde figuren, vandaar eerst hier de aanbieding tegen een Gummenprijs van € 1.500,-. Stuur gerust even een PM voor foto's....

Renault Safrane 2.0 16V RXE 188500km 1997

Keurige blauw metallic Renault Safrane 2.0 16V RXE van januari 1997. De auto moet weg wegens komst van een leaseauto. De auto is gekeurd tot midden december 2008 en voorzien van de volgende zaken:

-ABS
    -Climate control (goed werkend)
    -Centrale vergrendeling met afstandsbediening (beide sleutels werkend en aanwezig)
    -Startonderbreking
    -Airbags
    -Lichtmetalen velgen
    -Sprekende boordcomputer
    -Elektrische ramen en spiegels
    -Radio Renault cassette met stuurbediening

Kortom een heerlijke luxe en comfortabele auto welke door Volvo techniek uiterst betrouwbaar is en nog goed voor vele jaren rijplezier.
    Vraagprijs € 1.650,--
    Last edited by JeroenS; 01-10-08, 20:44.

beetje off topic. volvo techiek? het was toch juist volvo die, indertijd, deze renault techniek gebruikte (motoren, versnellingsbakken...)

verder mooie luxe bakken die safranes, je ziet ze zelden meer. rijden heerlijk!

Comment

Aardige slee voor weinig centen!
      BMW F30 320i High Executive Sportline 2012 - VW Golf 1.6TDI Bluemotion 2014 - BMW E36 328i Coupe - Honda CBR600F4i 2002 - Honda SH150i 2009

Comment

Lijkt me geen geld voor zo'n bak. Maar volgens mij had alleen de 2.5 20v Volvo techniek hoor, daar zat nl. die befaamde Zweedse vijfklapper uit de 850 in!

Comment

De 2.0 16V motor is toch echt ook een Volvo blok. Simpelweg de 4-cilinder versie van de 5-cilinder... Volvo maakte inderdaad ook gebruik van de Renault techniek, dat was in bijv. de 440 en 460. En inderdaad een hoop slee voor weinig! genakshalve de advertentie op marktplaats ook maar geplaatst:

http://www.marktplaats.nl/index.php?...ate%3DU1lJfHx8
          Last edited by JeroenS; 02-10-08, 17:43.

Comment

Ik zie nu dat zowel de Safrane 2.0 als de vorige S40 2.0 een 4-pitter met 1948 cm3 inhoud hebben, dus waarschijnlijk heb je gelijk. :-)

Andere 2-liter Renaults uit die tijd hadden dan weer wel een eigen blok van 1998 cm3. Weten we dat ook weer.

Comment

Auto moet langzaam aan echt weg. Prijs op marktplaats net verlaagd naar € 1.450,- !

Comment

ik zou zeggen: ding eet geen brood....en voor dat soort bedragen vind je zo een keer een geintereseerde koper.

als ik in de markt was voor zo een ruime luxe auto dan ga je voor de beste voor weinig geld. of die dan 1000 of 2000 kost: voor dat soort minime verschillen ga je voor het beste.

die van 1000 kan binnen een week een reparatie van 1000 hebben en die van 2000 rijd misschien 3 jaar probleemloos

oftewel: nadrukken dat het een hele goede is. zorgen dat het er ook vanaf straalt als er kijkers komen...en niet meer zakken in prijs

Comment

Wat Boris zegt: Poetsen die Safrane, zo hard dat je je kont erin kunt spiegelen! :) Value for money dit, wordt haast niet beter. Mooie auto verder!
                  Oliestoken voor het goede doel

Comment

Vooral die kilometerstand valt mee. Vaak heb je in deze prijsklasse km standen van 3 ton en meer. (Nee, ik ben niet in de markt ;-) )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
                      Poetsen die Safrane, zo hard dat je je kont erin kunt spiegelen!
                      Alleen niet tegelijk naar Sky Radio luisteren.
                      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Tis inderdaad een keurig auto die dit geld gewoon waard is. De nieuwe auto is er alleen bijna en ik wil geen dubbele kosten hebben, plus het feit dat ik slechts parkeergelegenheid heb voor 1....Dus wie maakt me los!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
                          Alleen niet tegelijk naar Sky Radio luisteren.
                          Je moet eigenlijk sowieso niet naar Sky Radio luisteren... ;)
                          Oliestoken voor het goede doel

Comment

Klein schopje! Niemand die veel comfort zoekt voor een superprijs?

Comment

Verkocht! Topic kan gesloten worden...

Comment

Zag vanmiddag een Safrane rijden. Zie je maar zelden eigenlijk.
                                * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Working...
                                X