Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toyota Starlet 1.3 xli 1994

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Toyota Starlet 1.3 xli 1994

Te koop vanwege aanschaf van de 323ti:

Toyota Starlet 1.3 xli uit 1994, door mij gekocht bij Toyota dealer Morrenhof in juni 2007. Bij aankoop zijn de koppeling, distributieriem en schokdempers achter vervangen, kmstand destijds 139.000. Sindsdien iedere 10.000km netjes een beurt(je) gehad bij een garagebedrijf.

De afgelopen 2 jaar zijn verder naast regulier onderhoud nog vervangen:
    - Hulpkoppelingscilinder
    - Remdrukverdeler
    - Benzinetank (doorroesten is een bekend probleem, íedere starlet krijgt hiermee te maken! Vervanging kost ca €400,-)

De starlet is in juni '09 APK gekeurd, met als aantekening de schokbreking achter, de dempers zullen op termijn vervangen moeten worden. Technisch is de auto verder in goede staat, cosmetisch zitten er rondom enkele krasjes en kleine deukjes, veroorzaakt door winkelwagens en openslaande deuren. Geen ongevalschade (ook niet in het verleden). De achterbanden zijn recent vervangen, de voorbanden zijn nog redelijk. Verder is de starlet voorzien van een trekhaak en een Pioneer autoradio.

De starlet gebruikt gemiddeld ongeveer 1 op 16, kost mij circa €20 euro verzekering (WA) en €25 wegenbelasting per maand. Ik verkoop de starlet vanwege een overstap naar een grotere/luxere auto.

http://www.speurders.nl/overzicht/au...-50697974.html

Last edited by OOPS; 18-08-09, 10:54. Reden: Verkeerde link....

Ok, op deze manier gaat het niet werken :-)

Zojuist maar eens begonnen met het verlagen van de vraagprijs naar € 1.400. Ik denk dat ik ook de dempers en voorbandjes ga vervangen zodat hij er netjes bij staat en technisch gewoon helemaal in orde is.

Comment

Mijn moeder heeft er precies zo eentje (met 40k op de klok voor 2 ruggen van mijn oma overgenomen) en het zijn hele felle leuke autootjes. Helaas te klein voor mij, wat ik vreemd vind, want in mijn 205 zit ik prima en ik ben echt niet lang (1m81).

Je vermeldt de kmstand bij aanschaf, maar wat is de stand nu? Je speurders linkje laat een lange lijst zien, weet niet welke de jouwe is.
      Good. Bad. I'm the guy with the gun.

Comment

als ik op de foto's afga, is het deze:

http://www.speurders.nl/overzicht/au...-50784549.html

Overigens wijzigt het linkje van je speurders advertentie wanneer je er iets aan verandert.
        Forza!

Comment

Jep, klopt Scudetto!

Kmstand nu staat idd in de advertentie, rond de 183.500.

Ik krijg zojuist al 2 reacties op de auto..dat zijn er al 2 meer dan vóór de prijsverlaging :-)

Comment

Even een domme vraag:

Mijn moeder zegt dat deze auto geen benzine-reserve-lampje heeft, en ze daarom altijd maar moet gokken wanneer de tank bijna leeg is wanneer de meter bijna op nul staat.

Mij lijkt dat bullshit, want zelfs mijn voor-de-oorlogse Peus produceert een fel knipperend oranje licht uit het dashboard wanneer ik de 800 kilometer weer eens gepasseerd ben.

Enlighten me :-)
            Good. Bad. I'm the guy with the gun.

Comment

Je ma heeft gelijk :-) Volgens mij hebben de 'luxere' dashboards mét toerenteller wél zo'n lampje.

Zelf ben ik er ook achter gekomen door stil te staan op een afrit :-) Aangezien ik bijna alleen snelweg-km's rijdt is het verbruik contstant, en weet ik nu dus bij hoeveel km's ik een tankstation moet opzoeken.

Comment

Kick!

Terug van vakantie, en de Starlet trof ik weer aan op zijn parkeerplek. Uiteraard weer voorzien van een gesealed kaartje met de tekst "wilt u deze auto verkopen? Bel dan ***** of *****"

Ja, ik wil deze verkopen. Dusss nummers bellen. Allebei afgesloten. Via google wat mailtjes verstuurd om de eigenaar van het kaartje te zoeken zonder succes.

Dusss....toch maar eens wat geld in een Marktplaats advertentie gestoken, zie http://link.marktplaats.nl/280140363

Wat mij betreft mag de eerste die 1200 biedt hem ophalen :-)

Comment

1200 schelpen of pepernoten? :-)
                  Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Euro's, penningmeester!

Waar was je gisteren trouwens? Kom ik een keer met de BMW naar Soest....

Comment

Maarr....is dit een bod? Wanneer kom je langs?

;-)

Comment

Zaterdag ben ik er. Jij ook? Dan neem ik die 1200 pepernoten wel mee. :-)
                        Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Win gratis ooglaseren!
                          Ruitschade? Bel 088

Passende advertentie-linkjes op Marktplaats... ;-)
                          Veritatis simplex oratio est

Comment

als VIP naar holiday on ice!

:-)

Zaterdag ben ik erbij uiteraard :-)

Comment

Bijzonder trouwens dat er een NAP logo bij staat....niet dat de kilometerstand niet zou kloppen ofzo, maar check marktplaats dat zelf soms?

Comment

Mocht er vanaf willen, je kunt altijd nog bij deze mannen terecht;

http://www.youtube.com/watch?v=jFUbCco_AEo

Die weten wel raad met starsletjes :)

Comment

lol, gewilde autootjes die starlets :-0 Zondag komen er mensen kijken. Tevens de eerste reactie in fatsoenlijk Nederlands :-)

Mocht dat niks worden dan worden de dempers vervangen en komen er nieuwe voorbanden op. Mensen zitten niet te wachten op een auto met werk (logisch).

Comment

Hmmm....zojuist heb ik geïnteresseerden gehad die 800-900 euro boden. Mijn ondergrens had ik op 1000 gezet, 950 zou ik ook nog wel willen doen, maar ook echt niet méér...

Morgen hoor ik wat van ze. Ik dénk dat het wel wat wordt eigenlijk.

Comment

Zag vandaag een Starlet Mk1 met dagrijverlichting. Waaaahhhh.....!

Succes met de verkoop. :-)

Comment

Verkocht!

Comment

Working...
                                        X