Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TKA: Suzuki Swift 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• TKA: Suzuki Swift 2007

Misschien iemand die hier interesse in heeft:

Suzuki Swift 1.3 GLS
    5 deurs
    Blauw-metallic
    08-2007
    9.800 km
    BTW auto

Standaard:
    ABS, allerlei airbags, centrale vergrendeling met ab, electrische ramen, boordcomputer en nog wat dingen. (zie bijv. autoweek)

Opties:
    Airconditioning, metallic lak, 15 inch lm velgen, parrot bluetooth carkit, radio/cd-speler, armsteun.

Auto is nieuw gekocht door mijn vrouw bij Suzuki Leiden, zit gewoon nog in de fabrieksgarantie (tot augustus 2010), heeft recent z'n jaarbeurt gehad.
    Auto staat op haar eenmanszaak, voor ondernemers is de BTW dus nog terug te vorderen.

Nieuwprijs ongeveer 15k euro.
    We krijgen er bij inruil 10k voor, hier een vaste prijs van 10,5k.
    Bieden mag, maar dan alleen hoger. Enige haast is geboden, deal gaat eind deze week gemaakt worden. Gewoon een zo goed als nieuwe auto, maar dan ff goedkoper :-)

Vragen?
    annemieke (punt) schonhuth (@) flexibility (punt) nl

(foto komt van autoweek, gaat om de kleur)
    Attached Files
    fka KawaZZtra

't is toch altijd goedkoper om hiermee door te rijden? FF 5K afschrijven is ook niet goedkoop :-s

Comment

Klopt, maar wie zegt dat het goedkoper moet?
      Wij doen niet mee aan die kredietcrisis hoor. (wordt ingeruild op een 120iA)
      fka KawaZZtra

Comment

Inruilen dan maar he...
        Veritatis simplex oratio est

Comment

Lijkt het wel op, maar ja er zal maar net iemand op zoek zijn naar zo'n auto.
          Niet geschoten.... :-)
          fka KawaZZtra

Comment

Excuus, verkeerd gelezen...

"Gewoon een zo goed als nieuwe auto, maar dan ff goedkoper :-)" interpreteerde ik als "de nieuwe auto moet iets goedkoper"

Dussss :-)

Comment

Hoi Rudie,

Heb je die Suzuki nog?
              Heb een collega die dringend op zoek is naar een jonge auto omdat hij voor zichzelf gaat beginnen. Had hem al op de Swift gewezen en is serieus op zoek ?

Comment

Hoi Maarten (toch?),

De Swift is er nog. Als je collega even een mail stuurt naar mijn vrouw kunnen we e.e.a. even doornemen. Enige haast nog steeds geboden, morgen heeft ze een 2e proefrit in de 1 (na wat aanpassingen) en vrij snel daarna wordt de knoop doorgehakt.
                fka KawaZZtra

Comment

Hoi Rudi,

Bedankt voor de snelle reactie.
                  Mijn collega is al een mailtje aan het sturen

Comment

Hoi Rudi,

Is het nog gelukt met de Swift?

Comment

Yep, ze/we zijn eruit gekomen, dank voor het doorsturen van de link!

Goede deal voor allebei, wij dichten een deel van het gat dat een op maat gemaakte stoel extra kost (standaard stoelen in de 1 zorgden voor rugpijn), hij heeft voor een scherpe prijs een auto die zgan is met 2 jaar fabrieksgarantie.

Je zal de Swift over ongeveer een week wel eens zien denk ik.

En iedereen maar zeggen dat je via gummen niets verkoopt. :-)
                      fka KawaZZtra

Comment

Ik heb ook nog wel een paar Swiften in de aanbieding :-)

Comment

Working...
                        X