Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: schadeherstelbeun

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: schadeherstelbeun

De E21 heeft wat schade aan de achterzijde. Dat moet strak gemaakt en gespoten worden. Dit spuiten is een deel van beide zijkanten en de achterzijde. Ik heb ook geen flauw idee wat zoiets moet kosten.
    Gisteren iemand naar laten kijken, maar daar kreeg ik geen goed gevoel bij.

Weet iemand nog een schadehersteller die dat kan doen? Liefst in midden Nederland. Dank!
    Attached Files

Wordt een dure klus voor een relatief kleine deuk.

Met Bloks autoschade in Oss heb ik goede ervaringen. Hij wil de auto persť zien voordat hij een prijsopgave doet.
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

@ Streamz

Gaat het enkel over dat deukje onder het rechter achterlicht,of zit er meer schade wat op de foto niet zichtbaar is?

Groeten Knutsel.
      Chev's of the 50's.

Comment

Nope, alleen dat deukje. De rest zit recht. Doordat het niet goed is verholpen is er wat roest ontstaan bij het rechter achterlicht. Ze hebben daarna gespoten, helemaal van links naar rechts en "uitgespoten" tot aan de tankdop. Ook aan de andere kant hebben ze om de hoek gespoten. De lak is over het hele stuk dof.

Ik heb er best geld voor over om dat mooi te krijgen. En ik wil ook nog wel wat andere punten laten aanpakken. Maar diegene die langs kwam had kennelijk nog nooit aan wat oudere auto's geklust. Hij rekende op 2 uur demontage van de bumper en de achterlichten...

Comment

Bumper en achterlichten zou ik dan zelf demonteren. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik zou Job eens kunnen vragen. Die is handig en niet te duur met zulke dingen en heeft veel ervaring met oude auto's. Ik weet alleen niet of hij tijd heeft. Wat ik wel weet is, dat hij in Enschede zit, dat is verticaal gezien midden Nederland, horizontaal niet :-).

Comment

@ Streamz
              Je mag altijd ff langskomen.
              Chev's of the 50's.

Comment

Kijk eens aan. Dank voor het aanbod!
                Ik PM je wel even.

Comment

Dank voor de opdracht.
                  Mooi werk!
                  Chev's of the 50's.

Comment

Graag gedaan. En nogmaals dank voor het resultaat, ziet er super uit!

Comment

Working...
                    X