Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huis in Leiden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Huis in Leiden

Vrijstaand huis in Leiden met 210m2 tuin.

Loopafstand van het centrum en universiteit.

Mooi object, moet wel gemoderniseerd worden.

Was van mijn grootouders.

Last edited by NICO!; 02-11-08, 07:06.
    Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Ruime overloop met kastruimte en inloopkast (in gebruik als donkere kamer).
    :-)

Maar mooi huis 'voor den handige klussert met gevoel voor historie'. Wat rijdt er nog over dat spoor?
    fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
      :-)

Maar mooi huis 'voor den handige klussert met gevoel voor historie'. Wat rijdt er nog over dat spoor?
      Als ik het me goed herinner is dat de lijn Leiden-Utrecht (minimaal 4 treinen per uur, heen en terug en in de spits nog wat meer).

Groet
      GJ

Comment

Sfeervol pand; mooie kamer met die schuifdeuren.

Is echt wat gaafs van te maken!
        You know that reality is immaterial

Comment

Leuke straat achter de Leidse Universiteit. Het spoor is inderdaad Leiden-Utrecht. Er was mogelijk sprake dat het voor de Rijn-Gouwe lijn zou gaan dienen maar dat is van de baan. Er is wel sprake van dat het parkeerterrein Haagweg bebouwd gaat worden (al tien jaar zijn er plannen) maar als die bouw niet te hoog wordt is dat eerder een verrijking voor die straat.

Comment

De bebouwing van de Haagwegkomt niet tot aan het huis. Volgens de plannen komt er achter het huis een groenstrook. De trein hoor je bijna niet of je moet achter in de tuin staan. Er staat wel een studentenflat vlakbij, maar ook daarvan geen last en die flat gaat waarschijnlijk tegen de vlakte om een groenstrook te realiseren, valt onder hetzelfde plan als de bebouwing van de Haagweg.

Zie:

Het huis staat ter hoogte van het gebied Oase en krijgt zo te zien een soort meertje grenzend aan de achtertuin. Dus bootje erbij en vissen maar.
            Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Volgens mij heb je je roeping als makelaar gemist. :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NICO! Bekijk bericht
                De trein hoor je bijna niet of je moet achter in de tuin staan.
                LOL

Nee, bij mij hoor je de vliegtuigen ook niet als je binnen zit......
                Veritatis simplex oratio est

Comment

Bij mij hoor je de petjesgolfjes ook bijna niet als je zelf met de pneumatische boor in de keldervloer bezig bent. :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                    LOL

Nee, bij mij hoor je de vliegtuigen ook niet als je binnen zit......
                    Achterin de tuin sta je het dichtst bij de spoorbaan (nog zeker 100-150 meter vanaf de achterkant van de tuin).
                    Nico

Comment

Het is maar welk geluid je wil horen Nico, wij zijn na 2 maanden behoorlijk gewend aan de vliegtuigen .....

In Wormerveer woonden wij zo'n 500 meter van de spoorlijn Zaandam-Uitgeest ( en verder ;-) ) en daar hoorde je toch ook de trein rijden, vooral in de avond en nacht ( niet echt hinderlijk, maar toch..)

Maar je zei ook bijna niet he.. ;-)

Comment

Van spoorlijn Zaandam-Uitgeest weet ik het niet maar in Leiden rijden de treinen niet heel hard. Vertrekkende halen de 60, binnenkomende moeten afremmen van max 70 tot 40.
                        "Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
                        The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"

Comment

Dus, omdat ze zo langzaam gaan, rijdt er eigenlijk continue een trein?

**elk voordeel heeft zn nadeel**
                          Let's kick some ass and chew bubblegum...
                          ----------------------------------------------------------------------------
                          '71 Alfa Romeo Giulia Super
                          '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                          '00 BMW E39 528iA Touring
                          '06 BMW Z4M Roadster
                          '96 BMW E36 328i trackracer
                          '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

UIteindelijk komt er bebouwing tussen dus dat is wel een voordeel.

Parkeren is wel waardeloos. Ik ging daar altijd naar de dierenarts.

Comment

waar had je last van dan?

Comment

Twee katten maar de dierenarts weigerde om gezonde katten in te laten slapen. ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RutgerK Bekijk bericht
                                  Twee katten maar de dierenarts weigerde om gezonde katten in te laten slapen. ;-)

Tja, en dan rijdt de trein ook nog langzaam......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RutgerK Bekijk bericht
                                    Parkeren is wel waardeloos. Ik ging daar altijd naar de dierenarts.
                                    Waarschijnlijk een ander stuk van de Rijn- en Schiekade, ik had nooit problemen met parkeren.....
                                    Nico

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                                      Bij mij hoor je de petjesgolfjes ook bijna niet als je zelf met de pneumatische boor in de keldervloer bezig bent. :)
                                      lool
                                      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Working...
                                      X
                                      😀
                                      🥰
                                      🤢
                                      😎
                                      😡
                                      👍
                                      👎