Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 205GTI 1.9 - 1988

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Peugeot 205GTI 1.9 - 1988

Zilvergrijs, zonder APK (stuurkogel linksvoor), en met kapotte startmotor.

Pluspunten; 16' Ouraganvelgen, die pas gemaakt zijn voor 205 (achteras).

Verder is het een goeie onderdelendonor, of leuk voor iemand die handig is en em wil opknappen.

Bieden maar, wel beetje realistisch aub, dus niet met 200E aankomen ofzo.

Verdere vragen; mscholts<at>hotmail puntje com
    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Even bewijs dat hij ook echt loopt ;)

Gr Jeroen
    Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

en hoe! :P
      '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

En nog aardig rap ook! (scheelde niet veel met mijn 75TS vorig jaar!) ;)
        Giulia 1600 Super '65
        Abarth 595 Competizione '15

Comment

Krijg een mail als reactie op mn ad op speuders.

Wil d'r eentje een Rover 216GSI automaat met nieuwe APK ruilen op mijn auto... Doen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Toon van Driel Bekijk bericht
            Krijg een mail als reactie op mn ad op speuders.

Wil d'r eentje een Rover 216GSI automaat met nieuwe APK ruilen op mijn auto... Doen?

Gesloten beurs ???

Al is een Rover eigenlijk maar 3knaak50 waard, met of zonder APK... ;-)
            Veritatis simplex oratio est

Comment

da's ook waar... deze is het

Rover 216GSI

Opzich ook mooi: vriendin (en ik momenteel ook) rijdt '84er Corolla Automaat (met redelijk krokante balkjes en apk tot juni), en is eigenlijk geen handbak meer gewend. Heb die kerel ff teruggemaild over hoe ie het zich voorsteld (beursgewijs etc). Volgens hem ook nog zgan lederen interieur etc...

Comment

Vier Ouragans zijn al 200E waard.

Comment

stuurkogel en een revisie-startmotor ( of 1 uit een sloper..) zijn ook de kosten niet.

Maar ja...

Comment

Kerel wil liefst met gesloten beurs ruilen. Heb em gezegd dat ik in principe 600E voor de 205 wil hebben, maar als ie em in Limburg komt halen (gast komt zelf uit Zandvoort) en de 216 achterlaat... Toch eens goed over nadenken.

Zou wel lachen zijn... Pa '98er 620SLi, zuslief '99er 214Si, ik '91er 216GSI... LOL, lijkt wel een Roverkerkhof bij pap en mamthuis dan...

Comment

O, dan ben je eigenlijk verplicht om de ruil te doen.

Denk aan de erfenis he... ;-)

Comment

Aha... nieuwe reactie (dit gastje is snel)...

de fotos word helaas dan overmorgen ik hen morgen een 15urige werkdag....tja.
                        de evt. ruil is lastig ik ben wel handig maar beschik even niet over een auto ambulance o.i.d
                        600€ ligt wel wat onder mijn prijs, maar goed als je t wat vind kan jij dan miss. wat verzinnen om hem hier te krijgen?
                        (heel stiekem rijden ofzo, iets huren?...) .....
                        ik zal wat fotos maken, denk jij er intussen nog maar over na hoe evt. hier te geraken, miss kunnen we er samen uitkomen.
                        is ie overigens geschorst?
                        grtzz
                        nick

Naja, wacht eerst de fotos maar eens af. Wil iig niet bijbetalen.

Comment

Na stukje ruggespraak met jeroen toch maar ff realistisch nagedacht over de logistiek die hierbij zou komen kijken... Moet ik met een autoambulance/trailer (100E) naar zandvoort vv. (60E minstens brandstof) voor een ruil twv 500/600E? Lijkt me niet...

iemand 205 kopen? ;)

Comment

Auto is verkocht (snif)...

Comment

Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎