Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

K&N sportluchtfilter nieuw BMW e46 150pk+onderhoudsset

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• K&N sportluchtfilter nieuw BMW e46 150pk+onderhoudsset

Dames, heren,
    Heb nog liggen (in doos, nog nooit gebruikt). Heb geprobeerd zelf te installeren, maar 1 boutje (voor degenen die de zelf al hebben geprobeerd: de bout linksachter) kreeg ik niet los: blijven liggen tot volgend onderhoud, maar ondertussen een 330 Xd gekocht.
    Ik zou zeggen: doe een bod. Kan opgehaald worden (Turnhout, België) of kan ik eventueel wel opsturen

die filters zijn slecht voor je motor (meer vuil)
    en slecht voor je lucht massa meter (oliedruppels op de gloeidraad)

en zowizo voor een diesel al nul komma nul pk winst...heeft iets te maken met een toch al aanwezig luchtoverschot
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Blijkbaar is bij de 320d de filter niet de 'bottleneck'. Geef je gelijk. Zal wel iets schelen maar voorzichtig zijn met inoliën. Gaan geen hele polemiek opstarten ivm voor-en nadelen van K&N want daar komen we nooit uit :)

Comment

Ha, die ES018;

"Blijkbaar is bij de 320d de filter niet de 'bottleneck'. "

Niet specifiek de 320d, geldt voor elke diesel.
        Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
        X