Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veiling Racing for Holland en A1 GP Netherlands

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Veiling Racing for Holland en A1 GP Netherlands

Voor de echte klussers onder jullie, bijgaand de link naar de veilingsite voor de spullen van Racing for Holland en A1 GP Netherlands

http://www.troostwijkauctions.com/nl...-rfh/01-12563/

Wel opletten (als het doorgaat) 16% veilingkosten en 19% BTW gaat er nog overheen.

Waarom is die veiling eigenlijk? Heb ik iets gemist? Ik wist dat 't financieel niet zo goed ging met A1GP (de organisatie) en dat Jan Lammers het ook zwaar had. Ook dat er is ingebroken bij hem op het terrein, maar ik heb niets gehoord of gelezen over een faillissement?

Comment

In opdracht van de Belastingdienst.

Scooters zijn wel grappig, en de Miller laskarren.
      Veritatis simplex oratio est

Comment

Ah ok, dat stond ook op de site kennelijk, maar ik zag het niet.

Komt waarschijnlijk wel goed.

A1GP: Belastingdienst biedt inboedel Team Nederland ter veiling aan
        Door een openstaande vordering heeft de belastingdienst besloten om de inboedel van A1 Team Netherlands B.V./Racing for Holland ter veiling aan te bieden. Eigenaar en teambaas Jan Lammers snapt niet waarom ze tot deze maatregel zijn overgegaan.

Lammer vertrouwde RTL toe: We hebben dit niet weten te voorkomen. Dat is jammer. Terwijl wij tot 28 september hebben om een vordering van de belastingdienst te vereffenen. Dat gaan wij ook doen. In twee delen. Het eerste deel komt waarschijnlijk woensdag. De mensen van de belastingdienst doen natuurlijk hun werk maar ik snap ze niet. Ik ga ze gewoon betalen en dat levert altijd meer geld op dan een veiling.

Racing for Holland heeft de laatste twee jaar winst gemaakt maar ik heb gaten te vullen van de jaren daarvoor. Daarvoor moet ik geld uit de markt halen of gebruik maken van onze eigen financieringsmogelijkheden. Gelukkig krijg ik hulp van een geweldige club mensen. Het is tegenwoordig op de grens racen. Op de baan n op kantoor. In dit geval levert dat negatieve energie op. Jammer. Maar ja, als we winnen staan we op het podium en op dit soort momenten moet je ook open en eerlijk zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
          Ah ok, dat stond ook op de site kennelijk, maar ik zag het niet. .
          Letterlijke tekst..

"Garage- en raceteam inventarisVeiling omschrijving
          Online veiling van garagegereedschappen, garage- en raceteam inventaris, kantoorinventaris en diverse memorabilia (o.a foto's, trofeen, promotiemateriaal, kleding etc. ) in opdracht van de Belastingdienst Holland-Midden/kantoor Leiden ten lasten van A1 Team Netherlands B.V. en Racing for Holland B.V. te Katwijk. Minder

Bedrijf dat deze online veiling organiseert
          TROOSTWIJK VEILINGEN BV
          Overschiestraat 59
          1062 XD Amsterdam [Nederland]
          E-mail: [email protected]

Let op!
          Kavels 1 t/m 40 zijn afkomstig van A1 Team Netherlands B.V. en de kavels 50 t/m 210 van Racing for Holland B.V..

Deze online executoriale publieke verkoping vindt plaats onder toezicht van de deurwaarder der Rijksbelastingen van de Belastingdienst Holland Midden/kantoor Leiden. "

Nee, daar lees je echt overheen....
          Veritatis simplex oratio est

Comment

Ha, die Gummers;

"Lammer vertrouwde RTL toe: We hebben dit niet weten te voorkomen. Dat is jammer. Terwijl wij tot 28 september hebben om een vordering van de belastingdienst te vereffenen. Dat gaan wij ook doen. In twee delen. Het eerste deel komt waarschijnlijk woensdag. De mensen van de belastingdienst doen natuurlijk hun werk maar ik snap ze niet. Ik ga ze gewoon betalen en dat levert altijd meer geld op dan een veiling. "

Lammers heeft misschien wel de juiste contacten om de spullen voor wnhg door een stroman op de veiling op te laten kopen. Als hij dan van die belastingschuld af is kan Team Holland mooi een goedkope doorstart maken. Toch?
            Scherven brengen gelul.

Comment

Ik zit niet zo in die brommerhoek, maar wat heb je aan een scooter zonder kenteken?
              Youre gonna need a bigger boat

Comment

Scheelt tijd op t paddock.

Comment

Working...
                X