Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alfa 166 2.0 TS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Alfa 166 2.0 TS

Mijn 166 is dus te koop:

Wat details:
    Bouwjaar 1998
    Km-stand: 176.500km, distrutibutie bij 171.000km vervangen door erkend bedrijf.
    Alle boekjes compleet en afgestempeld tot 171.000km
    Voor dat hij in mijn bezit kwam slechts 1 eigenaar
    APK nog 10 maanden (17-2-2010)

Laatste half jaar aan gedaan:
    - nieuwe achterbumper (i v m krasjes op oude, niet door schade) van het model van ná de facelift, dis met compleet meegespoten onderkant.
    - sideskirt en voorspoilerlip in kleur laten meespuiten
    - compleet injectiesysteem en benzinepomp laten reviseren
    - 170.000km-beurt laten uitvoeren, incl nieuwe distribitieriem
    - nieuwe uitlaat
    - daarvoor ook al een hele hoop vernieuwd
    - nieuwe draagarm linksvoor
    - gloednieuwe set verlagingsveren voor + achter
    - nieuwe handremkabel (aan beide kanten vernieuwd)
    - 2 nieuwe banden

Verdere kenmerken:
    - zwart "Sportivo-interieur" (stoffen sportstoelen met lederen deurbekleding), in perfecte staat. stoelen zijn electrisch verstelbaar én verwarmbaar
    - 17" GTA-spaakwielen
    - verlaagd
    - gsm-carkit
    - navigatie-voorbereiding. Alleen cd regelen en hij werkt (heeft de 1e eigenaar zelf gehouden :? )
    - 6 cd-wisselaar
    - en natuurlijk alle standaard dingen die op een 166 zitten zoals electrische ramen, middenarmsteun voor etc ;)

minpuntje:
    - het beeldsherm van de ICS is kapot, echter doen álle functies van de auto het gewoon zoals het hoort. Dit is blijkbaar een veelvookomd probleem, maar ik kan er indien gewenst ook voor zorgen dat dit gemaakt wordt.
    - ABS-lampje brand continu, echter geeft dit geen problemen. Ik rijd er al een tijdje mee rond en auto remt gewoon normaal.

Verder mankeert er helemaal niks aan de auto en met een nagenoeg perfect interieur. Altijd onderhouden bij de dealer en aantoonbaar op tijd afgestempeld. Stuurt waanzinnig goed met het sportonderstel.

(naafkapjes zitten nu weer op de velgen )

Prijs:
    3600,- maar is bespreekbaar
    Inruilen mag ook, maar wel op iets wat een beetje ruimte heeft. Bijv 164 2.0/3.0, 155 V6, 75TS/V6 of Lancia Thema.
    Voor meer info: PB'tje of bellen op 06-55115521
    Last edited by Veloce; 25-08-09, 15:55.
    Giulia 1600 Super '65
    Abarth 595 Competizione '15

Blijft een prachtauto Rik. Waarom gaat ie ook al weer weg?
    Oliestoken voor het goede doel

Comment

Heel fraai ding! Veel auto voor je geld, en die 2.0 kan de 166 prima aan. Een tweedehands navi-CD'tje scoort je voor een paar tientjes op Marktplaats, verkoopt misschien net wat makkelijker?
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

2.0 is op zeker wel voldoende, maar geen strepentrekker. Voor mijn gevoel net iets te langzaam, maar dat komt omdat ik terug ben gestapt van een dikke V6. Maar een vriend van me met een S60 vond 'm overigens wel snel aanvoelen.
        Ik wil 'm eigenlijk weg doen om een aantal dingen:
        - Ik hoef nog maar 1-2x in de week zo'n 35km te rijden, de rest doe ik op de fiets.
        - Ik woon in 't centrum, en ik vind 't eigenlijk zonde om 'm daar zo buiten te laten staan. Gelukkig staat hij het grootste gedeelte in een buitenwijk bij mijn ouders, maar moet toch wel eens in de binnenstad overnachten. (tot nu toe gelukkig nog niks gebeurd 's nachts)
        - Ik wil eigenlijk weer een V6, maar een 166 V6 is gewoon belachelijk duur in onderhoud.
        - en mischien dat ik dan ook nog een verzekeringstrap omlaag ga (ik ben 24, dus verzekeren is niet echt el-cheapo zeg maar)
        - als de vervangende auto goedkoper is dan de 4300,- (wat het doel is) dan kan dat bij het motorfiets-budget ;-)
        Giulia 1600 Super '65

Comment

Oh ja, de auto is overigens standaard al voorzien van een Gummen.org kentekenplaathouder aan de achterkant. Zonder meerprijs kan ik de voorzijde ook voorzien van zo'n ding. ;-)
          Giulia 1600 Super '65

Comment

Kan me pa eens polsen. Die wil dan wel een 75TS inruilen :-).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
              Oh ja, de auto is overigens standaard al voorzien van een Gummen.org kentekenplaathouder aan de achterkant. Zonder meerprijs kan ik de voorzijde ook voorzien van zo'n ding. ;-)
              Waar halen we die vandaan dan? ;) :P
              '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Toon van Driel Bekijk bericht
                Waar halen we die vandaan dan? ;) :P
                Ik woon boven een fotozaak, dus dan leggen we de achterste kentekenplaat gewoon even onder de scanner.;)
                Last edited by Veloce; 29-04-09, 09:45.
                Giulia 1600 Super '65

Comment

Lol...
                  '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Vroeger veel in de 166 TS van mijn buurman gereden. Echt een heerlijke en vooral supermooie reis/zakenauto.

Comment

Even uppie!
                      Tijdje beetje pasief te koop gehad.
                      Wil op termijn toch terug naar oude liefde Alfa 75...
                      Dus inruilen van een knappe 75 TS/V6 mag ook. Maar andere opties worden ook overworgen hoor, zolang het maar geen SsangYong of Kia Opirus is.
                      Giulia 1600 Super '65

Comment

Mooie wielen...

Comment

Verkocht!
                          Giulia 1600 Super '65

Comment

Mooi! Valt toch nog steeds niet mee he, particulier verkopen. Ook al gaat het om een knappe auto.

Comment

Goed zo!

Comment

Working...
                              X