Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: TFT scherm 15-17" (Spoed)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: TFT scherm 15-17" (Spoed)

Voor mijn zusje zoek ik met spoed een 15-17" simpel LCD scherm. Door een onhandigheid heeft ze het scherm dichtgedaan met het stekkertje van haar oortelefoon er nog tussen in dus nu zit er een scheur in het LCD scherm. Lekker handig, ik weet het... Maar omdat ze nu voor komende maandag voor haar opleiding nog iets af moet ronden ook i.v.m. het feit dat ze voor diezelfde opleiding over 3 weken naar Curacao gaat, zoek ik dus nu met spoed een LCD scherm om aan te sluiten op de laptop.

Hoeft niets bijzonders te zijn, gewoon even iets wat werkt. Als iemand in de regio Rotterdam/Den Haag of Breda/Roosendaal er eentje overheeft die zij voor weinig (=student) kan overnemen zou dat geweldig zijn. Laat mij a.j.b. dan even weten via PM of in dit topic.

Stéphane, ik heb een 19" breedbeeld TFT Acer van een jaar oud hier liggen (zit nog garantie op). Werkt perfect.

Prijs komen we wel uit.
    (maar ik woon wel in Ehv)
    Last edited by PACO; 01-01-09, 21:24. Reden: foutje: is geen 17" maar een 19"
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Voor een ritje NR in de Lotus doet PACO het denk ik wel. :-D
      ---------------------------
      Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Superbedankt voor dit attente aanbod! We hebben het nu alleen even iets anders geregeld, zodat ze nu wel verder kan. Ze werkt nu tijdelijk even op de laptop van mijn moeder en dan laat ik ondertussen haar eigen laptop repareren, zodat ze die eind van de maand mee kan nemen op stage naar Curaçao.

Dus dan is een los scherm nu even niet nodig, maar toch nogmaals bedankt voor het aanbod!

En dat rondje NR komt dan sowieso wel goed dit jaar ;)

Comment

Prima.
          Zet het ding wel in de Kofferbak hier.
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

ben jij gek! een TFT monitor in de kofferbak van een Elise tijdens een rondje NR! Dat overleeft 'ie niet hoor!

Ennuh....past PACO wel in een Elise?
            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Jawel hoor.

Eerst dronken voeren, beetje nat ma... oh, je bedoelt de auto

Comment

The horror...en bedankt, mannen ;)

Comment

Mocht de nood toch nog aan de zus komen, dan kan ze mijn Dell 15" TFT scherm wel komen ophalen. Ding is van 2001 of zo, maar alle pixels doen het nog. Ik gebruik het ding al twee jaar niet meer.
                  Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Working...
                  X