Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Villa in Domburg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Villa in Domburg

Het huis van ouders van een vriend van me staat te koop. Ik reed er van 't weekend langs en dacht: dit is iets voor de 10 keer modaal gummers: http://www.huislijn.nl/showObjectDet...34f&pageName=O

:)

Echt een supermooie villa in goede staat. We kwamen er altijd lallend thuis na 't kansloos stappen, en dan moesten we wel heel stil zijn. Toen was een deel nog in gebruik als bejaardentehuis, maar daar zijn ze een paar jaar terug mee gestopt. Nu gaat 't weg omdat ze er nog maar met z'n 2-en wonen. Er zit een praktijkruimte naast + logeerkamers etc. Kamers genoeg dus, leuk als mini hotel, maar ik weet niet of dat mag daar.

*neemt zich voor de volgende keer te checken of ie Cav in de kroeg in Middelburg aantreft*

Comment

In middelburg zijn we wel geweest zaterdag, ook nog in de 'kroeg'! :)
      Ff kijken welke dat was, was wel prettig vertoeven daar, beetje zoals je dat ook in Bergen op Zoom kunt vinden (als je de weg kent). Geen bla bla figuren, echt een verademing als je Den Haag gewend bent. Lekker herfstbokbier, van die kleine bitterballetjes erbij. Eetcafé de Geere was 't.

Comment

tsja, wij hadden zaterdag housewarming, gezien het aantal gasten zullen de kroegen wel uitgestorven geweest zijn :p

Comment

Had 't even gezegd, dan hadden we meteen even een housewarming-burnout gemaakt bij je voor de deur...

... had ik alleen wel een RWD van iemand moeten lenen. :)

Comment

Jammer, geen garage met smeerput....moet ik verder zoeken.

;-)
            All you need to remember is the number '70' .

Comment

"housewarming-burnout gemaakt bij je voor de deur"

zeg hee, dit is een nette buurt!! (tenminste, voordat wij er woonden :)

Comment

Working...
              X