Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VW Pheaton

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• VW Pheaton

Wat moet je dr nu weer voor geven?

Pheaton 3.2 V6, 2003, 87000km, full options, zilvergrijs/zwart leer.

Iemand een idee? Krijg nergens een bieding.
    www.tuningparts.nl

Je ziet van allerlei prijzen tussen 17k voor een 2003'er met 110k op de teller bij een vage club tot 34k voor ook een 2003'er met 32k op de teller bij een autodealer.

Lijkt me op dit moment niet de makkelijkste auto om te verkopen.
    2019 Volvo V60 T6

Comment

Wil je hem zelf weer verkopen, of gaat ie de tussenhandel in?
      Wat voor staat verkeert ie technisch en optisch?
      Matig => 10.000
      goed=> 15.000

Niet dat ik er serieus wat van weet of zo.
      :-)

Lijkt me sowieso een lastige auto. Aanbieder zal wel per definitie niet blij zijn met je voorstel, wordt vast zwaar afschrijven voor hem/haar.
      Peugeot 407 SW XR 1.6HDI super standard | 850 T-5R modifierade LPi slda. Suck.... | AX 1.1 RE modifi

Comment

Pauperbak edwin, lekker laten staan!! ;-)
        The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Ding kost nieuw 100.000 euro.

Stel ik ruil hem in voor 17. Neerzetten voor 19950 met dealergarantie. Dan heb je toch een dikke koets?
          Zou ik liever hebben dan een Passat van 2004-2005.

Krijg geen bieding, dus ik ga het wel gokken.

Eerst de eigenaar een stoel geven...
          www.tuningparts.nl

Comment

Gewoon John mailen dat zijn droom auto klaarstaat voor 17 mile. ;-)

Mot je er alleen een sjor-haak aan lassen veur de hengstenkar.

;-)
            http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Da's iets minder dan een euro per kilometer afschrijving.
              Waardevast, die VW's :-).

Moeilijk auto inderdaad, maar wel een hele dikke auto voor het geld natuurlijk.
              Deze motor is natuurlijk wat makkelijk te servicen dan een W12. Maar je moet maar net diegene vinden, die dit inziet en zoiets dergelijks zoekt.

Comment

Ik bied je een S60 D5, moet net genoeg zijn... ;-)

Geen idee van een waarde, vind het wel een leuke auto, dat dan weer wel...
                "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

"Tja meneer, het is een heel incourante auto. Het is maar net wat de gek ervoor geeft h. Als het nou de V8 was, die verkopen nog wel. En hij is te jong voor de slooppremie h. Maar de markt ligt sowieso op z'n gat hoor. Het is echt crisis in de autoverkopelarij, weet u. Maar de schoorsteen moet toch roken. Het is ook mijn brood. En 87.000, dan komen er toch kosten aan h. Riempjes en snaartjes, remmetjes, paar knappe nieuwe bandjes, jajaja dan willen de ruggen wel uit de beurs. Tja en dat komt uit de lengte of uit de breedte. Nou doen wij dat tegen inkoopsprijs in onze garage natuurlijk. Maar toch. En zulke dure VW's, daar is de markt maar heel klein in. Mensen gaan dan toch voor de Mercedes h. 't Is ook nog een full-options. In Nederland vinden mensen dat toch een beetje overdreven. Als u nu in Duitsland woonde, ja, daar verkopen ze zulke auto's in een poep en een scheet. Maar hier in Zoetermeer, tja tja tja. Hmm hmm hmm. Poehpoeh! Zilvergrijs is ie. Ja da's toch jammer h. Wij merken dan toch dat de mensen zeggen: dat is me t 2003, zilvergrijs. 't Moet dan toch weer wit zijn, tegenwoordig. Ja, je kunt 'r van vinden wat je wilt, maar mode is mode. Ook in de autohandelarij, jajaja! Maar goed. Zal ik een bodje doen? Een beetje geven en nemen, zeg maar? Ik reken nu heel scherp hoor. En dan verdien ik er eigenlijk niks op, dat moet ik u eerlijk zeggen, maar ik doe het omdat u het bent h. Wilt u nog een kopje koffie? Wat zegt u? Ja, dat kan er nog wel vanaf hoor, ha ha ha."

*4500 euro inkoop, 19.950 euro verkoop, kassa :-)*
                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Q4Jan Bekijk bericht
                    Gewoon John mailen dat zijn droom auto klaarstaat voor 17 mile. ;-)

Mot je er alleen een sjor-haak aan lassen veur de hengstenkar.

;-)
                    Ja dat bedoel ik, heb nog helemaal geen mail van je gehad...voor 12K neem ik hem zo mee :-)
                    2 x ouwe premium meuk
                    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Brun heeft gelijk dat de kosten eraan komen, gelukkig is 't maar de simpele V6 diesel en niet de W12.

Verder stond er tijdje terug op marktplaats een bestuurdersstoel van een VW Phaeton, nieuwwaarde 3000 euro, moest 2e hands +/- 500 euro opleveren.

Wat opgaat voor die Phaeton gaat ook gedeeltelijke op voor bv de Passat W8 , jawel een dikke W8-moteur. Niemand wil die 2e hands kopen want ze zuipen als een ketter en als er iets kapot gaat kun je je auto verkopen om de rekening te kunnen betalen.

Ik vraag me af of het verstandig is zo'n Phaeton in te kopen, wie weet kom je er pas na een jaar vanaf... (of je moet 't voor weinahg kunnen regelen )

Comment

lol @brun :-)

Het is trouwens PhAEton, niet PhEAton.
                        Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Zo zeg, net een mail van Edwin gehad... dat bod daar kan ik gewoon niet omheen natuurlijk :-)
                          2 x ouwe premium meuk

Comment

Is dat bod inclusief 19" verschroomd lichtmetaal? ;-)
                            "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Maareh, 100k nieuw, 17k na 6 jaar. Dat is toch een hele normale afschrijving voor grote auto's? BMW 7, MB S en Audi A8 doen volgens mij hetzelfde hoor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
                                Is dat bod inclusief 19" verSchroomd lichtmetaal? ;-)
                                Is dat schoon chroom Henk :-)
                                2 x ouwe premium meuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M4 Bekijk bericht
                                  gelukkig is 't maar de simpele V6 diesel en niet de W12.
                                  Ehh, diesel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
                                    Maareh, 100k nieuw, 17k na 6 jaar. Dat is toch een hele normale afschrijving voor grote auto's? BMW 7, MB S en Audi A8 doen volgens mij hetzelfde hoor...
                                    Zal best, maar ik vind het heel, HEUL HEUL HEUL veel geld.
                                    Dat is een tripje naar de 1000Miglia gewoon alleen al 3000 euro aan afschrijving, LOL! :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
                                      Ehh, diesel?
                                      precies, er is maar e1n diesel en dat is de V10 TDI.

Ontopic:
                                      Carbase geeft aan als occasionprijs 22400, dat is dan verkoopprijs.

Comment

Nou ja een beetje korting van Edwin, dan kan ik hem toch wel voor 11200,00 meenemen dacht ik:-)

Maar verdomd zeg, dat ding weegt meer dan 2 ton!
                                        2 x ouwe premium meuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                                          lol @brun :-)

Het is trouwens PhAEton, niet PhEAton.
                                          LOL Drom krijgt ie geen bod natuurlijk, die auto wordt nergens gevonden :)
                                          Oliestoken voor het goede doel

Comment

Volgens mij is het benzine, geen diesel.
                                            Tsja, anders was de restwaarde aanzienlijk hoger geweest he?

Die kan er nog bij Brun :)

Comment

Is uiteraard een benzine. 3.2 V6.

Toch wel een dik apparaat hoor. Als je toch iets als gezinswagen zoekt, met alle denkbare luxe, niet teveel km's maakt dan kom je op de trouwdag van je ouders best met een dikke car aanrijden waardoor je de hele avond "aanspraak" hebt...Ze denken dat je minimaal de loterij hebt gewonnen, maar je eigenlijk gewoon even moest pinnen bij Ed :)

lol
                                              www.tuningparts.nl

Comment

Ach....het is maar een auto. Wel een hele gave.

Comment

Ed

Ik neem aan dat je hier al doorheen geworsteld bent

http://www.gaspedaal.nl/?merk=Volksw...&s=1&x=26&y=11

Comment

Voor 19.950 neerzetten lijkt inderdaad niet gek als ik het aanbod zo bekijk. Zal wel even duren voordat ie gaat, maargoed, staat wel gaaf in de showroom Ed ;)
                                                    BMW F30 320i High Executive Sportline 2012 - VW Golf 1.6TDI Bluemotion 2014 - BMW E36 328i Coupe - Honda CBR600F4i 2002 - Honda SH150i 2009

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk bericht
                                                      Ed

Ik neem aan dat je hier al doorheen geworsteld bent

http://www.gaspedaal.nl/?merk=Volksw...&s=1&x=26&y=11
                                                      Jep!

Maar ik zoek/zocht een handelsbieding om de deal met de klant te doen, omdat ik niet heel veel zin heb in zo'n avontuur momenteel...

Aan de andere kant denk ik dat als je zo'n auto "af kan pakken" voor weinig het wel weer handel is.
                                                      Maar "de handel" wil niet bieden. Niet n. Maar wil wel graag de zaak doen (2x een hele dikke Transporter 4motion, 180pk tdi, DSG etc etc)

Dus dan maar gokken? Ik denk er nog even over na.

Oja, de prospect leest niet mee hoor...Weet ik 100% zeker.
                                                      www.tuningparts.nl

Comment

Oh ja, wie zegt dat ik niet meelees :-)
                                                        2 x ouwe premium meuk

Comment

John, bieden mag!

v.a. 17k

Volgende week rijden!
                                                          Die rukhaak rammen we er later wel onder
                                                          www.tuningparts.nl

Comment

Hee mooi Ed, we hadden afgesproken dat ik niks wilde bijleggen, dus helemaal goed :-)
                                                            2 x ouwe premium meuk

Comment

:)
                                                              Grappenmaker!
                                                              Nu zit ik hier in de overuren van de baas met excel sheets te kutkammen...
                                                              www.tuningparts.nl

Comment

Voor 2x een dikke Transporter (zijn toch aantallen) kun je wel een gokje wagen denk ik, al is dat makkelijk praten. Maar je kunt deze auto toch gewoon intern aan de VW v/d Velden vestiging kwijt? Jammer dat PON geen Pheatons meer inkoopt, in den beginne zou PON iedere Pheaton die in 'de handel' kwam weer terugkopen.
                                                                ''Thank God for the internet experts''

Comment

Working...
                                                                X