Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[GEVR] Interface uitlezen motorcodes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • [GEVR] Interface uitlezen motorcodes

    http://cgi.ebay.nl/BMW-Carsoft-Inter...1%7C240%3A1318

    http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen...6_e46_e39.html

    Het zal jullie uit mijn voorsteldraadje niet ontgaan zijn dat ik nogal wat issues heb mijn dreiher. Ik wil de motor kunnen uitlezen om te kijken wat de mij vertelt over alle problemen, er zit gewoon een stekker op het blok die lijkt op wat ik denk dat de ODB stekker is, en allebei de hierboven genoemde advertenties zeggen een kit aan te bieden om een E30 uit te lezen, echter ze zeggen allemaal 'E30 vanaf 1988'. Ik heb een 1986, type 1, maar wel met die stekker... iemand ervaring mee? Welke moet ik kopen? Kan ik het zelf maken? Zijn die stekkers los te koop dat ik de software 'via via' verkrijg?
    Good. Bad. I'm the guy with the gun.

  • #2
    Kun je bij de BMW niet dat truukje doen met wat ijzeren pinnetjes en dan met een tabel de knippercodes aflezen van het dahsboard? Dat lukte bij mijn Astra wel.
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

    Comment


    • #3
      Als het goed is heb jij een andere stekker. Eentje met een platte kant.



      Met rode dopje. Heb even geen zin om mijn eigen type I onder zeil uit te halen ;)

      Gr Jeroen
      Alle Baur's in de Baurnhof

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Baur Bekijk bericht
        Als het goed is heb jij een andere stekker. Eentje met een platte kant.

        Met rode dopje. Heb even geen zin om mijn eigen type I onder zeil uit te halen ;)

        Gr Jeroen

        Bij mij zit er een zwarte dop op, die volgens mij ook breder is dan de dop die ik bij jou zie.

        niet mijn eigen blok, maar zo ziet het er bij mij uit:

        Good. Bad. I'm the guy with the gun.

        Comment


        • #5
          Dan heb je een type II blok in je wagen.

          Dan kun je idd uitlezen met dat spul.

          Gr Jeroen
          Alle Baur's in de Baurnhof

          Comment


          • #6
            Zet die auto nou eens een dag neer bij de Bosch-service ipv zelf te gaan emmeren....

            Dit wordt echt een gevalletje "goed geld naar kwaad geld gooien".
            Veritatis simplex oratio est

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
              Zet die auto nou eens een dag neer bij de Bosch-service ipv zelf te gaan emmeren....

              Dit wordt echt een gevalletje "goed geld naar kwaad geld gooien".
              Enig idee wat me dat gaat kosten, als zij er een dagje naar kijken?
              Good. Bad. I'm the guy with the gun.

              Comment


              • #8
                Ik denk 6987,90 Euro...

                Oja, probeer eens een antwoord zonder op [Q] te drukken.....
                Veritatis simplex oratio est

                Comment


                • #9
                  Bel ze eens wat het kost...

                  Of zoek de lokale bmw specialist eens op. Als je geen geld hebt om wat onderzoek naar de problemen te laten doen, heb je al helemaal geen geld om ueberhaupt auto te rijden.
                  Fhrst du quer - Siehst du mehr

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                    Ik denk 6987,90 Euro...

                    Oja
                    Waarom zit die knop er dan? Zo is het makkelijker te zien op wie je antwoord geeft en dus duidelijker. Op fora is dat heel gebruikelijk. :)

                    @ Martijn, dat is de boodschap dus ook al weken, ik heb niet briljant veel geld uit te geven anders had ik van de eerste keer al een beter exemplaar gekocht. Ik ben echter niet te beroerd om zelf mijn handen vuil te maken dus wil ik best wat werk verrichten. Ik heb dus nu de keuze gemaakt om er f in te rijden, f aan te sleutelen. Slopen en de delen verkopen kan ik altijd nog. Laat ik er dan eerst nog iets van leren. Ondertussen ga ik gewoon lekker met OV naar mijn werk en zodra de zon weer schijnt lekker op 8 wielen naar kantoor.
                    Good. Bad. I'm the guy with the gun.

                    Comment


                    • #11
                      Ja, maar hier niet en het wordt ook geen tijd om het in te voeren.

                      Het is geen FOK/IkhebeenrotteBMWaanm'nbeenhangen.nl oid .....
                      Veritatis simplex oratio est

                      Comment


                      • #12
                        eens met Sklasseman, ik zit continu hetzelfde te lezen. irritant is dat.
                        Forza!

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                          eens met Sklasseman, ik zit continu hetzelfde te lezen. irritant is dat.
                          ja +1!!!




                          :)
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

                          Comment

                          Working...
                          X