Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1:18 model auto's te koop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 1:18 model auto's te koop

Te koop

Heb een hele rits bburago & maisto 1:18 auto's staan waar ik vanaf wil:

Uit mijn hoofd:

Bburago:
    Ferrari Testarossa, F40, 250TR, 348TB, 360 Modena, 288 GTO (allemaal rood) en 2 456 GTs (eentje in rood & eentje in blauw).

Maisto:
    BMW 850i (zwart), Merc 500SL (donkergrijs), Diablo (geel), Jag XJ220 (blauw), Bugatti EB110 (mist spiegels, blauw)

Allemaal (behalve de Bug) in nette staat. Liefst in 1 keer weg, af te halen in Haarlem. Alle verpakkingen zitten er nog bij.

Als je interesse hebt, doe een bod. We komen er wel uit.

Niek

Waarschijnlijk heeft iedereen een doos op zolder staan met deze modelauto's erin.

Alleen Cav heeft ze nog opgepoetst in de living staan.
    ;-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

hehe, alleen de Facel Harry, alleen de Facel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
        Waarschijnlijk heeft iedereen een doos op zolder staan met deze modelauto's erin.

Alleen Cav heeft ze nog opgepoetst in de living staan.
        ;-)
        Goede kans inderdaad, maar ik dacht, och, wellicht heeft iemand er wel interesse in.

:-)

Comment

Zijn ze nog niet zeldzaam dan? En veel geld waard? :-)
          Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

:)

Die 288 GTO heb ik ooit gekregen van Peter QV en de blauwe 456 GT van ome John.
            Staan nu lekker in de werkplaats. 1:18, die kun je tenminste goed zien vanaf de werkvloer Harry. :)

Comment

Er zijn wel zeldzame, duurdere Bburago's, maar daar vallen de meeste Ferrari's niet onder. Die zijn in zulke gigantische hoeveelheden verkocht dat je ze gewoon niet kwijtraakt.
              En ik spreek uit ervaring helaas. Er liggen 2 dozen op zolder met die dingen :-)

Misschien dat een witte Italia'90 Testarossa iets oplevert, maar verder...

Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht

Er zijn wel zeldzame, duurdere Bburago's, maar daar vallen de meeste Ferrari's niet onder. Die zijn in zulke gigantische hoeveelheden verkocht dat je ze gewoon niet kwijtraakt.
                En ik spreek uit ervaring helaas. Er liggen 2 dozen op zolder met die dingen :-)
                Mijn kinderen willen ze wel als verjaardagscadeau krijgen hoor. Zeggen ze nog oom Harry tegen je ook nog :-). Blijven niet lang heel, dat dan ook wel....
                Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Bburago is ook gewoon speelgoed imho.

Comment

Working...
                  X