Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW E28 525E 1983, Absolute nieuwstaat!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• BMW E28 525E 1983, Absolute nieuwstaat!

BMW E28 525E 1983, Absolute nieuwstaat!

Te koop aangeboden voor mijn pa.
    Een absoluut in nieuwstaat verkerende 525E Automaat E28.
    Bouwjaar 1983, dus belastingvrij.
    Slechts 140.000km gelopen.
    Alle onderhoudsboekjes aanwezig en historie bekend. 1ste eigenaarsauto. (man van 1928)

Vraagprijs 3950,- en inruil mogelijk.

Op aanvraag meer foto's te verkrijgen.

Mail op [email protected] of bel op 0528-240169

Groetjes,
    Peter

Wat is jouw relatie met C&J auto's ook al weer? Je vader had vroeger iets met Berjan toch?
    Oliestoken voor het goede doel

Comment

Klopt Berjan was vroeger van mijn pa en mijn oom, toen het nog een sloperij was. (Bert en Jan) daarna is mijn pa verder gegaan met Hooijer Autocentrum en mijn broer Hooijer Carstyling. Mijn oom is toen C&J auto's begonnen maar die heeft het sinds 3 jaar weer verkocht aan mijn pa, dus t blijft in de familie :)

Comment

Is de beste man op 70 jarige leeftijd naar Nederland gemigreerd? Of is de auto in mei 2008 gewoon door een ander geïmporteerd?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nero Serpente Bekijk bericht
          Klopt Berjan was vroeger van mijn pa en mijn oom, toen het nog een sloperij was. (Bert en Jan) daarna is mijn pa verder gegaan met Hooijer Autocentrum en mijn broer Hooijer Carstyling. Mijn oom is toen C&J auto's begonnen maar die heeft het sinds 3 jaar weer verkocht aan mijn pa, dus t blijft in de familie :)
          Ah, mooi :)
          Oliestoken voor het goede doel

Comment

je komt ze zelden nog zo strak tegen. Als het een 524TD was geweest was 'ie verkocht geweest...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fuseekogel Bekijk bericht
              Is de beste man op 70 jarige leeftijd naar Nederland gemigreerd? Of is de auto in mei 2008 gewoon door een ander geïmporteerd?
              In mei 2008 geimporteert door een autobedrijf en sindsdien alleen maar binnen gestaan daar, tot mijn pa hem over nam tijdje terug :)

Comment

Mooi ding... Zou alleen ff die nare letters van de kofferklep af föhnen...
                '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Working...
                X