Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW E30 328i 216PK -1983 oldtimer- trackracer tekoop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• BMW E30 328i 216PK -1983 oldtimer- trackracer tekoop

Kan weg.
    Last edited by JeroenT; 13-01-10, 09:12.

Kan weg.
    Last edited by JeroenT; 21-12-09, 18:28.

Comment

qua specs een super-tracktool inderdaad. Hier moet toch wel iemand voor te vinden zijn.
      Forza!

Comment

Lijkt mij ook.
        Ik denk dat het meer de tijd van het jaar is, er zullen wel niet zoveel circuitdagen zijn binnenkort.

Comment

Zal zeker iemand voor te vinden zijn, maar toen ik de ad las, en zag dat wielen/banden/stoelen/gordels optioneel waren, ben ik nog eens extra goed gaan lezen.
          Want ik vroeg me af of er wel een auto bij zat:)
          Zo'n ding moet je gewoon gaan bekijken op een circuit, rondje mee sturen, en als die bevalt, aftikken en meenemen zoals die dan is.

Comment

Dat zag ik eigenlijk ook wel in.
            Vandaar dat er nu toch een setje wielen bij zit.

En de stoelen is heel persoonlijk. De Sparco Corsa moet je bevallen met de hoge zijwangen en verder is het best een smalle stoel. En daar moet je wel in kunnen passen cq het fijn vinden om er strak in te zitten.

Comment

Leuk ding. De timing is nu niet goed, anders had ik het wel interessant gevonden.
              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ik heb de startpost even aangepast met wat nieuwe foto´s en gewoon 1 prijs voor alles.

Comment

Working...
                X