Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bank

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bank

Gratis af te halen;

Groene 2 zits bank, nu een jaartje of 5 oud. Bank is overbodig en staat in de weg. Zitten wel wat slijtagesporen op, maar de bank was nieuw ook niet duur.

Pb voor info.

Nah, Jasper is into banking. Probeer anders Wouter Bos ([email protected] of zo).

En een plaatje erbij is wel handig. En afmetingen.
    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tijmen Bekijk bericht
      Gratis af te halen;

Groene 2 zits bank, nu een jaartje of 5 oud. Bank is overbodig en staat in de weg. Zitten wel wat slijtagesporen op, maar de bank was nieuw ook niet duur.

Pb voor info.
      Wat voor slijtagesporen.....is er iets bijzonders met die bank gebeurd? Excessieve interactie wellicht? ;-)
      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Das een goeie Slibbe! Woutertje heeft vaak nog wel wat geld over voor banken, ga hem absoluut mailen, thanks!

@CM; geen "bijzondere" slijtagesporen, daar is altijd een dekentje voor gebruikt ;-) maar met vervoer zijn de hoeken wat beschadigt, kleur is een beetje vaal geworden.

http://huis-inrichting.marktplaats.n...ta_ind=10&fs=1
        Last edited by Tijmen; 11-07-09, 14:23.

Comment

Zeg, heeft er nou helemaal niemand zin in een GRATIS bank! Ik heb geen tijd om het onding weg te brengen, dus ik steek 'm maar in de hens vanavond denk ik.

Of heeft iemand anders goede tips? Denk er aan, het is vrijdagmiddag :-)

Comment

Grof vuil bellen...

In het park neerzetten..

Vanavond bij mensen verderop in de straat schuin tegen de deur aanzetten, aanbellen en wegewezen..
            Veritatis simplex oratio est

Comment

Tip:

Spuit em blauw en zet de bank in de voortuin bij Jaspers ;-)

Die is 'door de bank genomen' gek op blauw.
              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Working...
              X