Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht : <1500 euro VW diesel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht : <1500 euro VW diesel

Hallo gummerts,

Voor een collega van mij, wiens Clio diesel vandaag overleden is verklaard zoek ik een goede eerlijke diesel.

Uiteraard gaat mijn voorkeur met stip uit naar een van de volgende autos :

- vw golf 3
    - vw Polo 6n
    - vw Vento
    - Seat ibiza
    - Seat Cordoba

of eventueel een bijzonder goede andere auto in dezelfde klasse ( 306 of japans ofzo )

In ieder geval een stevig ding met APK en een km stand < 3 ton, als iemand nog iets weet, bij voorkeur in het noorden ( tenzij, wederom, een topaanbieding ) voor onder de 1500 euro dan hoor ik het graag :

[email protected]

Alvast bedankt,
    ps marktplaats advertenties, tenzij in een verkeerde rubriek of heel goed verstopt, heb ik al gezien )

gr
    JPD
    VW Golf mkI cabriolet | Mazda Miata NA | Ford Focus wagon TDdi

Dit misschien iets? Ik vidn zo'n Golf 3 Variant nog best leuk. Staan trouwens veel Golfs te koop die aan jouw criteria voldoen, moet lukken dit,
    Last edited by Taeke; 10-02-09, 20:11.

Comment

Dies verkocht... Zou idd een voor een 306 kijken... Stukkie leukere auto imho.
      '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Een variant kan natuurlijk ook ... ziet er uit als een knappe wagen, maar Nijmegen, da's een aardig stukkie hier vandaan.

1.9 d in een variant ... zal geen strepentrekker zijn, heb dezelfde motor in een polo op dit moment. Loopt in een polo gemiddeld zo'n 1:15 bij veel snelweg gebruik met kruissnelheid van 140 km/h

Het mooist zou gewoon een knappe ibiza of golf 3 zijn, met een 90 pk tdi en een km stand < 250.000 km , en dan natuurlijk een beetje in de buurt ( straal van ca 100 a 150 km om leeuwarden heen ).

Bedankt voor het meedenken !

JPD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPD Bekijk bericht
          Een variant kan natuurlijk ook ... ziet er uit als een knappe wagen, maar Nijmegen, da's een aardig stukkie hier vandaan.

1.9 d in een variant ... zal geen strepentrekker zijn, heb dezelfde motor in een polo op dit moment. Loopt in een polo gemiddeld zo'n 1:15 bij veel snelweg gebruik met kruissnelheid van 140 km/h

Het mooist zou gewoon een knappe ibiza of golf 3 zijn, met een 90 pk tdi en een km stand < 250.000 km , en dan natuurlijk een beetje in de buurt ( straal van ca 100 a 150 km om leeuwarden heen ).

Bedankt voor het meedenken !

JPD
          Je weet dat minder dan 250k op de klok en 90 pk TDi een beetje iets als onmogelijk is? Voor een maat van me heb ik een heel tijd lang lopen zoeken naar zo een ding, nou dat viel niet mee hoor. Er zit echt heeel veel troep tussen en veel km standen terugdraai acties etc.

Zelfs bij Golf 4 tdi's van '98/'99 kan je TDitjes met zulke km standen heel moeilijk vinden voor een normale prijs (dus niet gelijk 6-7k).

Comment

Daar heb je wellicht gelijk in ...

Comment

Je moet niet naar zulke populaire wagens kijken. Gewoon lekker minder populair:

http://auto.marktplaats.nl/nissan/21...d=1&fs=1#photo

http://auto.marktplaats.nl/nissan/22...=14&fs=1#photo

http://auto.marktplaats.nl/nissan/22...=24&fs=1#photo

Met stuurbekrachtiging. Een Golf 3 diesel vind je niet voor deze prijs (en in zo een mooie staat).
              Last edited by EG; 11-02-09, 09:13.

Comment

EG heeft wel een punt. En die Nissans hebben echte werkdiesels, niet bepaald commonrails, maar zijn wel onverwoestbaar. Mijn oom heeft probleemloos 3 ton gereden met z'n Sunny.

Comment

Laatste heeft zelf airco. Goed, je rijdt 2 kilometer minder per liter, maar is wel een eerlijke auto en de teller is niet 2 ton teruggedraaid.
                  Ophalen dus en slotje op dit draadje ;-).

Comment

Working...
                  X