Door verandering van interesses (driften), en te weinig tijd:
Te koop: 2005 Yamaha YFZ 450 LE op NL kenteken.
• Eerste eigenaar
• Goldspeed nerfbar
• Van Hasselt einddemper
• Dynajet kit
• Nokkenas modificatie
• Hoger stuur
• Alu skidplate
• Maxxis All track achterbanden
• Inclusief de orginele demper, plastic bodemplaat, Spiegel, handrem en achterbanden.
Ik heb deze quad in 2005 nieuw gekocht om op zondagmorgen met wat maten, van de omliggende natuur te genieten. Altijd heel veel plezier mee gehad. Ik rijd er nu alleen veel te weinig meer mee.
Onderhoud is altijd (en regelmatig) door de dealer waar hij gekocht is uitgevoerd. Zuiger is enkele rij-uren terug vernieuwd, net als de nokkenasketting.
De prijs is € 6.000,- incl. BTW, of een goed bod.
Heb je interesse? Stuur me dan een PB met je e-mail . Dan zorg ik voor wat verdere info.
Te koop: 2005 Yamaha YFZ 450 LE op NL kenteken.
• Eerste eigenaar
• Goldspeed nerfbar
• Van Hasselt einddemper
• Dynajet kit
• Nokkenas modificatie
• Hoger stuur
• Alu skidplate
• Maxxis All track achterbanden
• Inclusief de orginele demper, plastic bodemplaat, Spiegel, handrem en achterbanden.
Ik heb deze quad in 2005 nieuw gekocht om op zondagmorgen met wat maten, van de omliggende natuur te genieten. Altijd heel veel plezier mee gehad. Ik rijd er nu alleen veel te weinig meer mee.
Onderhoud is altijd (en regelmatig) door de dealer waar hij gekocht is uitgevoerd. Zuiger is enkele rij-uren terug vernieuwd, net als de nokkenasketting.
De prijs is € 6.000,- incl. BTW, of een goed bod.
Heb je interesse? Stuur me dan een PB met je e-mail . Dan zorg ik voor wat verdere info.
Comment