Civic EG Hatch B16A2 bouwjaar 1993 met motorschade(andere motor aanwezig)
Heb er al vaker over na zitten denken maar heb bij deze de knoop doorgehakt. De Civic staat nu echt te koop.
Het gaat niet van harte om de auto te verkopen, maarja soms is het gewoon tijd voor iets anders.
Heb zelf de auto gekocht in oktober 2006 als helemaal standaard 1.3DX (weinig belasting en verzekering betalen!), de auto had toen 161000km gelopen. Nu heeft de auto ongeveer 191000km gelopen en is er onlangs nog een B16A2 motor ingekomen met ongeveer 150.000km helaas is dit blok laatst kapot gegaan maar heb ik er wel een andere goeie B16A2 motor bij die er nog wel in moet.
De auto is in super mooie staat en er zijn voor 3 weken terug nog nieuwe schermranden ingelast, een splinternieuwe carbon kap, spoon spiegels en spoiler opgekomen.
Met kapotte motor vraag ik 4000 euro voor de auto.
Met de andere goede B16A2 motor erbij 4500 euro.
Er zit nog bijna een vol jaar APK op.

Hier nog wat meer info:
Car: Honda Civic EG3
Color: Frost White NH-538
Engine: B16A2
Exterieur:
Carbon Hood (OEM-style) (NIEUW!)
Carbon Megan Racing Spoon Style duckbill (NIEUW!)
Carbon Megan Racing Spoon Style mirrors (NIEUW!)
Amber Corner Lights
Blackhousing Headlights
Spoon style Frontlip (lichte schade)
Type-R style Rearlip
Smoked Window Visors
Interieur:
JDM ITR DC2 Steeringwheel
JDM ITR DC2 Gearknob
JDM ITR DC2 Shift Boot
JDM amber dashboardlights
Zwart dashboard
Zwarte deurpanelen
Zwarte vloerbedekking
Performance:
EDM B16A2 engine
Chiptuned with ECtune
Launchcontrol + shiftlight
Tenzo-R WAI
V-Maxx Height Adjustable Suspension
EG6 VTI strutbar in the front
EG6 VTI brakes 262mm at the front
H-Brace at the front
Upper strutbar at the rear
Inoxline Japstyle exhaust
De auto gaat absoluut NIET in onderdelen uit elkaar. En ik verkoop hem het liefst aan een liefhebber die er net zo zuinig op is als ik dat altijd was. De auto word gelevert opriginele 14" oem stalen velgen met wieldoppen met splinternieuwe banden.
Vraagprijs is 4000 euro maar onderhandelen over de prijs kan altijd. Beperkte inruil is ook mogelijk.
Mailen kan op [email protected] maar bellen gaat sneller.
06-12438357
Groetjes,
Peter
Heb er al vaker over na zitten denken maar heb bij deze de knoop doorgehakt. De Civic staat nu echt te koop.
Het gaat niet van harte om de auto te verkopen, maarja soms is het gewoon tijd voor iets anders.
Heb zelf de auto gekocht in oktober 2006 als helemaal standaard 1.3DX (weinig belasting en verzekering betalen!), de auto had toen 161000km gelopen. Nu heeft de auto ongeveer 191000km gelopen en is er onlangs nog een B16A2 motor ingekomen met ongeveer 150.000km helaas is dit blok laatst kapot gegaan maar heb ik er wel een andere goeie B16A2 motor bij die er nog wel in moet.
De auto is in super mooie staat en er zijn voor 3 weken terug nog nieuwe schermranden ingelast, een splinternieuwe carbon kap, spoon spiegels en spoiler opgekomen.
Met kapotte motor vraag ik 4000 euro voor de auto.
Met de andere goede B16A2 motor erbij 4500 euro.
Er zit nog bijna een vol jaar APK op.
Hier nog wat meer info:
Car: Honda Civic EG3
Color: Frost White NH-538
Engine: B16A2
Exterieur:
Carbon Hood (OEM-style) (NIEUW!)
Carbon Megan Racing Spoon Style duckbill (NIEUW!)
Carbon Megan Racing Spoon Style mirrors (NIEUW!)
Amber Corner Lights
Blackhousing Headlights
Spoon style Frontlip (lichte schade)
Type-R style Rearlip
Smoked Window Visors
Interieur:
JDM ITR DC2 Steeringwheel
JDM ITR DC2 Gearknob
JDM ITR DC2 Shift Boot
JDM amber dashboardlights
Zwart dashboard
Zwarte deurpanelen
Zwarte vloerbedekking
Performance:
EDM B16A2 engine
Chiptuned with ECtune
Launchcontrol + shiftlight
Tenzo-R WAI
V-Maxx Height Adjustable Suspension
EG6 VTI strutbar in the front
EG6 VTI brakes 262mm at the front
H-Brace at the front
Upper strutbar at the rear
Inoxline Japstyle exhaust
De auto gaat absoluut NIET in onderdelen uit elkaar. En ik verkoop hem het liefst aan een liefhebber die er net zo zuinig op is als ik dat altijd was. De auto word gelevert opriginele 14" oem stalen velgen met wieldoppen met splinternieuwe banden.
Vraagprijs is 4000 euro maar onderhandelen over de prijs kan altijd. Beperkte inruil is ook mogelijk.
Mailen kan op [email protected] maar bellen gaat sneller.
06-12438357
Groetjes,
Peter
Comment