Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Horloge: Marina Militare "Panerai Luminor" Unitas-handopwinder.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Horloge: Marina Militare "Panerai Luminor" Unitas-handopwinder.

Aangeboden:

Een nauwelijks gebruikte Marina Militare met Oosters Unitas-handopwinduurwerk, aan lederen band met de fishtail sluiting, sandwich dial. 44mmx13mm, bandaanzet 22mm. Paar zeer kleine krasjes rondom, werkt natuurlijk zoals het hoort!

Prijs 100 Euro inclusief verzendkosten.

Email: [email protected]
    "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Ziet er leuk uit, maar wacht nog ff tot je iets meer naar mijn smaak heb.

Heb je niet toevallig nog een of andere blingbling Breitling te koop? :-)
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Deze verbastering (een replica kun je 't niet noemen) is toch wel aardig fraai en leuk. Een kenner ziet direct dat het geen Panerai is, maar een leek ziet gewoon een cool klokje. Beide zullen 't wel kunnen waarderen denk ik?

Wil Scudetto ze niet allebei? :)

Comment

*twijfelt* :)
        Forza!

Comment

Beide?

Tja, dat zou mij wel verzendkosten schelen... ;-)

Comment

Dit is inderdaad geen replica, doch een hommage! Panerai vind ik helemaal niks, dus dit ook niet. Maar ik wacht in spanning wat Henk nog meer in de ramsj gooit. :)

Comment

Tja, "hommage"..., "replica"..., de meningen zijn verdeeld, echter feit blijft dat een Panerai absoluut geen waar voor je geld is, en dit uiteraard wel!

Ik weet niet hoe ze het doen, maar je krijgt een verrekt goed en leuk horloge voor het bedrag, je vraagt je af waarom een Panerai 50x duurder moet zijn.

Comment

Je hebt mail :)
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ik vind het ook wel een leuk model. Panerai-prijzen gaan inderdaad nergens over.

[Standaard Gummen Horloge Pats] Je ken het niet betalen bedoel je??? [/SGHP]

Ze zijn wel een tikje fout, maar wel op een acceptabele manier. Vind ik. :)

Henk, bestaat precies dit model ook in een automaat? En kom je die wel eens tegen? Een googleactie levert een wirwar aan vage websites op...
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Verkocht!

Comment

Euhm..., de automaat wil je niet, die zijn echt heel erg slecht.
                      De handopwinders hebben een Oosters Unitas-uurwerk, en dat is in de basis een heel goed en degelijk ontwerp (de Zwitserse variant zit in de originele Panerai's en IWC Portugiesers). Dat ontwerp is echter ouder dan 30 jaar en dus mogen onze Chinese vrienden dat gewoon legaal gebruiken.

Die automaten zijn verschrikkelijke dingen en een eigen ontwerp van onze Chinese vrienden, en die gaan niet heel erg lang mee... Chinezen zijn goed in allerlei dingen maar een uurwerk ontwerpen is daar geen voorbeeld van zal ik maar zeggen...

Comment

Tja, als het submodale patsklokken zijn dan krijg je de handel wel snel verkocht op Gummen. Typisch ;)
                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Working...
                        X