Mijn 166 is dus te koop:
Wat details:
Bouwjaar 1998
Km-stand: 176.500km, distrutibutie bij 171.000km vervangen door erkend bedrijf.
Alle boekjes compleet en afgestempeld tot 171.000km
Voor dat hij in mijn bezit kwam slechts 1 eigenaar
APK nog 10 maanden (17-2-2010)
Laatste half jaar aan gedaan:
- nieuwe achterbumper (i v m krasjes op oude, niet door schade) van het model van ná de facelift, dis met compleet meegespoten onderkant.
- sideskirt en voorspoilerlip in kleur laten meespuiten
- compleet injectiesysteem en benzinepomp laten reviseren
- 170.000km-beurt laten uitvoeren, incl nieuwe distribitieriem
- nieuwe uitlaat
- daarvoor ook al een hele hoop vernieuwd
- nieuwe draagarm linksvoor
- gloednieuwe set verlagingsveren voor + achter
- nieuwe handremkabel (aan beide kanten vernieuwd)
- 2 nieuwe banden
Verdere kenmerken:
- zwart "Sportivo-interieur" (stoffen sportstoelen met lederen deurbekleding), in perfecte staat. stoelen zijn electrisch verstelbaar én verwarmbaar
- 17" GTA-spaakwielen
- verlaagd
- gsm-carkit
- navigatie-voorbereiding. Alleen cd regelen en hij werkt (heeft de 1e eigenaar zelf gehouden :? )
- 6 cd-wisselaar
- en natuurlijk alle standaard dingen die op een 166 zitten zoals electrische ramen, middenarmsteun voor etc ;)
minpuntje:
- het beeldsherm van de ICS is kapot, echter doen álle functies van de auto het gewoon zoals het hoort. Dit is blijkbaar een veelvookomd probleem, maar ik kan er indien gewenst ook voor zorgen dat dit gemaakt wordt.
- ABS-lampje brand continu, echter geeft dit geen problemen. Ik rijd er al een tijdje mee rond en auto remt gewoon normaal.
Verder mankeert er helemaal niks aan de auto en met een nagenoeg perfect interieur. Altijd onderhouden bij de dealer en aantoonbaar op tijd afgestempeld. Stuurt waanzinnig goed met het sportonderstel.
(naafkapjes zitten nu weer op de velgen )

Prijs:
3600,- maar is bespreekbaar
Inruilen mag ook, maar wel op iets wat een beetje ruimte heeft. Bijv 164 2.0/3.0, 155 V6, 75TS/V6 of Lancia Thema.
Voor meer info: PB'tje of bellen op 06-55115521
Wat details:
Bouwjaar 1998
Km-stand: 176.500km, distrutibutie bij 171.000km vervangen door erkend bedrijf.
Alle boekjes compleet en afgestempeld tot 171.000km
Voor dat hij in mijn bezit kwam slechts 1 eigenaar
APK nog 10 maanden (17-2-2010)
Laatste half jaar aan gedaan:
- nieuwe achterbumper (i v m krasjes op oude, niet door schade) van het model van ná de facelift, dis met compleet meegespoten onderkant.
- sideskirt en voorspoilerlip in kleur laten meespuiten
- compleet injectiesysteem en benzinepomp laten reviseren
- 170.000km-beurt laten uitvoeren, incl nieuwe distribitieriem
- nieuwe uitlaat
- daarvoor ook al een hele hoop vernieuwd
- nieuwe draagarm linksvoor
- gloednieuwe set verlagingsveren voor + achter
- nieuwe handremkabel (aan beide kanten vernieuwd)
- 2 nieuwe banden
Verdere kenmerken:
- zwart "Sportivo-interieur" (stoffen sportstoelen met lederen deurbekleding), in perfecte staat. stoelen zijn electrisch verstelbaar én verwarmbaar
- 17" GTA-spaakwielen
- verlaagd
- gsm-carkit
- navigatie-voorbereiding. Alleen cd regelen en hij werkt (heeft de 1e eigenaar zelf gehouden :? )
- 6 cd-wisselaar
- en natuurlijk alle standaard dingen die op een 166 zitten zoals electrische ramen, middenarmsteun voor etc ;)
minpuntje:
- het beeldsherm van de ICS is kapot, echter doen álle functies van de auto het gewoon zoals het hoort. Dit is blijkbaar een veelvookomd probleem, maar ik kan er indien gewenst ook voor zorgen dat dit gemaakt wordt.
- ABS-lampje brand continu, echter geeft dit geen problemen. Ik rijd er al een tijdje mee rond en auto remt gewoon normaal.
Verder mankeert er helemaal niks aan de auto en met een nagenoeg perfect interieur. Altijd onderhouden bij de dealer en aantoonbaar op tijd afgestempeld. Stuurt waanzinnig goed met het sportonderstel.
(naafkapjes zitten nu weer op de velgen )

Prijs:
3600,- maar is bespreekbaar
Inruilen mag ook, maar wel op iets wat een beetje ruimte heeft. Bijv 164 2.0/3.0, 155 V6, 75TS/V6 of Lancia Thema.
Voor meer info: PB'tje of bellen op 06-55115521
Comment