Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 3.0 v6 Quattro Tiptronic 2001

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Audi A6 3.0 v6 Quattro Tiptronic 2001

Aangeboden een hele nette A6 3.0 Quattro, met automaat en tiptronic, schakelbuttons op stuur. D.groenmetallic, Sept 2001, 143500 km, volledig Audi dealer onderhouden met documentatie. Xenon, sportstuur, cd-wisselaar, el. stoelen, inklapbare spiegels, 4 el. ramen, klasse 3 alarm met certificaat.
    Gummen meeneemprijs 8950 Euro met nieuwe APK. Foto's volgen...

Goh..., toevallig...

Heb misschien wel interesse, graag meer info en foto's, ook graag staat van onderhoud (beurt/distributie/etc) en eventuele bijkomende kosten?
    "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

D.riem en nokkenasversteller okt. vorig jaar vervangen bij 129.675, alle nota's van het onderhoud bij de dealer en een ingevuld serviceboekje zitten bij de auto. Evenals handleidingen, certificaten, radiocode en reservesleutel.
      Bijkomende kosten GEEN.
      Foto's kan ik je per mail sturen, pm me je mailadres maar.
      Last edited by axirally; 30-07-09, 18:27.

Comment

waarom zet je de foto's niet hier neer?
        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

ik zal proberen, maar ik ben niet zo bedreven in het maken en plaatsen.
          Het betreft deze A6, verkoop in opdracht van particulier.

Comment

Helemaal origineel, foto's zijn helaas wat minder.
            Ik zal volgende keer voor een spoedcursus vragen aan Dick :)
            Last edited by axirally; 30-07-09, 19:42. Reden: tekst toevoegen

Comment

Welke fotos zijn recenter, die waarbij de delen wel of niet zijn gespoten?
              http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Ha, die Axirally;

Knappe auto, hoor. Deze 3,0 is toch de 220pk-versie met distributieketting? Scheelt al gauw €1000+ elke 60.000km....
                Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Q4Jan Bekijk bericht
                  Welke fotos zijn recenter, die waarbij de delen wel of niet zijn gespoten?
                  Welke delen? Bij die tweede serie lijkt de onderbumper wellicht gespoten, bij een tweede blik blijkt dat niet zo.
                  2019 Volvo V60 T6

Comment

Stelletje zwetsnekken, de foto's verschillen net geen week van elkaar, zijn van mindere kwaliteit, en jullie zien erop wat er allemaal gespoten is. Knap hoor, misschien eens gaan solliciteren bij een expertisieburo of zo, dan kunnen jullie van achter de pc auto's taxeren, dat scheelt behoorlijk in reiskosten enz. :) :)

Floris gaat alvast door voor de ijskast, alhoewel.... met zo'n opmerking heb je het altijd goed :)
                    De eigenaar heeft beide onderbumpers laten spuiten voor de netheid.

Distributie; het betreft hier een 3.0 V6 benzine met d.riem, die elke 120.000km vervangen dient te worden.

Comment

You know that reality is immaterial

Comment

Ha, die Axirally;

Oorspronkelijk geplaatst door axirally Bekijk bericht
                        Distributie; het betreft hier een 3.0 V6 benzine met d.riem, die elke 120.000km vervangen dient te worden.
                        Hé, da's nieuws voor mij. Ik dacht altijd dat met de vergroting naar drie liter ook de riem door een ketting was vervangen. Weer wat geleerd.
                        Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                          Ha, die Axirally;

Knappe auto, hoor. Deze 3,0 is toch de 220pk-versie met distributieketting? Scheelt al gauw €1000+ elke 60.000km....
                          Nou, kheb hier dus ook een ketting in hangen en eerst wordt je daar blij van want 'een ketting gaat een leven mee'. Helaas niet dus. Kettingspanner gaat nl niet een leven mee, ketting kan worden uitgerekt (hoe dat precies zit, don't ask me) maar anyway zijn er al genoeg V5 mensen die tegen de 2ton de ketting moeten laten reviseren omdat 't ding een berg herrie maakt.

Bij de revisie blijken dan vaak de aanduwblokjes volkomen versleten te zijn en/of de spanner (hydraulisch cylindertje als ik me niet vergips). Dure grap ; rustig 1300-1500 euro. ( http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php...vangen#p222590 )

Probleem is dat je moeilijk bij de ketting komt (bij een Passat VR5) en dat de helft van de monteurs de voorkeur geeft om dan maar de hele motor en bak uit te bouwen zodat ze er beter bij kunnen en (dus) sneller kunnen werken. Op die manier zijn ze echter wel bijna 2 mandagen bezig excl. onderdelen.

Tenzij de distributieketting in Audis wel zonder problemen de 3 ton haalt is 't zeker handig om daarover even in de fora te duiken.

Comment

Working...
                          X