Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW e30 325i te koop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• BMW e30 325i te koop

Te koop ivm tijdgebrek:

Witte e30 325i uit 1986 (320i op kenteken, volledig omgebouwd dus inclusief oliekoeler, differentieel, schijfremmen rondom met ABS)
    Volledige historie bekend, al het (groot) onderhoud is de afgelopen jaren zorgvuldig uitgevoerd.
    Corban Lorraine RC6 remblokken voor
    Interieur volledig gestript (inclusief die lastige matten :-)
    Messink gelaste rolkooi (kruis bij voorportieren en achterin)
    Sparco Evo bestuurdersstoel en Sparco passagiersstoel
    3 inch 6pts QSP gordel, 2 inch 4 pts voor passagier
    15 inch MiM velgen (met de gewilde ET)
    set 14 inch velgen met winterbanden
    Schuifdak af fabriek (erg prettig op warme trackdays)

Minpunten: het is work in progress, dus verwacht geen auto die al 'af' is, er is stapsgewijs aan gewerkt en niet alles op mijn wishlist heb ik al uitgevoerd.
    Hij heeft bij de wielkast linksachter wat roest, ik heb er al een nieuwe rand bij. Verder heeft hij wel wat TLC nodig, ik ben niet echt een poetser.

De auto is de afgelopen 2 jaar in mijn bezit en ik heb er diverse trackdays mee gereden op Zandvoort. Hiervoor was het een daily driver, dus alle aanpassingen zijn van de laatste 2 jaar. Hij heeft gewoon APK en is roadlegal want ik vond het wel zo makkelijk om er gewoon mee op en neer naar het circuit te rijden, zonder trailer en stalling te moeten regelen.

M'n vrouw bevalt binnenkort van onze 2e en later dit jaar komt er een verhuizing aan, dus ik zie het er voorlopig niet van komen dat ik hem gebruik, vandaar dat ik hem hier aanbied. Ik heb geen haast met de verkoop, hij eet geen brood en als ik tussendoor eens een circuitdag kan meepikken is dat alleen maar leuk. :-)
    Attached Files
    fka KawaZZtra

Zoek eigenlijk geen E30 maar houd van wit :-)
    Kun je mij jouw prijs eens pb-en?

Comment

Ja, wat vraag je ervoor?
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ik ben wel op zoek naar een e30 en de kleur maakt mij dan weer niets uit.
        Zou je mij ook een pb willen sturen evt met meer foto's?

Comment

Tsja, wat is zoiets waard?
          Ik heb niet de illusie dat ik het geld wat ik erin heb gestopt ervoor terug krijg en dat hoeft ook niet, heb er ook veel lol mee gehad.

Denk zelf zo rond de 3k ofzo?

Heb er niet echt veel foto's van, kan ik nog wel nemen. Nog voorkeur waarvan? Bijgaand nog 2 die ik hier op m'n pc had.
          Attached Files
          fka KawaZZtra

Comment

Vroeg me al af waar me dat kenteken zo bekend van voorkwam:

Gr Jeroen
            Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

BMW E30 wit

Beste Rijder van de witte BMW E30. Ben benieuwd of je de auto nog hebt. Zelf wil ik net in het wereldje van de reacerij staappen, maar heb niet de middelen om veel te klussen. Dit lijkt mij een goede instapauto. Ik zou graag een keer komen kijken naar de auto. Kan je aangeven hoe we in contact kunnen komen. Dank, Maurits

Comment

Hallo Maurits,

excuus voor de late reactie, mijn vrouw is inmiddels bevallen van onze 2e zoon, dit is de eerste keer dat ik weer online ben.

Je kunt me mailen op ruud _ miek @ hotmail . com

Gr. Rudie
                fka KawaZZtra

Comment

Gefeliciteerd Rudie!!!

Comment

Van harte ruud & miek
                    fka v164

Comment

Ha mannen, dank voor de felicitaties! Beetje off topic mag wel in je eigen topic toch? ;-)

Naast Chris die over 3 mnd 4 wordt hebben we nu dus Robin van een paar dagen oud, erg leuk, wel weer even wennen natuurlijk!
                      fka KawaZZtra

Comment

Gefeliciteerd.
                        Veritatis simplex oratio est

Comment

Ha, die Rudie;

Mooi nieuws, van harte!
                          Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
                          X