Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Horloge: Rolex Submariner Date

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Horloge: Rolex Submariner Date

Aangeboden:

Zeer fraaie Rolex Submariner Date, type 16610. Stalen versie aan stalen Fliplock-Oysterband. K-serienummer, recent geserviced, ziet er zeer mooi uit! Loopt zoals een Rolex hoort te lopen, komt met alle bescheiden, boxset, boekjes, garantiecertificaat.

Prijs: 3150 Euro
    Email: [email protected]
    "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

En nu een keertje iets betaalbaars Henk, laten we zeggen voor de 1x modaal gummer:-)
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Speciaal voor John en andere 1x modalers:

Aangeboden:

Plastic Casio G-shock, digitale tijdsaanduiding met alarm-functie, geen box, geen papieren.

Prijs: 100 Euro...

;-)

Comment

ROFL.....als die nou helemaal van chroom was geweest :-)
        2 x ouwe premium meuk
        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Hmmm DAT is iets voor gummers die nog zakgeld krijgen! Die Tissot die je laatst verkocht zag ik helaas te laat... GRRRMBL!

Comment

neem dan deze (voor 1x modalers):
            kost een tientje bij de Blokker

Comment

Ja, maar die bij de Blokker is geen White Rappers Delight G-Shock hé! ;-)

Comment

boeiuhh! ;-)

ik heb dat ding van de blokker, voor bij het klussen en andere werkzaamheden waarbij horloges risico's lopen op beschadiging

Comment

Ik heb als dagelijks horloge al 10 jaar een Citizen titanium ecodrive WR100 en die gaat eigenlijk NOOIT af: sleutelen/verbouwen/douchen/zwemmen/35M diep duiken/sauna, alles heeft die al meegemaakt.
                  Geen batterijen vervangen door de ecodrive, doet het gewoon onbeperkt.
                  Helaas blijken nu de afdichtingen van de drukknopjes uit te gaan drogen en komt er een beetje condens in bij sauna/zwem gebruik. Vervangen van de afdichtingen is te duur in verhouding tot de prijs van een nieuwe, dus heb alvast een identieke in reserve liggen voor als het echt misgaat.
                  Mijn dure horloges draag ik eigenlijk nooit, ben altijd bang te beschadigen; toen ik eens een keer met mijn titanium/gouden Omega seamaster in de sauna zat, bleek daar gelijk wat condens in te komen, was dus geen goed idee, terwijl de 1/10e kostende Citizen daar wel tegen kon.
                  Heb ooit eens een in nieuwstaat verkerend zwart ceramic coated IWC Porsche design kompashorloge op de kop getikt....nog nooit gedragen, idioot, maar ben als de dood die te beschadigen.

Voor dagelijks gebruik is de 300E kostende Citizen ideaal, wil niet anders meer. De dure klokken zijn voor mij puur hebbedingen.

Succes met de verkoop van de Rolex
                  Last edited by RenéNSX; 06-10-09, 11:06.

Comment

De IWC PD Compass is een hele koele klok Rene, maar je moet toch gewoon een horloge dragen hoor, ook al is ie duur, het blijven gewoon horloges in mijn optiek, ik draag ze overal en altijd. Vreemd dat jouw Omega Seamaster niet waterdicht is, zou wel moeten (kan afhankelijk zijn van leeftijd, etc).

Ik let wel op het type, een dresswatch met lederen band bijvoorbeeld draag ik niet in zee of zwembad... Maar als je dat een beetje in de gaten blijft houden kan er eigenlijk niets mis gaan. In de kluis of lade laten liggen is zonde..., daar liggen juist mijn goedkopere klokken. ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RenéNSX Bekijk bericht
                      Ik heb als dagelijks horloge al 10 jaar een Citizen titanium ecodrive WR100 en die gaat eigenlijk NOOIT af: sleutelen/verbouwen/douchen/zwemmen/35M diep duiken/sauna, alles heeft die al meegemaakt.
                      Ik kan me niet voorstellen dat zo'n horloge dan zonder beschadigingen blijft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk bericht
                        Ik kan me niet voorstellen dat zo'n horloge dan zonder beschadigingen blijft.
                        Heb alleen een keer tijdens klussen het glas aan diggelen geslagen, kostte geloof ik toen 50 E om te vervangen. Van de bicolor delen (rand om glas, knopjes, paar accenten op enkele bandschakels) is de goudkleur er inmiddels beetje afgesleten. Voor de rest zijn de titan kast en band verbazingwekkend netjes en op het eerste gezicht vrijwel schadevrij, alleen wat nauwelijks zichtbare krassen. Onvoorstelbaar degelijk ding en superharde materiaal kwaliteit, topding IMHO :)
                        Last edited by RenéNSX; 06-10-09, 11:39.

Comment

Is dat nou de klok van broer H.?

Comment

Nope, Harry houdt zijn GMT Master II-C (dus geen Submariner) gewoon hoor...

Comment

ah ok, ik dacht al.

Ik zag al benefietavonden voor me ;-)

Comment

lol, mafkees, mijn GMT is ook wel even wat duurder natuurlijk.

Wel koele Sub Henk!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                Alfa Giulia 1300 (1966)
                                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Das een serieus mooieklok. Alleen die prijs he.......

Comment

Ach, afschrijven doet hij niet/nauwelijks meer! Het beetje afschrijven dat ze de eerste periode doen heeft de vorige eigenaar al voor z'n rekening gehad.

Heb de mijne nu meer dan een jaar en nog geen seconde spijt van gehad. (nieuw gekocht, dus voorlopig mag hij niet weg ;-)
                                    fka KawaZZtra

Comment

Klopt helemaal.

Minder wordt ie niet waard, helemaal aangezien dit model in april vervangen gaat worden voor de 116610, en we weten inmiddels wel wat er met de prijzen gaat gebeuren als een model gestopt wordt bij Rolex (goedkoper worden ze er niet van, LOL).

Comment

Verkocht!!

Comment

Working...
                                        X