Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW e46 328i Touring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• BMW e46 328i Touring

TE KOOP:
    BMW 328i Touring uit 1999 aangeboden.
    2.8 liter 6-in-lijn, 193pk.
    205.000 km - volledig onderhoudsboekje.
    Ongevalvrij, lichte lakbeschadiging door vandalisme.
    Technisch keuring dateert van begin maart 2009.
    Donkergroen metallic met beige lederen interieur (sportstoelen)
    Sportonderstel, nieuwe banden (Bridgestone Potenza RE050), nieuwe remblokken.
    Open dak, electrisch instelbare stoelen, stoelverwarming, chroom pack (raamomlijsting, nierroosters, etc).
    Zeer mooie wagen met soepele motor, probleemvrij, geweldig onderstel.
    Carbase bij Autoweek valueert deze wagen op 10K euro's. Ik bied hem aan voor 6.500 euro.

Ik moet niet zeggen hier bij al die liefhebbers wat een 'creme' van een motor - en auto - dat is. Bij invoer in NL, krijg je 90% korting (+9 jaar) op de BPM, wat neerkomt op 4,25% van de nieuwprijs die er nog bijkomt, pak en beet 48.000 euro toendertijd, iets meer dan 2000 euro dus.

Meer info op eenvoudig verzoek - in deze draad, of via pm/mail.
    Attached Files
    Rock on. RS.

rocket science. Kun je iets vertellen over de onderhoudshistorie?

heeft dat ding een distr riem bijvoorbeeld of is dat al een ketting? koppeling en uitlaat?

Ik ben mij een beetje aan het orienteren op een auto voor mijn vrouw, een station. is die 6500 euro incl invoer etc?
    Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rocketscience Bekijk bericht
      TE KOOP:
      Bij invoer in NL, krijg je 90% korting (+9 jaar) op de BPM, wat neerkomt op 4,25% van de nieuwprijs die er nog bijkomt, pak en beet 48.000 euro toendertijd, iets meer dan 2000 euro dus.
      Biertje ?

Comment

lezen is een kunst ;-). heb idd net een biertje op hehe. ok, dan ga je richting 9 mille.
        Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Ha, die 6bakkie;

Alle 24-kleps BMW-blokken (dus zeg maar E36 en later) hebben een distributieketting. M50, M52(deze) en M54 zijn gewoon de beste BMW-motoren ooit.
          Scherven brengen gelul.

Comment

Bloedend hart, mannen, bloedend hart.

Net nog een toertje gedaan, omdat hij natuurlijk gemaakt is om te rijden, en niet om stil te staan - motor, remmelarij en dergelijke. En ik moet zeggen, het valt me zwaar, en het zal me nog zwaarder vallen om er afscheid van te nemen. Bijna 6 jaar mee rond gereden.

Wat Hansv inderdaad zegt, het is een fijne motor, mooi geluid, soepel, romig, nooit gestresseerd, zelfs niet als je hem tot tegen de 6500 toeren duwt. De motor heeft enorm veel reserve, 193 PK uit dit blok is redelijk relaxed en dat merk je wel tijdens het rijden. Nochtans hangt hij wel aan het gas en is redelijk responsief, maar nooit toerenjanken of zo, het gebeurt allemaal heel erg moeiteloos.

Wat betreft onderhoudsgeschiedenis: de laatste jaren enkel nieuwe banden, nieuwe remblokken (beide afgelopen maand), nieuwe ventilator (Nov 2008 - bleef draaien en trok zo de batterij leeg - is volledig vervangen), nieuwe voorruit (wegens barst), en dan de reguliere onderhoudsintervallen. Toen ik hem kocht ergens 2003, heb ik de remschijven laten vervangen. En dat is het zowat. Verder eigenlijk geen problemen gehad.

Mijn vrouw verdenkt me ervan dat ik hem zelf wil houden, en gelijk heeft ze. Maar wat heb je aan zo'n auto als je er niet mee rijd?
            Rock on. RS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 6bakkie Bekijk bericht
              lezen is een kunst ;-). heb idd net een biertje op hehe. ok, dan ga je richting 9 mille.
              6Bakkie, als hij je interesseert, niks belet je om te komen proefrijden en een bod te doen :-)

Allez, niks belet je, tenzij je in Gruningen woont of zo ...
              Rock on. RS.

Comment

*verkocht*
                *crosses fingers*
                Rock on. RS.

Comment

Working...
                X