Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

One of a kind project BMW E46 M3 body met 2JZ motor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• One of a kind project BMW E46 M3 body met 2JZ motor

One of a kind project BMW E46 M3 body met 2JZ motor

Wegens verandering van de plannen (Silvia S15) komt de kale E46 M3 body en 2JZ motor in de verkoop.
    De E46 body is helemaal kaal van bouwjaar 2004 en heeft geen kenteken meer. Is schadevrij en in nette staat. Zilvergrijs van kleur. Tunnel is wel aangepast voor de bak van een 2JZ Toyota motor.
    Kale carresorie 2750 euro

De 2JZ motor is van 96 heeft ongeveer 120.000km gelopen is compleet excl versnellingsbak. Is vers geimporteert door Japoto (rekeningen aanwezig) en is gewoon een goed lopend blok.
    Los blok 1600 euro

In 1 koop 4250 euro

Foto's:

Meer info op [email protected] of http://www.teamsideways.nl

Ik heb nog wel wat dranghekken, zodat alle gegadigden er geen potje van maken. :)
    You know that reality is immaterial

Comment

Hmm, normaliter ben ik wel gecharmeerd van de projecten van PeterTi-en-kortnuiten, maar hier vraag ik me af wie er te lang aan de crack pipe heeft gehangen...
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

In een verslagje van de Sylvia S15 ben ik overigens wel geïnteresseerd :)
        ------------------------------------------------
        We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Blok heeft wellicht wel geinteresseerden op www.supras.nl, bereid je wel voor op bashing ivm bmw combinatie....
          Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
          Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
            Hmm, normaliter ben ik wel gecharmeerd van de projecten van PeterTi-en-kortnuiten, maar hier vraag ik me af wie er te lang aan de crack pipe heeft gehangen...
            Scrapheap Challenge ?? ;-)
            Veritatis simplex oratio est

Comment

Het was gewoon heel makkelijk. 2JZ kun je erg veel vermogen uithalen zonder intern teveel grote veranderingen te hoeven maken. E46 M3 is gewoon nog steeds 1 van de mooie autos die er gemaakt is. Voila een win win situatie. Veel vermogen, mooi uiterlijk. :)

Comment

Hmja, is nog meer godslastering dan een amerikaanse V8 in een Jaguar XJS steken... :D
                2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Carresorie verkocht, motor word weer gebruikt in een andere auto :)

Comment

*breekt zich het hoofd over wat iemand aan moet met een losse koets, of die nu van een M3 is of van een Lada*

Comment

Schade auto. En an alles overbouwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht
                        Schade auto. En an alles overbouwen.
                        Tsja als dat het verschil maakt tussen wel of niet total-loss. En als 't legaal is. Maar lijkt me toch geen wandeling in het park.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                          En als 't legaal is.......
                          Wel even met de schade-auto en kale body bij de RDW langs, en ook graag een inkoop/verkoopfactuur of andere verklaring van herkomst mbt de kale body meenemen.....

Het is wat werk, maar het scheelt een aanhouding na een staandehouding. :-)

Comment

Circuit.

Comment

Is het veel werk om een spellingchecker te integreren in dit forum? :)

Sorry :)
                              Oliestoken voor het goede doel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
                                Is het veel werk om een spellingchecker te integreren in dit forum? :)
                                Hoezo ???

Comment

;-)

Comment

SchnitzelStephan
                                    22-10-2008, 14:06

Senior Member

[q] #2 Ik heb nog wel wat dranghekken, zodat alle gegadigden er geen potje van maken. :)
                                    Ik mag mijn berichten bewerken

PACO
                                    22-10-2008, 14:52

Got a black belt in crazy

[q] #3 Hmm, normaliter ben ik wel gecharmeerd van de projecten van PeterTi-en-kortnuiten, maar hier vraag ik me af wie er te lang aan de crack pipe heeft gehangen...

loool
                                    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Working...
                                    X
                                    😀
                                    🥰
                                    🤢
                                    😎
                                    😡
                                    👍
                                    👎