Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht: off. autoalarmstickertjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gezocht: off. autoalarmstickertjes

Had verwacht dat er wel een stickertje op de ramen zou zitten met de melding dat ik autoalarm op de nw. Golf heb, maar helaas: aan niets is te zien dat ik alarm heb (of je moet goed kijken en de bewegingssensoren bij de binnenspiegel zien zitten).

Nu heb ik dat alarm er juist opzitten om te voorkomen dat mn nav. gejat word.

Ben dus op zoek naar die welbekende 3-hoekige 'alarm' stickertjes. Wel officiele, geen namaak spul van de action (geen gein, je kan 'alarm' stickers in de action kopen...).

Met een beetje mazzel voorkom ik dan dat ze mijn auto pakken, en voor het gemak de volgende kiezen.

Slaapt dat nou nog een beetje met zo een RNS 510?

Ik heb al verhalen gehoord van mensen die in een half jaar 3 keer de sjaak zijn geweest. Inmiddels hebben ze maatregelen genomen in de vorm van schroeven die je niet zomaar los kan draaien en het graveren van het kenteken erin geloof ik. Maar ja, daar komt het dievengilde pas achter als je ruit en dashboard al gesneuveld zijn.

Als ze dit nou consequent bij alle RNS systemen doen is het probleem zo opgelost zou je zeggen.
    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ___JC___ Bekijk bericht
      Slaapt dat nou nog een beetje met zo een RNS 510?

Ik heb al verhalen gehoord van mensen die in een half jaar 3 keer de sjaak zijn geweest. Inmiddels hebben ze maatregelen genomen in de vorm van schroeven die je niet zomaar los kan draaien en het graveren van het kenteken erin geloof ik. Maar ja, daar komt het dievengilde pas achter als je ruit en dashboard al gesneuveld zijn.

Als ze dit nou consequent bij alle RNS systemen doen is het probleem zo opgelost zou je zeggen.

Ja, mn auto staat bij huis en werk wel veilig. Ben niet zo bang voor inbraken. Maar als je simpel iets kan doen om de kans kleiner te maken: natuurlijk. Vandaar ook alarm aangekruist op bestelformulier... Maar het alarm mag wat mij betreft iets meer zichtbaar zijn. Kenteken graveren gebeurd ook idd: op het nav systeem zelf, op front...tja, ziet er natuurlijk niet mooi uit en daarnaast is het nog de vraag of 'ze' het zien voordat de ruit ingetikt word. Zelfde geld voor anti-diefstal schroeven. Heel leuk, maar als het niet snel wilt dan steken ze de schroevendraaier ertussen (vooral met loeiende sirene) en slopen ze waarschijnlijk heel wat meer.

Meest irritante aan evt diefstal: ik heb al dagen werk gehad om bergen met mp3's op de hdd op te slaan....

Comment

Dus alleen door een paar van die stickertjes blijven die dieven weg?

Ik was juist blij dat die rommelstickers er niet op zitten.

Comment

Heb jij ook die MMI optie? Dan moet mp3tjes toevoegen wel een stuk makkelijker zijn toch?
          BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ___JC___ Bekijk bericht
            Heb jij ook die MMI optie? Dan moet mp3tjes toevoegen wel een stuk makkelijker zijn toch?

ik druk ze er via de SD kaart op

en nee, is niet moeilijk, kost alleen tijd

Comment

SCM stickers heb je nodig. Moeilijk aan te komen volgens mij.

http://link.marktplaats.nl/264721817

http://link.marktplaats.nl/254667005

Comment

Joh, zou dit dan het beroemde gat in de markt zijn:-)
                2 x ouwe premium meuk
                BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boris - Djurre Bekijk bericht
                  Had verwacht dat er wel een stickertje op de ramen zou zitten met de melding dat ik autoalarm op de nw. Golf heb, maar helaas: aan niets is te zien dat ik alarm heb (of je moet goed kijken en de bewegingssensoren bij de binnenspiegel zien zitten).

Nu heb ik dat alarm er juist opzitten om te voorkomen dat mn nav. gejat word.

Ben dus op zoek naar die welbekende 3-hoekige 'alarm' stickertjes. Wel officiele, geen namaak spul van de action (geen gein, je kan 'alarm' stickers in de action kopen...).

Met een beetje mazzel voorkom ik dan dat ze mijn auto pakken, en voor het gemak de volgende kiezen.
                  Lekker terug naar de dealer waar hij vandaan komt en die dingen er alsnog op laten plakken.

Comment

Daar zit idd wat in ja. Wat een zotten trouwens....20euro voor 2 stickertjes, lol.

Zal eens een mailtje naar de dealer sturen.

Comment

Working...
                    X