Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smart ForTwo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Smart ForTwo

Smart ForTwo Pure 45kw

Bouwjaar : 2005
    Km-stand : circa 45.000
    Historie : bekend, dealeronderhouden
    Prijs : 4950 Euro

Zo eentje dus :

http://www.autoweek.nl/carbase_data....31363&cache=no

Bij interesse even mailen : [email protected]
    Last edited by Harry; 18-03-09, 13:42.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

hee een 45km/h brommobiel ;-)
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Zit je tegenwoordig in de autohandel, Harry?

Comment

Ik zou hem eerst even op nederlandse platen zetten. ;-)
        http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Ik heb nu zo'n ding even mee i.v.m. schade reperatie aan de 7.

Oei... Wat een kut ding zeg. Heeft 46000 km gelopen maar voelt Ún ziet er uit alsof het 346000 km heeft gelopen. En dat schakelen. Omhoog schakelen.. duurt wel heul erg lang.

Nooit begrepen waarom er niet gewoon een handbakje in zat of een vol automaat. Want terugschakelen gaat wel automatisch maar opschakelen niet...

Comment

Een handbak, met schakelstangen, was er niet goed in te plaatsen is wat ik heb begrepen toen ik bij smart werkte. Wanneer je zelf schakelt (met pookje of stuurschakelaars) werkt het beter dan wanneer je de bak het zelf laat bepalen. Overigens schakelt deze ook automatisch zelf op, maar dat is pas wanneer je de toerenbegrenzer aanraakt.
            Forza!

Comment

Ik moet dus idd zelf opschakelen. Maar dan ga je echt.....beweeee.....en dan gaan we weer.

Comment

Zit een knopje aan de zijkant van de schakelpook waarmee je het ding automatisch kan laten schakelen.
                Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                  Zit een knopje aan de zijkant van de schakelpook waarmee je het ding automatisch kan laten schakelen.
                  Ok. Ga ik testen. Zo is het me wel verteld toen ik dat ding meekreeg van de spuiter. Misschien hebben zij nooit de handleiding doorgelezen?

Comment

Ben je in je hokje of zit je thuis ??

Comment

Hokje aan de Hogeweg..

Comment

Da's nu te laat om instructie te geven.... ;)

Comment

Kleintje probeert om naar huis te rijden:

;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                            Een handbak, met schakelstangen, was er niet goed in te plaatsen is wat ik heb begrepen toen ik bij smart werkte.
                            Kabels kunnen ook, maar dan is het nog lastig om het in zo'n kleine ruimte fatsoenlijk werkend te krijgen. Een klassieke automaat wil je ook niet met zo'n klein motortje, want de koppelomvormer is dan meer een koppelabsorbeerder. *denkt vol afschuw aan de Atos automaat van schoonmoeder*

Comment

Dit is een Smart Pure. Geen flippers aan het stuur. Geen knopjes naast de de versnellingspook of op de pook. Heb nu wel gemerkt dat je bij schakelen gas los moet laten. Dan valt hij minder terug.

Grappig is ook dat ondanks dat je veel glas hebt ik bijna een brommer omver reed. Heb ik toch minder bij de 7 :-)

Comment

Working...
                              X