Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht rijder die toe is aan een nieuw onderstel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht rijder die toe is aan een nieuw onderstel

Wij zoeken iemand die een demoset onder de auto wil schroeven en zijn ervaringen met ons wil delen. Indien de set bevalt mag je deze tegen kostprijs overnemen.

Het gaat om een schroefset welke in hoogte is af te stellen en iets stugger is als standaard.

de sets worden geleverd voor:
    Alfa Romeo, Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Volkswagen en Volvo.

interesse gewekt, stuur mij even een mailtje of een berichtje via het forum en dan bekijken we of er een dergelijke set beschikbaar is voor jouw type auto.
    Fineline Apestaart fineline-imports.nl

Ik ben wel op zoek naar iemand die zelf de montage e.d. verzorgd dus bij voorkeur een handige gummert die geen auto heeft uit het jaar kruik

Bevalt het niet dan kan je de set kostenloos terug geven.
    Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
    Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
    Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
    http://www.fineline-imports

* checkt: geen auto in de categorie
    * checkt: niet handig genoeg
    * krast aan: ongeschikt
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Wel auto in categorie, maar onhandige gummer, ondanks de overall...

Welk merk is 't eigenlijk?
      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

De sets zijn van streetline, TUV goedgekeurd en hebben 2 jaar garantie op de set.

Comment

Klinkt goed...PB verzonden!

gr.
          Marvin

Comment

Leuke deal, jammer dat ik niets heb staan wat voor jullie interessant is. Alleen de E30 325i, maar die heeft wat meer een race setup nodig dan een (semi) straat onderstel, of kan dat ook met dit merk?

Comment

Jammer dat ik net een onderstel heb besteld, maar een E30 zal wel te oud zijn. :-)
              ''Thank God for the internet experts''

Comment

Kom ik nog in aanmerking? :-)

Comment

Het word pas gemaakt vanaf de E36 volgens de huidige documentatie.

Ik heb nu 2 mensen die gereageerd hebben en waar ik mee in gesprek ben om het e.e.a. te regelen. Zodra er ervaringen zijn om te delen zal ik dit wel melden, en de onderstellen staan binnenkort op de site.

@Cav, het is meer voor recreatief gebruik vermoed ik en ongeveer 25% stugger als een standaard onderstel en slechts de hoogte is instelbaar.

@Kleintje, helaas de M5 maken ze niets voor. Ik had heus wel voor je gekeken hoor ;)

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡