Ik ben in Frankrijk de volgende Alfetta tegengekomen en kan deze bij serieuze interesse/aankoop meenemen naar Nederland:
Alfetta 2000
1982
96000km origineel;volledige historie/boekjes aanwezig.
2e eigenaar.
Zilver
Mooi lichtgrijs/zwarte bekleding als nieuw
Houtaccenten
Electrische ramen
Vierkante koplampen met wissers
De Alfetta is vanaf nieuw bij officieel Dinitrolbedrijf behandeld en verkeerd daardoor in 99% roestvrije conditie:
Alles is roestvrij;bodem,kofferbak,binnenschermen voor enzovoort op de 2 volgende plekjes na: onderaan achterruit een hoekje en hetzelfde bij de voorruit;dit door de "goede" afwateringen bij de Alfetta.
Verder laat de [blanke] lak op diverse plekken/aansluitingen los dus voor het mooie moet ie gewoon even een nieuw jasje hebben,dus even de voor-&achterruit eruit,roestplekjes doen en overpsuiten.
Dan heb je een geheel originele Alfetta in keiharde conditie.
De hele auto straalt orginaliteit en frisheid uit.
Technisch goed onderhouden conditie;o.a. uitlaat nieuw.
De prijs af te halen in Zoetermeer is 2850 eur.
Ik heb meer fotoos via mail beschikbaar.

Alfetta 2000
1982
96000km origineel;volledige historie/boekjes aanwezig.
2e eigenaar.
Zilver
Mooi lichtgrijs/zwarte bekleding als nieuw
Houtaccenten
Electrische ramen
Vierkante koplampen met wissers
De Alfetta is vanaf nieuw bij officieel Dinitrolbedrijf behandeld en verkeerd daardoor in 99% roestvrije conditie:
Alles is roestvrij;bodem,kofferbak,binnenschermen voor enzovoort op de 2 volgende plekjes na: onderaan achterruit een hoekje en hetzelfde bij de voorruit;dit door de "goede" afwateringen bij de Alfetta.
Verder laat de [blanke] lak op diverse plekken/aansluitingen los dus voor het mooie moet ie gewoon even een nieuw jasje hebben,dus even de voor-&achterruit eruit,roestplekjes doen en overpsuiten.
Dan heb je een geheel originele Alfetta in keiharde conditie.
De hele auto straalt orginaliteit en frisheid uit.
Technisch goed onderhouden conditie;o.a. uitlaat nieuw.
De prijs af te halen in Zoetermeer is 2850 eur.
Ik heb meer fotoos via mail beschikbaar.

Comment