Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 205 1.4 90000km

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Peugeot 205 1.4 90000km

Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt tenslotte ;-)

http://auto.marktplaats.nl/peugeot/2...fta_ind=2&fs=1

Voor de snelle beslisser heb ik er ook nog een set 14" Speedlines bij, gestraald en geplamuurd, maar zonder toplaag. Geel lijkt me mooi ;-)
    Last edited by NoTVR; 06-04-09, 16:21.
    Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Ha, die Arthur;

Blijven toch ook erg leuke karretjes. Als we de 106 niet al hadden stond ik gister nog bij je op de stoep.
    Scherven brengen gelul.

Comment

Argh is me net te duur... Voor 1400 doe je het zeker niet?
      '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Te duur?! Alleen die velgen kosten al 310 Euro, zonder de banden en balanceren ;-) Achterremmen 200 Euro...

Of was die 1400E voor de Speedlines ;-)

Maar serieus: als ik de nieuwe velgen eraf haal (je hebt waarschijnlijk nog wel een set) mag je de auto op 13" + Speedlines hebben voor 1400E.
        APK verloopt eind mei, dus als er overeenstemming komt, komt er ook nieuwe APK op.
        Last edited by NoTVR; 06-04-09, 16:29.

Comment

Nee ik bedoel "Kan deze arme student net niet betalen"... Jij zit ook lekker snel op de kast zeg ;)

Ff aankijken maar. Als m'n aandelen ING en AEGON nou ff meewerken, kan ik je volgende week wellicht 1750 bieden... Lijkt dat er meer op?
          '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Ja, als de aandelen stijgen ;-)) Mooie boel.

Jij hebt/had toch een 205GTI? Meestal hebben lui die zo'n ding hebben een hele hoop velgen en banden op een stapel liggen ;-)

Die velgen kan ik op Marktplaats wel kwijt voor 300 Euro denk ik, want ze passen ook op een 206. Dus de auto met de standaard velgjes mag ook, da's wa'k bedoel.

Zie je ook gelijk dat 1400 + 300 < 1750 ;-)

Comment

Ooh... Zeer aantrekkelijk... Ff met TvDGF (moet ook stukje geld van haar in) overleggen, laat ik je vandaag/morgen ff weten okee?
              <past aan na nieuwe post> Aah <1700E? Okee anders moet ik thuis eens overleggen. Kijken of m'n ouders niet ook willen dat ik fatsoendelijke wielen onder mn reet heb...

En die Speedlines zijn ook wel grappig idd, en met spuiten heeft Rik (Veloce) ook weer wat te doen! Je hoort van me! En stapel banden? Waar? op m'n studkamer hiero? Of bij m'n ouders? Die werden al gek van de twee stukjes dash in de garage thuis...
              Last edited by Toon van Driel; 06-04-09, 16:46. Reden: Addendum na lezen post NoTVRt...

Comment

Overigens > LOL @ eerste bod!

Comment

Ter belangrijke info overigens: die 15" velgen passen dan wel onder de auto, maar ze passen achter eigenlijk niet echt. De banden zijn nét wat te breed, of eigenlijk: de ET-waarde zit er net 5mm naast. Geen probleem, tot je 3 man achterin zet, of je grinttegels gaat vervoeren in je woonwijk met verkeersdrempels ;-)

Ik heb overwogen een collega er een cm af te laten frezen aan de binnenzijde ;-)

Maar zit je er hooguit met z'n 2-en in is het niet echt een punt natuurlijk.

Comment

Verhaal komt me nogal bekend voor... Mij GTI reed op 16" Ouragans (weliswaar met een paar mm ertussenuit, maar dan deed ie dat idd nog...).

Comment

Overigens : PM!

Comment

En wordt ik weer aan 't werk gezet! Er liggen hier al 17 wielen te wachten, haha! Maar met alle plezier hoor, die wielen van mij hebben toch geen haast. ;)

Leuk en vooral net autootjes trouwens!
                        Giulia 1600 Super '65
                        Abarth 595 Competizione '15

Comment

Gekocht! :P

Comment

Dag aandelen! Vanaf maandag stort de aex weer helemaal in :) Gefeliciteerd!

Comment

Ik heb er net al even een tourtje in mogen maken, leuk ding! Ziet er nog érg goed uit zelfs!
                              Giulia 1600 Super '65
                              Abarth 595 Competizione '15

Comment

Cav > nee die heb ik nog ;) Had braaf tóch genoeg gespaard!
                                Thnx, komt helemaal goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                  Dag aandelen! Vanaf maandag stort de aex weer helemaal in :) Gefeliciteerd!
                                  Wat!? Heeft NoTVR de opbrengst van die 205 onmiddellijk in aandelen gestopt?

Comment

Aandelen? We hadden een maand geleden Ing moeten kopen, dat dan weer wel.

Ik hoop en vertrouw dat dit Peusje het nog lang gaat doen. Eigenlijk rijdt zo'n ding niet beter op brede banden, maar je kunt er wel iets sneller mee door de bocht. De Eco bandjes zorgden wel voor ruim 1:17, wat met de 195 exemplaren gewoon onmogelijk bleek. Eigenlijk heb ik gewoon te snel een vakantiebus aangeschaft.

Comment

Working...
                                    X