Hierbij bied ik mijn 155 V6 te koop aan. Ik ben vandaag tegen een andere alfa aangelopen en ben van plan die te kopen. wat dat is houd ik nog even voor mij....... hahaha. echt heel gaaf!
Mijn V6 is goed onderhouden en de afgelopen 3 jaar met liefde behandeld.
even wat gegevens:
-originele auto zonder spoilers
-geen roest ( in 2007 alles professioneel laten repareren)
-202500 km (aantoonbaar via nap)
-alle rekeningen van de afgelopen 3 jaar aanwezig (ik heb veel aan de auto gedaan)
-Elektrisch verstelbaar lederen interieur (de liefhebbers weten dat dit zeldzaam is)
- distributieriem zit er een jaar op/6000 km!
- komt een nieuwe apk op tot 20 juni 2009
Paar kleine dingetjes:
elektrische antenne werkt niet
elektrische ramen achter haperen soms
elektrisch spiegel bestuurderskant moet weer aangesloten worden (draad zit los)
Hele eerlijke en nette auto, waarvan ik graag wil dat ie bij een liefhebber terecht komt.
Gezien de staat van de auto is mijn vraagprijs 2200 euro. Serieuze gegadigden kunnen met mij contact opnemen via [email protected] of 0651421695
Mensen mogen best een bod uitbrengen, maar graag wel realistisch. Dit is een nette V6 die nog heel lang meekan. Als ik niet tegen de andere alfa was aangelopen , was de 155 gewoon gebleven. Voor 3 auto's heb ik helaas geen plek.
Gr. martijn
Mijn V6 is goed onderhouden en de afgelopen 3 jaar met liefde behandeld.
even wat gegevens:
-originele auto zonder spoilers
-geen roest ( in 2007 alles professioneel laten repareren)
-202500 km (aantoonbaar via nap)
-alle rekeningen van de afgelopen 3 jaar aanwezig (ik heb veel aan de auto gedaan)
-Elektrisch verstelbaar lederen interieur (de liefhebbers weten dat dit zeldzaam is)
- distributieriem zit er een jaar op/6000 km!
- komt een nieuwe apk op tot 20 juni 2009
Paar kleine dingetjes:
elektrische antenne werkt niet
elektrische ramen achter haperen soms
elektrisch spiegel bestuurderskant moet weer aangesloten worden (draad zit los)
Hele eerlijke en nette auto, waarvan ik graag wil dat ie bij een liefhebber terecht komt.
Gezien de staat van de auto is mijn vraagprijs 2200 euro. Serieuze gegadigden kunnen met mij contact opnemen via [email protected] of 0651421695
Mensen mogen best een bod uitbrengen, maar graag wel realistisch. Dit is een nette V6 die nog heel lang meekan. Als ik niet tegen de andere alfa was aangelopen , was de 155 gewoon gebleven. Voor 3 auto's heb ik helaas geen plek.
Gr. martijn
Comment