Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Civic EG Hatch B16A2 met motorschade(andere motor aanwezig)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Civic EG Hatch B16A2 met motorschade(andere motor aanwezig)

Civic EG Hatch B16A2 bouwjaar 1993 met motorschade(andere motor aanwezig)

Heb er al vaker over na zitten denken maar heb bij deze de knoop doorgehakt. De Civic staat nu echt te koop.

Het gaat niet van harte om de auto te verkopen, maarja soms is het gewoon tijd voor iets anders.
    Heb zelf de auto gekocht in oktober 2006 als helemaal standaard 1.3DX (weinig belasting en verzekering betalen!), de auto had toen 161000km gelopen. Nu heeft de auto ongeveer 191000km gelopen en is er onlangs nog een B16A2 motor ingekomen met ongeveer 150.000km helaas is dit blok laatst kapot gegaan maar heb ik er wel een andere goeie B16A2 motor bij die er nog wel in moet.

De auto is in super mooie staat en er zijn voor 3 weken terug nog nieuwe schermranden ingelast, een splinternieuwe carbon kap, spoon spiegels en spoiler opgekomen.

Met kapotte motor vraag ik 4000 euro voor de auto.
    Met de andere goede B16A2 motor erbij 4500 euro.
    Er zit nog bijna een vol jaar APK op.

Hier nog wat meer info:
    Car: Honda Civic EG3
    Color: Frost White NH-538
    Engine: B16A2

Exterieur:
    Carbon Hood (OEM-style) (NIEUW!)
    Carbon Megan Racing Spoon Style duckbill (NIEUW!)
    Carbon Megan Racing Spoon Style mirrors (NIEUW!)
    Amber Corner Lights
    Blackhousing Headlights
    Spoon style Frontlip (lichte schade)
    Type-R style Rearlip
    Smoked Window Visors

Interieur:
    JDM ITR DC2 Steeringwheel
    JDM ITR DC2 Gearknob
    JDM ITR DC2 Shift Boot
    JDM amber dashboardlights
    Zwart dashboard
    Zwarte deurpanelen
    Zwarte vloerbedekking

Performance:
    EDM B16A2 engine
    Chiptuned with ECtune
    Launchcontrol + shiftlight
    Tenzo-R WAI
    V-Maxx Height Adjustable Suspension
    EG6 VTI strutbar in the front
    EG6 VTI brakes 262mm at the front
    H-Brace at the front
    Upper strutbar at the rear
    Inoxline Japstyle exhaust

De auto gaat absoluut NIET in onderdelen uit elkaar. En ik verkoop hem het liefst aan een liefhebber die er net zo zuinig op is als ik dat altijd was. De auto word gelevert opriginele 14" oem stalen velgen met wieldoppen met splinternieuwe banden.

Vraagprijs is 4000 euro maar onderhandelen over de prijs kan altijd. Beperkte inruil is ook mogelijk.

Mailen kan op [email protected] maar bellen gaat sneller.
    06-12438357

Groetjes,
    Peter

Ehm Civic is al verkocht, eigenlijk al binnen 5min maar word over paar weekjes opgehaalt. Nou nu op zoek naar een mooie frisse Alfa 156 van 98/99, het liefst zwart of zilver met sportpakket en airco. Waarom een 156 zul je je afvragen natuurlijk? Kan daar kort over zijn, veel auto voor weinig geld. En zon ding is al mooi van zichzelf en hoef je weinig aan te doen, gewoon lekker rijden. :)

Toch weer is een keer terug naar Alfa had het niet verwacht maar er zijn ook weinig autos die me echt aanspreken, blijft toch altijd Japans of Italiaans.
    Nu hopen op een zwarte dan komt mijn naam ook weer goed uit de verf :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nero Serpente Bekijk bericht
      ........ zon ding is al mooi van zichzelf en hoef je weinig aan te doen...........
      Zelfs als dat helemaal waar is, dan lukt dat jou toch niet!
      LOL!
      :-)
      Peugeot 407 SW XR 1.6HDI super standard | 850 T-5R modifierade LPi sålda. Suck.... | AX 1.1 RE modifié

Comment

Nou ik probeer 1 te zoeken die al helemaal naar mijn wens is. Mischien wel een keer andere velgen mochten er wieldoppen of lelijke velgen op zitten en witte knippertjes aan de zijkant als die er nog niet op zitten.

Mooiste is een standaard 156, zwart of zilver met sportpakket, iets verlaagd met originele 17" of 18" Alfa velgen :)

dit is toch mooi zat zo?
        Last edited by Nero Serpente; 04-11-08, 12:46.

Comment

......... Mischien wel een keer andere velgen mochten er wieldoppen of lelijke velgen op zitten en witte knippertjes aan de zijkant als die er nog niet op zitten...
          Kijk! Daar begint het al!
          :-)

dit is toch mooi zat zo?
          Absoluut. Ik geloof alleen niet dat jij in staat bent om die driften volledig te onderdrukken... ;-)

Zeg eens eerlijk. Heb je ooit een auto gehad waar je NIETS aan hebt veranderd?
          Peugeot 407 SW XR 1.6HDI super standard | 850 T-5R modifierade LPi sålda. Suck.... | AX 1.1 RE modifié

Comment

haha dat klopt heb je gelijk in :p En mischien doe ik er ook wel wat kleine details aan maar het zover en veel er aan doen nee ik ben dat gewoon beu aan het worden, word ook ouder he (inmiddels 25) en als ik echt dingen wil doen aan een auto heb ik de Sierra nog :)

Knippertjes, wielen, verlagen dan is het wel goed, je moet niet teveel aan een 156 doen dan verpest je hem :)

Comment

Kijk! Nu komt verlagen er al bij...

Maar nu kap ik. Is tenslotte een verkooptopic.

Comment

LOL

Correctie : tis een 'ik zoek ...' topic geworden. Succes Peter TI ;)
                * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

"Met kapotte motor vraag ik 4000 euro voor de auto.
                  Met de andere goede B16A2 motor erbij 4500 euro.
                  Er zit nog bijna een vol jaar APK op."

het kan aan mij liggen maar 4000 e voor een japans boodschappen autootje van ruim 15 jaar oud waar de motor van kapot is
                  is dat niet heeeel veel geld ?
                  krijg je voor 500 e extra er een ander blok bij maar die moet er nog " even " zelf ingezet worden

leuk voor je dat je het ervoor gekregen hebt
                  maar ik zou het er nooit voor durven te vragen
                  mn bmw uit 1997 in originele staat met prima motor maar veel kilometers en wat roest plekjes , vraag ik niet meer dan 1000e a 1500e voor, en waarschijnlijk zelfs minder als ik geen rare debielen aan mn deur wil hebben met zon marktplaats advertentie
                  "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                  "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                  "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                  "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎