Pioneer Actieve Subwoofer met ingebouwde versterker
Omdat ik toch al wel tevreden ben met het geluid van de speakers en kortweg geen ruimte heb voor dit ding (ivm veerpootbrug achterboven) bied ik deze Subwoofer aan. Ding is ongeveer een half jaar oud en nieuwprijs was destijds 285euro.
Hierbij even wat gegevens:
Paar plaatjes:

Mag nu weg voor 125 euro incl kabels, dus kabels naar voren trekken, aansluiten en gaan :)
Reacties graag via PM of Mail.
Omdat ik toch al wel tevreden ben met het geluid van de speakers en kortweg geen ruimte heb voor dit ding (ivm veerpootbrug achterboven) bied ik deze Subwoofer aan. Ding is ongeveer een half jaar oud en nieuwprijs was destijds 285euro.
Hierbij even wat gegevens:
Pioneer TS-WX206A
8'' (20cm) BandPass actieve subwoofer
Maximaal vermogen: 150 Watt
RMS vermogen: 60 Watt
Frequentiebereik: 35 Hz - 200 Hz
Gevoeligheid: 107dB
Afmetingen: 412 x 274 x 257 / 316mm
Grote dubbele poort
Hittebestendige dubbele 4-lagige spreekspoel
RCA- / Luidspreker-ingangen
Ingangsniveauregeling
Faseschakelaar
Ingebouwde variabele Low-Pass Filter ( 50 Hz - 125 Hz, -12dB / oct )
Dit complete uitgeruste maar compacte model is ideaal voor wie een krachtig bass-geluid wil maar hieraan geen bagageruimte wil opofferen. Het compacte ontwerp vergemakkelijkt de installatie. Het ruim bemeten koellichaam van gietaluminium houdt de zaak koel, ongeacht de belading. Een MOSFET versterker van 150 W verhoogt de prestaties. De TS-WX206A oogt en presteert als een echte krachtpatser, met een hoge geluidsdruk als resultaat.
8'' (20cm) BandPass actieve subwoofer
Maximaal vermogen: 150 Watt
RMS vermogen: 60 Watt
Frequentiebereik: 35 Hz - 200 Hz
Gevoeligheid: 107dB
Afmetingen: 412 x 274 x 257 / 316mm
Grote dubbele poort
Hittebestendige dubbele 4-lagige spreekspoel
RCA- / Luidspreker-ingangen
Ingangsniveauregeling
Faseschakelaar
Ingebouwde variabele Low-Pass Filter ( 50 Hz - 125 Hz, -12dB / oct )
Dit complete uitgeruste maar compacte model is ideaal voor wie een krachtig bass-geluid wil maar hieraan geen bagageruimte wil opofferen. Het compacte ontwerp vergemakkelijkt de installatie. Het ruim bemeten koellichaam van gietaluminium houdt de zaak koel, ongeacht de belading. Een MOSFET versterker van 150 W verhoogt de prestaties. De TS-WX206A oogt en presteert als een echte krachtpatser, met een hoge geluidsdruk als resultaat.

Mag nu weg voor 125 euro incl kabels, dus kabels naar voren trekken, aansluiten en gaan :)
Reacties graag via PM of Mail.
Comment