Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede E30 2drs zonder schuifdak, ideaal voor circuit of drift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Goede E30 2drs zonder schuifdak, ideaal voor circuit of drift

Heb besloten om mijn E30 project te verkopen. Dit omdat ik er kortweg geen tijd en zin meer voor heb.
    Als ik wil circuitrijden/driften koop ik wel een keertje een kant en klare ;)

Het gaat dus om een zwartmetallic E30 2drs van 87, met kenteken (318i) en zonder schuifdak, carresorie heeft hier en daar zijn gebruikssporen en linksachter zou voor het mooie een nieuwe wielrand ingelast moeten worden. Interieur is gestript op bestuurdersstoel en dashboard na. Koplampen en achterlichten missen (was van plan om er nieuwe in te zetten) Voor de rest gewoon een rollende carresorie, motor, bak, onderstel alles zit er nog gewoon op. Auto heeft 165000km gelopen.

Vraagprijs voor al dit moois :) 300 euro. Ideale basis om helemaal zelf op te bouwen tot circuit of driftbak.

Paar fototjes:

ps. Kroonkurk velgen niet in begrepen, auto staat nu op origineel 14 " stalen velgen

Mail voor meer info: [email protected]

Prijsverlaging naar 200 euro, mischien ook ideaal als donorauto?
    Zit goed plaatwerk aan, goede (getinte) ramen, motor, bak, aandrijflijn, diff, veerpoten en remmerij.

Comment

Kick!

Comment

In de aanbieding, hij moet weg! Nu voor 150 euro!

Comment

Paar maanden geleden had ik hem zo van je overgenomen, had ik van 2 slechte 1 goeie kunnen maken :-)
          Good. Bad. I'm the guy with the gun.

Comment

Ideetje: http://www.gummen.org/forum/showthread.php?t=3370

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
              Ik heb er eventueel motorsteunen voor de V8 conversie bij Dennis :)
              En handbak kun je ook die van een 535i nemen, is een stuk goedkoper en is direct plug and play :)

Comment

Verkocht

Comment

Working...
                X