Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alfa 155 1.6 16V TS van 1997 op G3 Widebody

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Alfa 155 1.6 16V TS van 1997 op G3 Widebody

Alfa 155 1.6 16V TS van 1997 op G3 Widebody
    Te koop aangeboden, zeer fijn rijdende Alfa 155 1.6 16V Twin Spark van 1997 Widebody op G3

Blauwmetallic van kleur
    226xxx km gelopen
    Apk tot Februari 2009, maar in overleg kan er een nieuwe op!
    Bij 206.000km grote beurt gehad bij Wouters in Tilburg, waar de auto ook altijd kwam voor zijn onderhoud.

Lichte schade aan rechterachterdeur

Opties:
    Elec ramen voor
    Stuurbekrachtiging
    Airbag bestuurder
    Centrale vergrendeling
    Startonderbreker
    ABS
    Lichtmetalen velgen met goede winterbanden (net gemonteert!)
    Achterspoiler
    Bumpers en spiegels in carresoriekleur
    Getint glas
    Armsteunen voor en achter

Vraagprijs: 1750 euro

Kortom een leuke 155 voor weinig geld. 1 van de laatst geproduceerde voordat de 156 kwam dus met nieuw 16V TS blok.

Mail voor meer info maar bellen gaat sneller!
    [email protected] of 06-12438357
    Eventuele inruil mogelijk

MVG,
    Peter Hooijer

Fototjes:

je heb dat ding net een maand
    waarom moet dat weg
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Omdat ik hem puur gekocht heb als tijdelijke auto ;)
      Reden is dat ik nog iets jongers wil gaan rijden.

Comment

Mijn 155 was binnen 2 weken weg via Kofferbakhandel, hopelijk lukt dat met deze ook! :-). Aan het model en kleur zal het niet liggen, ziet er prima uit.

Comment

prijs lijkt stijf
          alhoewel er zit G3 in zie ik
          KOOPIE
          يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nero Serpente Bekijk bericht
            Omdat ik hem puur gekocht heb als tijdelijke auto ;)
            Reden is dat ik nog iets jongers wil gaan rijden.
            das dan wel HEEL erg tijdelijk ;-)
            is de reden niet dat je gewoon te impulsief bent met een auto aankopen en je steeds bedenkt?
            "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
            "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
            "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Ehm nee, ik zie wel handel in deze auto ;) Extra geld voor mij voor een jongere auto ;)

Comment

Voordeel is weer dat een maand blijkbaar te kort is om er wat aan te verkloten. :)
                You know that reality is immaterial

Comment

Als ik er plek voor had...

Wat TSM zegt. Met LPG-G3. Man, dan rijd je met de huidige gasprijzen echt voor niks.
                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nero Serpente Bekijk bericht
                    Ehm nee, ik zie wel handel in deze auto ;) Extra geld voor mij voor een jongere auto ;)
                    wat voor auto?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                      Als ik er plek voor had...

Wat TSM zegt. Met LPG-G3. Man, dan rijd je met de huidige gasprijzen echt voor niks.
                      huidig ja ... over een jaar zijn de brandstof en gas prijzen al weer over hun oude hoogtepunt heen ..maar goed dan is benzine ook weer fors duurder
                      als die auto goed is dan kun je voor weinig rijden.....met taartschep op de kofferbak ;-)
                      Last edited by motroosje; 21-11-08, 10:20.

Comment

Wat voor auto weet ik nog niet, ik dacht eerst aan een 156 2.0 zwart of zilver met sportpakketje enzo maar de opties voor andere auto's staan nog steeds open.

En mijn mening over Alfa's kan ik heel kort over zijn, daar hoef je weinig aan te doen aangezien ze al mooi van zichzelf zijn. Mischien word het ook wel weer een Jap straks :)

Comment

Prijs verlaagd naar 1450, ik moet er vanaf ivm aanschaf nieuwe auto :)
                          Bieden staat ook vrij :)

Comment

Nu met nieuwe apk en een hele partij achterstallig onderhoud gedaan. (rekeningen ter inzage)
                            Rechterachterdeur zit een andere in zonder schade in de goede kleur.

Vraagprijs is 1450, kan uiteraard nog wel wat met de prijs gedaan worden. Eventueel inruil is ook mogelijk.

Comment

Prijs verlaagd naar 1250 euro met nieuwe apk en andere achterdeur zonder schade in de kleur.

Comment

Nooit in een 1.6 gereden met de 155, maar in de 145/6 vond ik dat nooit een echte straf. Met G3 zal 't je overigens jeuken hoe snel 't is, het is gewoon goedkoop tanken, zonder de wegenbelasting-nukken, zoals hierboven ook staat. Voor 1250 euro vraagprijs moet 'ie toch zo weg zijn?

Comment

Normaal gesproken wel ja :) Heb ook wel veel reacties gehad hoor maar alleen maar mensen die 700 boden of niet kwamen opdagen etc.
                                  Dus heb ik besloten om de auto nog maar een tijdje te houden en echt netjes te maken. Lach me idd kapot met de prijsen van G3 en het rijdt echt als een vorst :) Als je oude stuiterbakken gewend bent is dit wel een hele verademing en langzaam word ik weer een beetje verliefd op Alfa :)
                                  1.6je is trouwens helemaal niet zo langzaam als iedereen denkt, gaat best voor zon zwaar apperaat :)
                                  De auto is nu schadevrij, logos eraf want dat ontsierde de achterkant vond ik en zaterdag is ie helemaal gewaterpolijst. Originele wielen liggen inmiddels bij de spuiter en komen er zaterdag weer als nieuw onder :) Morgen ff vers apktje erop en dan kan die weer :) Post dit weekend wel ff nieuwe fototjes hoe die er nu bij staat want de fotos uit de advertentie zijn niet echt mooi en kun je de kleur ook niet goed op zien :)

Comment

Working...
                                  X
                                  😀
                                  🥰
                                  🤢
                                  😎
                                  😡
                                  👍
                                  👎