Heeft iemand nog een accu-druppellader voor me? Of tips waar ik een redelijk exemplaar voor weinig kan vinden?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gezocht: druppelladertje
Collapse
X
-
Ik heb er eentje voor de motor gekocht, vorig jaar. Was 50 euro of zo, op aanraden van Rutger meen ik, toen.
Hij heet euh.... weetniet. Zal straks effe in de garage kijken. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht20 euro bij de lidl.Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
Of heeft iemand goede ervaringen?
Comment
-
Voor die prijs kun je het gewoon proberen toch?Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk berichtVoor die prijs kun je het gewoon proberen toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk berichtOliestoken voor het goede doel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk berichtJaja, de nieuwe LIDL aanbiedingen.
En een druppellader... ( alleen in bepaalde regio's leverbaar)
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20090119.index
Dingetje kost 20 euro, en kan van 1,2 tot 120 ah permanent opladen. Volgens gebruikers op motor-forum een heel tof dingetje.
Als ie ergens is uitverkocht, ik ben nog net bij de LIDL in August Allebeplein geweest (Slotervaart) en daar hadden ze een stuk of 15-20 te koop nog.
Volgens gebruikers op Motor-forum een heel goed ding dat jaren meegaat. En het kost geen reet uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk berichtWel jammer dat het accu-snoer niet los kan van de lader, maar dat is simpel zelf te verhelpen.
Iemand nog tips?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rsrobv Bekijk berichtWaarschijnlijk kun je op deze site wel wat vinden.
Comment
-
die komen uit alle testen als beste naar voren
( en anders bij de Lidl een blik werpen in de bakken)Veritatis simplex oratio est
Comment
Comment