Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd: cd-spelertje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gevraagd: cd-spelertje

Bij ons is een tijdje geleden de cd-speler kapotgegaan, dus nu spelen we cd's af op de hd-recorder. Gaat wel, maar niet ideaal. Dus wie heeft er nog een los cd-spelertje liggen?

Receiver is van Denon, maar het merk maakt niet heel veel uit. Graag wel in zwart en 43cm breed, maar hoe dunner hoe beter.

Ik kijk ook wel op Marktplaats, maar als ik een gummer van z'n rommel kan afhelpen... ;)
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Ik heb nog wel een Philips CD wisselaar staan, bijzonder weinig gebruikt. Zwart, en vast ook wel 43cm breed :-)

Is dat wat voor je?
    Let's kick some ass and chew bubblegum...
    ----------------------------------------------------------------------------
    '71 Alfa Romeo Giulia Super
    '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
    '00 BMW E39 528iA Touring
    '06 BMW Z4M Roadster
    '96 BMW E36 328i trackracer
    '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Mijn Harman Kardon van 1,5 jaar oud pakt geen cd-s meer. :-(. Dacht toch kwaliteitsspul te hebben gekocht.

Comment

Ik heb nog een zwarte AKAI staan waar ik niks mee doe. Beetje stoffig, maar zou het nog wel moeten doen. Niet echt een plat model.
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
          Mijn Harman Kardon van 1,5 jaar oud pakt geen cd-s meer. :-(. Dacht toch kwaliteitsspul te hebben gekocht.
          met HK? Hahaha.......Mediamarkt-merk.
          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
            Heb je toch 2 jaar EU-verplichte garantie op? Terug dat ding!
            '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Boertje, PACO: ik hou 'm nog even open. Philips/Akai is toch niet echt wat ik zoek (no offense uiteraard).
              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Is anders heul veul goed hoor!
                Last edited by Boertje; 27-07-09, 20:26.
                Let's kick some ass and chew bubblegum...
                ----------------------------------------------------------------------------
                '71 Alfa Romeo Giulia Super
                '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                '00 BMW E39 528iA Touring
                '06 BMW Z4M Roadster
                '96 BMW E36 328i trackracer
                '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Bij de Philips gaat 't meer om het wisselaarconcept. Moet heel simpel zijn, voor die anderen hierzo. :)

*schetst visueel beeld van gezinsgenoten die bellen over de stand waarin de hd-recorder moet staan voordat-ie 'gewoon een ceedeetje' afspeelt*

En dat kun je 't tien keer uitleggen en dan nog...

Comment

Phoh, beetje een gegeven paard in de bek zitten schijten.
                    Audio-snob!!

(ik heb anders ook nog een AKAI GX-75 II cassettedeck staan: identiek aan de GX-95, maar dan zonder de houten paneeltjes. Als we dan toch gaan audiopatsen...)
                    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Working...
                    X