Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Centrum Rotterdam, wie wil daar nou niet wonen!!
Collapse
X
-
Ik woonde daar een tijdje om de hoek (Scheepmakerskade). Imho één van de beste plekken in Rotterdam om te wonen als je een appartementje koopt. Echt rustig (!), leuk met al 't water, leuk met 't drukke centrum op loopafstand (waar je verder geen last van hebt), sfeervol dankzij 't scheepvaartmuseum in de Leuvehaven, veel restaurants met lekker eten in de buurt. En het is nog best goed vanuit alle hoeken van 't land, omdat je niet over de Coolsingel of langs CS hoeft (nadeel van 't centrum), maar de a13 afrijdt en als 't ware om 't centrum heen rijdt, dat gaat vrij vlot, of de afslag bij de Brienenoord pakt. Ik had níets met Rotterdam, maar ben 't al wonende daar wel gaan waarderen.
Succes met de verkoop.
-
Prachtige plek, iets voor na mijn werkende tijd, nog te vroeg dus :-)
Herinner me ineens een kenmerkende Rotterdamse uitspraak als ik die foto's zie:
"Hé, op het witte huis sta je hoger"
Snappen natuurlijk alleen Rotterdammers :-)"Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004
Comment
-
Wij zitten in een situatie waarin we binnenkort waaarschijnlijk ineens zonder huis zitten.
Ik vraag me werkelijk af of het wellicht verstandiger kan zijn een interim koop- ipv huurhuis te nemen. Zeker als het je lukt binnen 6 maanden weer te verkopen. Huren via makelaars is hier onvoorstelbaar duur.
Leuke plek daar. Mijn vader heeft zelfs kantoor gehouden in het Witte Huis.Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!
Comment
-
Hmmm, kan het zien staan zo ongeveer. Pied a terre? :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk berichtWij zitten in een situatie waarin we binnenkort waaarschijnlijk ineens zonder huis zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk berichtWij zitten in een situatie waarin we binnenkort waaarschijnlijk ineens zonder huis zitten.
Ik vraag me werkelijk af of het wellicht verstandiger kan zijn een interim koop- ipv huurhuis te nemen. Zeker als het je lukt binnen 6 maanden weer te verkopen. Huren via makelaars is hier onvoorstelbaar duur.
Hier niks te vinden?
fka v164
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk berichtHmmm, kan het zien staan zo ongeveer. Pied a terre? :)Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk berichtHoezo? Ik neem aan dat NoTVR het huis eindelijk heeft verkocht, dat is toch goed?
Maar goed, wellicht kun jij me beter informeren als je op de hoogte bent?
Comment
Comment