Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: Hella Comet 550 breedstraler (met ervaring)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: Hella Comet 550 breedstraler (met ervaring)

Een paar maanden terug een setje via MP voor weinagh gekocht.
    Blijkt bij montage van de week dat de vorige eigenaar heeft zitten veilen etc aan de voet van de lamp, waardoor die met de originele lampbeugel niet meer lekker vast te zetten is.

Voor nu kan het wel, maar ik zoek toch nog maar naar een goede gebruikte.
    Dus: rechthoekige breedstraler voor onder de bumper.

Soms staan er meerdere op MP maar nu even niet :-(

Zie foto:
    Attached Files

Ruud,

Bij Hella kun je nog losse onderdelen bestellen. Op die manier heb ik mijn 192ers ook weer in oude staat gebracht. ;-)

Comment

Tja dat zou in dit geval een compleet lamphuis worden, want het gedeelte wat niet goed is een geheel met de rest.

Denk dat dat budgettair niet leuk gaat worden.

Comment

Ik zou het toch eens proberen, Ruud. Vragen kost niets en ik weet niet hoe het de laatste jaren is, maar er liep bij Sluyter/Hella in Nieuwegein ook nog iemand rond die zelf actief was in de historische rally- en rittensport. Dat helpt :-))

(Ben alleen zijn naam even kwijt, maar misschien gaat er bij iemand anders hier een bel rinkelen. de beste man reed met een Austin 1300 (Glider) )

Comment

Die zal nog wel leven, want in zo'n glider wil je niet dood gevonden worden.

Comment

'k Zit anders net te bedenken dat ik ook al 50+ ben en deze man een stuk ouder............... Grote kans dat ie al achter de geraniums zit

Comment

lol
              fka v164

Comment

Ha, die Ton;

....of er al onder ligt....
                Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
                X