Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 x nieuwe BF Torino Nurburgring zwart lederen kuipstoelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 2 x nieuwe BF Torino Nurburgring zwart lederen kuipstoelen

Te koop:
    2 x nieuwe BF Torino Nurburgring zwart lederen kuipstoelen.(incl. verwijderbare hoofdsteunen en rails!)
    Dit is alleen het model niet mijn uitvoering:

Speciaal laten maken met verticale banen in leder gestikt ipv. de standaard horizontale banen in de lederen uitvoering..
    Kosten normaal 578 euro per stuk waar de hoofdsteunen als ik me niet vergis nog bijkomen.
    Nu 900 euro samen!

Reden verkoop: wegens regelmatige trackdayplannen wil ik graag een nog meer hardcore stoel al vind ik deze nog zo mooi!
    Last edited by ErwinGTA; 02-07-09, 13:57.

Er zit nog geen slotje op dit draadje, dus ze zullen nog wel te koop staan.

Ik wil ze wel Erwin!

:)
    Let's kick some ass and chew bubblegum...
    ----------------------------------------------------------------------------
    '71 Alfa Romeo Giulia Super
    '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
    '00 BMW E39 528iA Touring
    '06 BMW Z4M Roadster
    '96 BMW E36 328i trackracer
    '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Dit zijn leuke stoeltjes idd.
      Met stof middenstuk wel mooier (en goedkoper) vind ik, maar volledig leer is ook okay en handig.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Precies, ik wil er 2 in de Bertone laten schroeven. Evt de BF Spider, die zijn iets hoger en hebben een langere zitting.

Tijdens mijn google sessie kwam Erwin's ad (uit 2009 :-)) als 3e hit, en zodoende kwam ik zowaar op gummen terecht. Goed he!
        '06 BMW Z4M Roadster

Comment

Martin Willems levert ze ook voor het geval Erwin er al vanaf is. :-)

Comment

Zijn wel stoeltjes met beperkingen vind ik. Ze zitten vrij hoog. Maatje van me heeft ze nu in een Junior Z zitten en ik zit er niet lekker in. hoger dan de orignele stoel, en dat is volgens niet de bedoeling van (semie) kuipjes. Moet wel zeggen dat de originele Zaag stoelen ook redelijk fragiel zijn.

Comment

Helaas zijn ze al dik 2 jaar verkocht! :-)
              Deze waren wel mooi leder met dezelfde stiksels als Alfa standaard gebruikte, speciaal laten maken.
              Uiteraard vind Harry Skai/Stof mooier, had niet anders verwacht hahaha!
              Maar om op de stoelen terug te komen, zit is niet slecht maar als je lang bent raakt de hoofdsteun net de onderkant van je hoofd en dat is dus geen topper.
              Heb ze verkocht aan iemand die beduidend kleiner is als ik en hij is er erg blij mee.
              Voor mij iig. geen retrostoeltjes meer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErwinGTA Bekijk bericht
                Helaas zijn ze al dik 2 jaar verkocht! :-)

Uiteraard vind Harry Skai/Stof mooier, had niet anders verwacht hahaha!
                lol, Erwin moet zijn stoeltjes uit 2009 toch even verdedigen hoor. :-)
                Leer aan de zijkanten i.c.m. corduroy in het midden is de mooiste combi ever vind ik.
                Geheel zwart leer is een goede tweede.

Dit vind ik zelf gewoon het gaafst staan en idd mooier dan 100% leer :

Of dit :
                Last edited by Harry; 22-02-12, 13:55.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                Alfa Giulia 1300 (1966)
                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

**insert dooie mus.jpg**

Erwin heeft hier dus gewoon een advertentie staan voor spullen die hij niet eens heeft? Mooi is dat :-)

Ik zal idd eens bij Martin Willems gaan buurten....
                  '06 BMW Z4M Roadster

Comment

Nu wil het toeval...de stoeltjes van Erwin kwamen naar NL in 2 sets! Speciaal in leer gemaakt.

Toevallig heb ik de andere set in bezit, nieuw in plastic! Aangezien ik ook een setje met leer beklede Sparco evo's heb, zit ik te dubben.

Als je ze echt graag wilt hebben, moet je even een berichtje sturen of even mailen naar hans *AT* tenhagen.com

Comment

Working...
                    X