Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo 2001 first edition

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ford Mondeo 2001 first edition

Te koop een zeer trouwe Ford Mondeo, 2 liter diesel (DuraTorq DI / 85kW). Kilometerstand circa 306000. De auto is altijd door de Ford dealer onderhouden, compleet ingevuld onderhoudsboek aanwezig. Bij circa 180000 is de turbo incl. turbo slangen vervangen. Ook zijn onlangs door de Ford dealer vervangen:
    - schijven en blokken
    - accu (295000)
    - banden (295000)
    - waterpomp
    - achterste stuk uitlaat

295000 beurt is gedaan in juli, apk is van begin oktober.

Het is een first edition, de wagen heeft oa:

- climatronic
    - elektrische ramen voor en achter
    - cruisecontrol
    - klein leer pakket
    - lichtmetalen velgen
    - radio/cd speler met bediening op het stuur
    - etc.

Ook zit er een carkit in.

Olieverbruik heeft de wagen niet, gemiddeld verbuik qua diesel circa 1 op 16. De wagen heeft geen schade verleden, maar heeft her en der wel een putje cq. krasje opgelopen in de loop der jaren. Roest is absoluut niet aanwezig.

Voor de snelle beslisser, er zit ook een set winterbanden bij (zonder velgen) en dakdragers voor een koffer.

Prijs is € 3000,-

Interesse? Stuur een PB.

Foto is niet van mijn Ford, maar van eenzelfde qua kleur, model, velgen etc.

Als het goed is wordt de auto zo door een handelaar opgehaald. Nooit geweten dat een Ford Mondeo zo populair is:-)))

Comment

heerlijk... schimmige figuren aan de deur mogelijk gemaakt door marktplaats ;-)
      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Die auto gaat nog een mooi tweede leven krijgen in Polen hoor!
        Als het maar diesel is, km-stand maakt niet uit, die draaien die kampers toch terug en in Polen is er niemand die er op let.

Comment

De auto is inmiddels weg, en ja, ik heb een vrijwaring en geld:-)

Idd. gaat de auto naar het oostblok, en ja, de tellerstand wordt ietwat terug gezet...

C'est la vie, de Pool die deze auto koopt heeft er een goede wagen aan. Ik ben ervan af...

Comment

Overigens waren die schimmige figuren 2 uitermate vriendelijke jongens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SweetRyan Bekijk bericht
              Overigens waren die schimmige figuren 2 uitermate vriendelijke jongens.
              "en ja, de tellerstand wordt ietwat terug gezet..."

ja das altijd zo met frauderende oplichters , die komen meestal vriendelijk over als ze iets van een ander gedaan moeten krijgen, noem het maar noodzakelijke maskers om de de "schoorsteen" te laten roken

kom maar eens bij die "uitermate vriendelijke jongens" terug als je wat te reclameren hebt
              die "vriendelijkheid" is namelijk net zo snel verdwenen als de waarde van de opgepoetste teruggedraaide rommel die van ze gekocht is
              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Voor 3k gekocht, voor 6k weer verkocht met 'maar' 129k km op te teller!

Comment

De auto zal in Polen circa 3750 opbrengen.

Vwb de teller terugzetten. Het is niet netjes, maar helaas wel dagelijks praktijk. Ik heb een eerlijke auto te koop gezet en verkocht. Meer kan ik niet doen.

Comment

Mwoah... je WEET dat je hem aan een stel oplichters verkoopt. Your call en ik veroordeel je er niet om verder, maar "meer kan ik niet doen" is wat anders natuurlijk. Ik zou er persoonlijk geen fijn gevoel bij hebben als ik dat wist.

Maar goed, gefeliciteerd met de verkoop, klokkendraaiers zijn er overal natuurlijk en je weet het nooit van te voren.
                    Mini Cooper Clubman
                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Eerlijkheidshalve, ik heb de auto eerst verkocht\ en naderhand nog een praatje gemaakt met de kopers (2 jonge ondernemers :-)) ). Pas toen meldde zij mij dat de teller terug gedraaid zou worden, alleen als de motor goed zou klinken...

Nu ben ik niet roomser dan de paus, ik zou de auto zeer waarschijnlijk ook verkocht hebben als ik het vooraf geweten zou hebben...

I'm evil !!!

Comment

"ondernemers" sjieke titel voor oplichters

Comment

Dat zullen veel ondernemers je niet in dank gaan afnemen :-)))

Comment

Dat zullen veel ondernemers je niet in dank gaan afnemen :-)))
                            nee jij noemde 2 tellerterudraaiers "2 jonge ondernemers" dat vindt ik een iets te flateuze titel voor oplichters

Comment

Mwah, ik ken ook youngtimers met lage km-standen en bijpassende km/onderhoudshistorie die bij nader inzien toch een iets andere historie hebben.. :-)
                              Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                                nee jij noemde 2 tellerterudraaiers "2 jonge ondernemers" dat vindt ik een iets te flateuze titel voor oplichters
                                LOL @ jonge ondernemers

Die mannen wordt het met de paplepel ingegoten. Leer je allemaal van je vader :-)
                                Zo verkocht ik ook ooit een auto aan een stel "jonge ondernemers". Betaalden de auto cash, vrijwaring was ook zo geregeld. Toen de auto opgehaald werd kwamen ze in een spiksplinternieuwe Mercedes vrachtwagen (oplegger) aanrijden. Ze waren net voor zichzelf begonnen. Yeah right.

Comment

Och, ik zou er ook niet zoveel moeite mee hebben om een auto aan zulke oplichters te verkopen. Behalve als het een bijzonder of exclusief exemplaar is natuurlijk, want daarvan wil je weten dat de auto in goede handen terecht komt. Maar anders? Wat de nieuwe eigenaar ermee wil doen, is zijn zaak.

Voor de rest geldt natuurlijk: vertrouw nooit een tellerstand en al helemaal nooit een handelaar in tweedehands auto's. :-)
                                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                    Mwah, ik ken ook youngtimers met lage km-standen en bijpassende km/onderhoudshistorie die bij nader inzien toch een iets andere historie hebben.. :-)
                                    Ik kende zelfs een nagenoeg nieuwe BMW M5 mét garantie van een Amstelveense dealer dat de auto 'altijd netjes is bereden' en 'nooit een circuit heeft gezien'. :-)
                                    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                      Mwoah... je WEET dat je hem aan een stel oplichters verkoopt. Your call en ik veroordeel je er niet om verder, maar "meer kan ik niet doen" is wat anders natuurlijk. Ik zou er persoonlijk geen fijn gevoel bij hebben als ik dat wist.

Maar goed, gefeliciteerd met de verkoop, klokkendraaiers zijn er overal natuurlijk en je weet het nooit van te voren.
                                      Tsja, maar wat moet je dan? "Jongens, jullie mogen hem alleen kopen als jullie beloven er niet mee te gaan rommelen??"

Zelfs als zouden ze zeggen: "bedankt, we gaan er morgen een ramkraak mee plegen" kun je weining. Nou ja, misschien moet je dan toch maar even met de plaatselijke wijkagent gaan praten ;-)

Comment

Jullie hebben wel gelijk, eigenlijk. 't Is geen rationele reactie van me - maar toch zou ik er een zuur gevoel van krijgen, als ik wist dat een ander opgelicht zou worden met mijn oude auto.

Volkomen irrationeel, want wie weet is dat met al mijn ex-auto's ook gebeurd, natuurlijk.

Nogmaals, ik veroordeel SR er niet om, totaal niet.
                                        Mini Cooper Clubman
                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Frapante is... ik weet dat deze auto goed is. Daarom zei ik al, de Pool die deze auto koopt heeft mazzel. Want de tellerwordt misschien wel terug gedraaid (als de motor goed klinkt :-))) , maar technisch is de auto prima en perfect onderhouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                            Jullie hebben wel gelijk, eigenlijk. 't Is geen rationele reactie van me - maar toch zou ik er een zuur gevoel van krijgen, als ik wist dat een ander opgelicht zou worden met mijn oude auto.

Volkomen irrationeel, want wie weet is dat met al mijn ex-auto's ook gebeurd, natuurlijk.

Nogmaals, ik veroordeel SR er niet om, totaal niet.
                                            Toch maar eens wat meer auto's privé kopen/verkopen... ;-)

Af en toe kan je dan een auto tegenkomen met een veel lagere km-stand dan toen je de auto 13 jaar geleden verkocht. ( kan wel eens een tonnetje of wat schelen :-)) )
                                            Veritatis simplex oratio est

Comment

Zelf een auto met gebreken verkopen als zgan is niet netjes, maar als de koper dat vervolgens wel doet, tja. Een goed auto verkopen waarmee de verkoper dan gaat rotzooien, tja
                                              fka v164

Comment

De auto zal in Polen circa 3750 opbrengen.

Vwb de teller terugzetten. Het is niet netjes, maar helaas wel dagelijks praktijk. Ik heb een eerlijke auto te koop gezet en verkocht. Meer kan ik niet doen.
                                                Ik denk dat de auto 20.000 zloty waard is, kleine €5500 dus in Polen (met nieuwe kmstand). Dat de auto niet voor €3750 verkocht gaat worden lijkt me duidelijk, je moet de auto nog op transport (dus exportplaten, brandstof of transport) naar Polen doen, invoerrechten en legeskosten. Als ze boffen houden ze €800 euro over ( na afdingen, staankosten enz), maar dat is toch een knap maandsalaris in Polen.

Ik zou me over het terugdraaien geen zorgen maken, sowieso verkocht is verkocht en je staat er verder buiten. Bovendien is het terug draaien niet zo erg in vergelijk met andere praktijken. Het is hier vrij gebruikelijk dat er ex schadeautos zo goedkoop mogelijk in elkaar worden gefröbeld en zonder! airbags worden verkocht. De kreukelzone is natuurlijk ook niet juist hersteld, gevolg enorm onveilige (meestal voor inzittende) auto's hier op de weg. Dit opgeteld met het vrij hoge alcohol gebruik en (slechte) B wegen met 3 dubbele inhaal acties...

Maar zowel door politiek als politie wordt hier vrijwel geen aandacht of voorlichting over gegeven. Achter elke boom staat wel een agent met een laserpistool... lijkt wel NL hier :-D

Resumé, gefeliciteerd met de verkoop!
                                                Last edited by Fuseekogel; 11-11-08, 07:52.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                                                  "ondernemers" sjieke titel voor oplichters
                                                  Maat van me verkocht een Toledo met 110 pk TDi met 300 k op de klok.

Jonge meneer komt, luistert naar motor, en zegt ok ik neem hem mee. Effe teller terugdraaien, showroomcleanen en verpatsen maar. Dat zijn de woorden van de jongen (koper)...

Comment

@Fuseekogel: in de meeste oost-europese landen is nul alcohol toegestaan, zo ook in Polen als ik het juist heb. Is dit dan toch een maatschappelijk issue daar?
                                                    Ik ben vorige jaar in Letland geweest en daar heb een dag een auto gehuurd. Ik heb toen ergens onderweg heerlijk gelunched en daar een lekker half litertje bier bij gehad. Thuis las ik later, dat als ik aangehouden was, ik zomaar in de gevangenis had kunnen belanden voor een paar nachtjes. Als ik dat geweten had, dan had ik dat biertje zeker niet genomen.

Comment

Tja, je mag ook niet te hard rijden ;-) Feit is dat het gewoon gebeurt, in grote steden niet zo gek veel. Maar in de kleine dorpen komt het toch wel voor, ondanks dat de politie echt wel op alcohol controleren als ze aanhouden tijdens snelheidscontroles. Met gele platen is het trouwens inderdaad helemaal niet te drinken, deze zijn magnetisch op/voor laserpistolen.

Tip: Aanhanger nummerbord voor.
                                                      Tip 2. (voor snelheidscontroles) Bij ANWB internationaal rijbewijs aanvragen (€13)

Comment

Working...
                                                      X
                                                      😀
                                                      🥰
                                                      🤢
                                                      😎
                                                      😡
                                                      👍
                                                      👎