Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is dit deze auto waard?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is dit deze auto waard?

BMW 330i E46 M-Sport sedan, 2002, staalgrijs

· Dit is een prachtig uitgevoerde BMW 330i M-Sport. De auto is in 2002 geleverd met veel opties, zoals het M-Sport pakket en de auto telefoon, maar exclusief navigatie en parkeer sensoren.
    · Het M-Sport pakket omvat het M3 stuurwiel, licht metalen velgen, sport uitlaat en een sportiever uitgevoerd onderstel.
    · Onderhoud is altijd op tijd uitgevoerd door BMW, hetgeen ook uit het complete service boekje blijkt.
    · APK goedkeuring is geldig tot maart 2010.
    · De banden zijn praktisch nieuw: nog geen half jaar geleden zijn deze voor bijna 1000 euro vervangen
    · De auto heeft 1 eerdere eigenaar gehad en is door ons in 2006 bij BMW aangekocht.
    · Er is nooit in de auto gerookt en de auto is in de garage gestald geweest.
    · Behalve de normale lichte gebruikssporen heeft de auto geen deuken of krassen. Ook heeft de auto nooit schade of grote reparaties gehad.
    · Om kort te gaan: Deze auto is rijklaar en heeft enkel een goede nieuwe eigenaar nodig.
    · Auto wordt verkocht vanwege verhuizing naar het buitenland

http://rides.webshots.com/photo/2308...51799649hHASwE
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Ja, wat is het nou...Kofferbak of Duitsland :-)
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Kenteken is 2006, geen 2002 - de vraag is waarom, import? En wat is de kilometerstand?
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Poe. Knappe uitvoering. Me like. A lot!

Zonder kilometerstand is er niks nuttigs van een prijs te zeggen idd.

En af fabriek zit er in het M pakket geen sportuitlaat. De chromen opschuifstukjes zaten op elke 330i af fabriek.
        Hubraum statt Spoiler

Comment

Even smsen met *wat was dat nummer ook al weer?* en je weet het ;-)
          Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
          Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Volgens een voertuigdatabase, waar we op ons werk op kunnen ligt de dagwaarde tussen de 12 en 14.000 euro, maar hoe ze daarbij komen weet ik ook niet ;)

Comment

Is van een collega van me die zeer binnenkort Nederland gaat verlaten. Ik denk dat iemand die zijn best doet deze auto voor onder de 10.000 euro kan krijgen. Geen grap.

Auto is import uit Duitsland. daar heeft hij 'm zelf gehaald van de eerste euigenaar.

Comment

Voor foto's: http://www.gummen.org/forum/showthread.php?t=3119

Comment

Working...
                X