Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TK: Nokia N95 8GB (Vodafone)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• TK: Nokia N95 8GB (Vodafone)

Bij deze bied ik een nieuwe Nokia N95-2 (type 2, zo staat het op de doos) in het zwart met 8GB aan. Telefoon heeft ingebouwde GPS, 5MP camera, werkt met 3,5G (HSDPA=hoge snelheid Internet) en 8GB intern geheugen standaard. Nieuw in de doos, inclusief garantiebon met nog een jaar garantie want ik heb de telefoon net binnen. Vodafone gesimlocked en ik heb begrepen dat hij niet simlock-vrij te maken schijnt te zijn. Ik heb me hier niet verder in verdiept, dus ik meld het met name even ter informatie om volledig te zijn. Ik heb hem gisteren even getest en hij werkt verder helemaal prima. Ik heb hem niet nodig omdat ik al een andere Nokia heb die prima werkt, waar wel standaard navigatiesoftware op staat.

Vraagprijs: €295 inclusief verzending binnen Nederland. Reacties of vragen over het toestel graag in dit topic of via PM.

Blijven fijne toestellen imho. Voorlopig hoef ik nog geen andere.

Comment

Als extra lever ik bij dit toestel nog een Jabra BT2010 handsfree oortelefoon. Ook nieuw en ongebruikt:

Comment

Ja, die navigatie software is hopeloos, je moet een abonnement nemen om de weg te weten. Maar ook Garmin Mobile schijnt te werken op het machine…
        Heb het wel al gedownload maar niet geïnstalleerd.

En dan die ‘oormuis’ als ik mensen met zo’n ding lopen, rennen, fietsen wat dan ook begin ik spontaan te lachen……………..
        "Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
        The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Datman Bekijk bericht
          En dan die ‘oormuis’ als ik mensen met zo’n ding lopen, rennen, fietsen wat dan ook begin ik spontaan te lachen……………..
          LOL :) Ik ben er zelf ook geen liefhebber van, maar desondanks heb ik er nu toch eentje in gebruik. In mijn Lotus bouw ik geen carkit in en de carkit in mijn Brabus is bagger en bovendien maakt die ook redelijk wat herrie. Met deze ben ik te verstaan aan de andere kant: http://eu.jawbone.com/

Comment

@ Stéphane,

Je hebt een PM

mvg

Comment

PM beantwoord en er kan een slotje op. Da's niet omdat hij verkocht is trouwens.

Toelichting hierop: ik ga zelf de N95 houden omdat ik de iPhone terug in zijn doosje heb gedaan. iPhone is vervangen door Nokia 6110 Navigator omdat ik die wel wil blijven gebruiken en de N95 gesimlocked is. Dus die gaat nu voor privé gebruikt worden en de andere Nokia op de T-Mobile zakelijke lijn.

Hoorde trouwens gisteren een verhaal over Samsung met dubbele sim, maar dan zit je nog altijd met het probleem dat je de er maar één aan de carkit kunt hangen. Ik vind die oortjes echt niet prettig bij autorijden omdat je ene oor dan nog steeds maar de helft hoort van wat er in je omgeving gebeurt. Andere discussie trouwens.

Comment

Working...
              X