Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te koop Peugeot 206 GTI uit 2002

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop Peugeot 206 GTI uit 2002

Te koop van een vriend van me.

Merk: Peugeot
    Model: 206 GTI
    Bouwjaar: 2002
    Carrosserie: Hatchback 3-deurs
    Brandstof: Benzine
    Gewicht: 1025 kg
    Kleur: Zwart
    Vermogen: 100kW
    Cylinderinhoud: 1997cc
    Kmstand: 87.850 km
    0 - 100: 8,3 seconden
    Topsnelheid: 210 km/h

Te koop wegens leaseauto, mooie 206 GTI (100% origineel) van de 2e eigenaar. APK tot mei 2009. Distributieriem is vervangen bij 81.590km. Tevens net een nieuwe uitlaat en nieuwe draagarmen voor. Onderhoudsgeschiedenis (dealer) en instructieboekje zijn aanwezig. Heeft altijd binnen geparkeerd gestaan.

Opties:
    - ABS
    - Airbag bestuurder en passagier
    - Aluminium pedalen
    - Armsteun voor
    - Automatische verlichting
    - Boardcomputer
    - Centrale deurvergrendeling
    - Electrisch bedienbare ramen
    - Electrisch bedienbare zijspiegels
    - Electrisch schuif- kanteldak
    - Getint glas
    - Half lederen / half alcantra bekleding
    - Hoofdsteunen achterin
    - In hoogte verstelbaar stuur
    - In hoogte verstelbare stoelen
    - Leren stuur
    - Mistlampen voor en achter
    - Radio-cd speler met stuurbediening
    - Regensensor
    - Sportstoelen
    - Stuurbekrachtiging
    - Velgen (originele GTI velgen 15 inch)
    - Versnellingspook leer/aluminium
    - Verstelbare koplampen

Foto's en meer info zie marktplaats:
    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Nou het loopt storm man met dit ding. De telefoon staat roodgloeiend, de emailserver klapt er elke keer uit vanwege de overweldigende reacties. Het is ongelofelijk!!

Maar werkelijk dus nul reacties....

Wat is het? Is ie te duur? Zijn de velgen te klein? Is het ontbreken van airco een afknapper? Is er teveel aanbod? Of ligt de markt voor 2e hands autootjes gewoon op zn gat...
    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Ik vind 't op zich een erg mooie auto, maar als ik in de markt zou zijn voor een 206 GTI, zou ik idd zoeken naar een exemplaar met airco. Zonder me erin verdiept te hebben, kan ik me voorstellen dat er genoeg aanbod is van GTI's, waarbij de meeste exemplaren volgens mij wel van airco voorzien zijn. Voor mij persoonlijk moet de prijsstelling van deze auto dan wel heel erg scherp tov exemplaren met airco zijn om kopers over de streep te trekken. Ik kan zo niet beoordelen of dat het geval is.

Wat dat betreft heb je de tijd van het jaar een beetje tegen: ik waardeer mijn airco nu ook veel meer dan in bijvoorbeeld januari.

Comment

Gewicht: 1025 kg

1025 kg? Zit je vriend er nog met zijn vrienden in dan?
        Veel te zwaar man. Ding weegt nog geen 900kg.
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht

1025 kg? Zit je vriend er nog met zijn vrienden in dan?
          Veel te zwaar man. Ding weegt nog geen 900kg.
          Ja zonder achterbank en met een carbon achterklep misschien. Kentekenbewijs en internet :o) liegen toch niet.

Comment

En je vergeet de carbon asbak!
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Je zegt het zelf al nav alle punten die je op noemt.
              Ik zou zeggen kijk is naar het andere aanbod op marktplaats en vooral de prijsstelling.
              Ik wil de verkoop natuurlijk niet benadelen, maar ik denk dat de prijs best wel hoog ingesteld is.

Comment

Het ontbreken van airco en de aankomende zomer heeft tot een heroverweging geleid in de vraagprijs.

Nu EUR 8.000 ! (excl gummerskorting)

Comment

misschien ook even posten op een petjesforum? (geen grap) Daar is er vaak wat extra animo voor dergelijke compacte racertjes.
                  Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                    misschien ook even posten op een petjesforum? (geen grap) Daar is er vaak wat extra animo voor dergelijke compacte racertjes.
                    De doelgroep is deels inderdaad ook petjes. Maar dan wel petjes die willen beginnen met tjoenen met een originele waguh. Zal vragen of ie m ook op het 206 forum zet

Comment

Idd, 206 Club en Peugeot GTI club, ook melden dat hij te koop is bij De Snelle Leeuw, Utrecht.

Comment

En, JC, is hij al verkocht ?

Comment

Working...
                        X