Voor mijn zusje zoek ik met spoed een 15-17" simpel LCD scherm. Door een onhandigheid heeft ze het scherm dichtgedaan met het stekkertje van haar oortelefoon er nog tussen in dus nu zit er een scheur in het LCD scherm. Lekker handig, ik weet het... Maar omdat ze nu voor komende maandag voor haar opleiding nog iets af moet ronden ook i.v.m. het feit dat ze voor diezelfde opleiding over 3 weken naar Curacao gaat, zoek ik dus nu met spoed een LCD scherm om aan te sluiten op de laptop.
Hoeft niets bijzonders te zijn, gewoon even iets wat werkt. Als iemand in de regio Rotterdam/Den Haag of Breda/Roosendaal er eentje overheeft die zij voor weinig (=student) kan overnemen zou dat geweldig zijn. Laat mij a.j.b. dan even weten via PM of in dit topic.
Hoeft niets bijzonders te zijn, gewoon even iets wat werkt. Als iemand in de regio Rotterdam/Den Haag of Breda/Roosendaal er eentje overheeft die zij voor weinig (=student) kan overnemen zou dat geweldig zijn. Laat mij a.j.b. dan even weten via PM of in dit topic.
Comment