Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Centrum Rotterdam, wie wil daar nou niet wonen!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Centrum Rotterdam, wie wil daar nou niet wonen!!

Te koop dit leuke en schitterend gelegen appartement.
    Is niet van mij, maar van een goede bekende.

http://www.funda.nl/koop/rotterdam/a...ijnhaven-41-d/

En nee, ik krijg geen provisie!!
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Ik woonde daar een tijdje om de hoek (Scheepmakerskade). Imho één van de beste plekken in Rotterdam om te wonen als je een appartementje koopt. Echt rustig (!), leuk met al 't water, leuk met 't drukke centrum op loopafstand (waar je verder geen last van hebt), sfeervol dankzij 't scheepvaartmuseum in de Leuvehaven, veel restaurants met lekker eten in de buurt. En het is nog best goed vanuit alle hoeken van 't land, omdat je niet over de Coolsingel of langs CS hoeft (nadeel van 't centrum), maar de a13 afrijdt en als 't ware om 't centrum heen rijdt, dat gaat vrij vlot, of de afslag bij de Brienenoord pakt. Ik had níets met Rotterdam, maar ben 't al wonende daar wel gaan waarderen.

Succes met de verkoop.

Comment

Goede plek inderdaad, mooi stukje met uitzicht over water. Ook direct lopend toegang tot OV (er zit ook een opstapplaats voor de watertaxi).
      Forza!

Comment

Namens bekende, dank voor deze gratis reclame Dennis :-)
        2 x ouwe premium meuk

Comment

En jij natuurlijk ook Scudetto.
          2 x ouwe premium meuk

Comment

Prachtige plek, iets voor na mijn werkende tijd, nog te vroeg dus :-)
            Herinner me ineens een kenmerkende Rotterdamse uitspraak als ik die foto's zie:
            "Hé, op het witte huis sta je hoger"

Snappen natuurlijk alleen Rotterdammers :-)
            "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
            BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Check, ik wil daar niet wonen!

Comment

Wij zitten in een situatie waarin we binnenkort waaarschijnlijk ineens zonder huis zitten.

Ik vraag me werkelijk af of het wellicht verstandiger kan zijn een interim koop- ipv huurhuis te nemen. Zeker als het je lukt binnen 6 maanden weer te verkopen. Huren via makelaars is hier onvoorstelbaar duur.

Leuke plek daar. Mijn vader heeft zelfs kantoor gehouden in het Witte Huis.
                Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Hmmm, kan het zien staan zo ongeveer. Pied a terre? :)
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Super leuke plek inderdaad. Verhaal van Dennis klopt 100%!
                    Aprilia RSV Mille '01

Comment

Ik lees het alweer, kijkers genoeg...maar kopers ho maar :-)
                      2 x ouwe premium meuk

Comment

Ik!
                        Chev's of the 50's.

Comment

Nee, het balkon is mij te groot....
                          Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
                            Wij zitten in een situatie waarin we binnenkort waaarschijnlijk ineens zonder huis zitten.
                            Dat zijn mindere berichten...

Comment

Hoezo? Ik neem aan dat NoTVR het huis eindelijk heeft verkocht, dat is toch goed?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht

Ik vraag me werkelijk af of het wellicht verstandiger kan zijn een interim koop- ipv huurhuis te nemen. Zeker als het je lukt binnen 6 maanden weer te verkopen. Huren via makelaars is hier onvoorstelbaar duur.

Hier niks te vinden?
                                http://www.pararius.nl/
                                fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                  Hmmm, kan het zien staan zo ongeveer. Pied a terre? :)
                                  In ieder stadje een ander schatje?
                                  Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                  "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                    Hoezo? Ik neem aan dat NoTVR het huis eindelijk heeft verkocht, dat is toch goed?
                                    Ik houd dat allemaal niet bij, Dennis. En als je opeens zonder huis zit ga je ook niet overwegen zomaar een ander huis te kopen, lijkt mij. Dan commiteer je je nogal aan een bepaalde locatie.

Maar goed, wellicht kun jij me beter informeren als je op de hoogte bent?

Comment

Working...
                                    X