Het zal jullie uit mijn voorsteldraadje niet ontgaan zijn dat ik nogal wat issues heb mijn dreiher. Ik wil de motor kunnen uitlezen om te kijken wat díe mij vertelt over alle problemen, er zit gewoon een stekker op het blok die lijkt op wat ik denk dat de ODB stekker is, en allebei de hierboven genoemde advertenties zeggen een kit aan te bieden om een E30 uit te lezen, echter ze zeggen allemaal 'E30 vanaf 1988'. Ik heb een 1986, type 1, maar wel met die stekker... iemand ervaring mee? Welke moet ik kopen? Kan ik het zelf maken? Zijn die stekkers los te koop dat ik de software 'via via' verkrijg?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
[GEVR] Interface uitlezen motorcodes
Collapse
X
-
[GEVR] Interface uitlezen motorcodes
Het zal jullie uit mijn voorsteldraadje niet ontgaan zijn dat ik nogal wat issues heb mijn dreiher. Ik wil de motor kunnen uitlezen om te kijken wat díe mij vertelt over alle problemen, er zit gewoon een stekker op het blok die lijkt op wat ik denk dat de ODB stekker is, en allebei de hierboven genoemde advertenties zeggen een kit aan te bieden om een E30 uit te lezen, echter ze zeggen allemaal 'E30 vanaf 1988'. Ik heb een 1986, type 1, maar wel met die stekker... iemand ervaring mee? Welke moet ik kopen? Kan ik het zelf maken? Zijn die stekkers los te koop dat ik de software 'via via' verkrijg?Good. Bad. I'm the guy with the gun.Labels: Geen
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baur Bekijk berichtAls het goed is heb jij een andere stekker. Eentje met een platte kant.
Met rode dopje. Heb even geen zin om mijn eigen type I onder zeil uit te halen ;)
Gr Jeroen
Bij mij zit er een zwarte dop op, die volgens mij ook breder is dan de dop die ik bij jou zie.
niet mijn eigen blok, maar zo ziet het er bij mij uit:
Good. Bad. I'm the guy with the gun.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk berichtZet die auto nou eens een dag neer bij de Bosch-service ipv zelf te gaan emmeren....
Dit wordt echt een gevalletje "goed geld naar kwaad geld gooien".Good. Bad. I'm the guy with the gun.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk berichtIk denk 6987,90 Euro...
Oja
@ Martijn, dat is de boodschap dus ook al weken, ik heb niet briljant veel geld uit te geven anders had ik van de eerste keer al een beter exemplaar gekocht. Ik ben echter niet te beroerd om zelf mijn handen vuil te maken dus wil ik best wat werk verrichten. Ik heb dus nu de keuze gemaakt om er óf in te rijden, óf aan te sleutelen. Slopen en de delen verkopen kan ik altijd nog. Laat ik er dan eerst nog iets van leren. Ondertussen ga ik gewoon lekker met OV naar mijn werk en zodra de zon weer schijnt lekker op 8 wielen naar kantoor.Good. Bad. I'm the guy with the gun.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk berichteens met Sklasseman, ik zit continu hetzelfde te lezen. irritant is dat.
:)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
Comment