Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interesse peiling Ford Mondeo Wagon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Auzz
    replied
    Het liep storm ;).. nou was eerlijkheidshalve de advertentie ook niet compleet ;)

In ieder geval is de auto verkocht. Hij wordt door de dealer van de leaser ingenomen en doorgeschoven naar de handel. Kreeg er een nette prijs voor.

Leave a comment:

• Auzz
    started a topic Interesse peiling Ford Mondeo Wagon

Interesse peiling Ford Mondeo Wagon

Beste Gummers,

In augustus komt er een leaseauto waardoor onze privé Mondeo overbodig is geworden. De dealer waar de leaseauto wordt besteld heeft al aangegeven dat hij de Mondeo wil overnemen, maar daar wordt de handelsprijs voor betaald. (Fair enough).

Nu weet ik dat grote zware diesels niet meer in trek zijn, maar ik wil toch kijken of particulier verkopen kans van slagen heeft, of beter nog een Gummer of een bekende van een Gummer er blij mee kan maken.

Dus wellicht per augustus te koop, een Ford Mondeo Wagon Ghia Tddi. aug-2001, staat nu op 266.000 km.

Er zijn enkele cosmetische aandachtspunten.
    - Blanke lak op voorbumper laat los, blaareffect.
    - Rechter dorpel beschadigd
    - Klein plekje (paaltje) achterbumper.
    - Wat parkeerdeukjes op de portieren.

Technisch geen aandachtspunten. Tot nu toe zeer betrouwbaar.

Het is een Ghia dus compleet, incl CC, ECC. Verder trekhaak, en wil evt de Dension module + dashmount tbv een iPod laten zitten.

Vraagprijs, ik heb nog geen idee, het is een interesse peiling. Gezien de km-stand en de cosmetische zaken wordt het sowieso een realistische prijs.

Op dit moment nog geen foto's, Zal kijken of het dit weekend zal lukken. Het is dezelfde auto als deze advertentie http://link.marktplaats.nl/248227381 (dit is dus niet onze auto!!)
Working...
X