Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling BMW E30 320IS (s14)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Interessepeiling BMW E30 320IS (s14)

Ik ben bezig met een kerel uit Duitsland om zijn AE86 te ruilen met mijn 320IS, uiteraard bijbetaling van zijn kant. Ruilen spreekt mij altijd wel aan omdat het dan over het toe te betalen bedrag gaat. De rolla is in zeer goede staat en heeft leuke opties maar ik vraag me aan de andere kant af of los verkopen financieel gunstiger is.

De 320is rijdt geweldig en heeft alles wat je kunt wensen. Echter ik ben als tiener gek gemaakt met de corolla coupe.. Heb een aanschaf altijd gemeden om niet te maken te krijgen met bizar veel laswerk maar het blijft maar aan me trekken zo`n auto.

De 320is los verkopen maakt dat ik wat meer keuze heb om een andere ae86 te kopen. Ik vraag me dus af of er geďnteresseerde zijn voor mijn auto. De 320IS ziet er nu niet zo netjes uit (stalen velgen, incompleet interieur, niet kloppende bumpers) en daarom kan/wil ik niet de hoofdprijs vragen. Setje velgen, bumpers en interieurdelen kosten de wereld natuurlijk niet.

Linkje van de auto: http://www.gummen.org/forum/showthre...ighlight=320is

Daniel van der Woude
    0624112448
    Last edited by danielvanderwoude; 20-04-09, 15:54. Reden: NAW gegevens
    http://www.retrorides.nl

Aan wat voor een prijs zat je zelf te denken?

Comment

[ongezoute mening]
      Als je de 'werkelijke' waarde van je 320iS ten gelde wil maken zit er maar één ding op: het door jou genoemde setje velgen, de bumpers en de interieurdelen erbij zoeken & monteren, de auto goed poetsen, wat knappe foto's maken en dán pas slijten. Zoals hij er nu bij staat wordt verkopen niet eenvoudig en verkopen voor een leuk bedrag al helemaal niet.
      [/om]
      Hubraum statt Spoiler

Comment

Ook hier interesse in de prijs....

Comment

De auto van Daniel is echt een prima basis om er heel makkelijk en goedkoop een topexemplaar van te maken. Technisch perfect. Optisch moet er één en ander aan gedaan worden. Volgens mij ben je voor een paar honderd euro en een dagje doorklussen wel klaar.

Ruilen tegen een AE86 is natuurlijk cool. Dan moet die auto technisch ook perfect zijn en net als deze geen enkele roestplek hebben. Als je zo'n AE86 kunt vinden, dan zou ik de power van de S14 wellicht ook omruilen. Toch is deze 320is wel de best of both worlds (325i - M3). Zelf zou ik graag een 2 deurs willen, diamantzwart of silver metallic.

Voor de auto- en rallysport (en Ring) is deze eigenlijk te mooi, maar wel stukken goedkoper dan een E30 M3.

Comment

Tja, mooie wagen, absoluut interessant. Maar wel in originele staat, ik denk ook dat het zich loont om de wagen eerst even aan te pakken en om em dan te verkopen. Verder is de prijs natuurlijk een punt...
            "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Dank voor je referentie Dennis :-)

Net gesproken met de eigenaar van de AE86, hij heeft helaas niet voldoende middelen om het waardeverschil op te vullen. Ga donderdag waarschijnlijk een donor kopen en dan de auto in opgeknapte staat te koop zetten, tenzij er een goed bod binnenkomt. Denk inderdaad ook dat het interessanter is om de auto in nette complete staat aan te bieden.

Thanks for your interest en het meedenken
              http://www.retrorides.nl

Comment

Working...
              X